SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Pardon? Huh, wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Miss heeft meer zin in een vluggertje denk
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Die is vooral verwarrendquote:
Vluggertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dat wordt rennen Airquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.
Ik help mezelf welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.
Daar heb ik teveel voor gedronken.quote:
Mijn baco'squote:
Ja enquote:
Baco's voor gevorderden.quote:
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, 2 misses hier (en een misser).
Tijd voor verandering, I say.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.
Wil ik het weten?quote:
Als in 'ik grijp snel mn kans'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.
quote:
quote:
Oh nee hoor, there's always a way backquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment there's no way back...
Dat is dan meer aan jou te wijten dan aan mij...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer![]()
En ik had nog wel zoveel hoop deze keer
Once you get caught by the flow, you go. En waarom lul ik steeds half engels?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, there's always a way back
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment there's no way back...
en verder natuurlijk nu even:
Weer valse hoop?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan meer aan jou te wijten dan aan mij...
Geen idee, ms hoop je dat het dan iets minder als onzin klinkt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Once you get caught by the flow, you go. En waarom lul ik steeds half engels?
Geef ik ooit andere?quote:
Bijna hardop. Lachen dan. lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, ms hoop je dat het dan iets minder als onzin klinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bijna hardop. Lachen dan. lolGelukkig is je muzieksmaak beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pak L.O.A. even door met : this time.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig is je muzieksmaak beter.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal toch wel eens tijd worden toch?
Heeft die wat in z'n neus ofzo die zanger?
Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no!
Zit je Life of Agony af te katten? Hopeloos ben je ook he.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pak L.O.A. even door met : this time.
quote:
Zit verder wat minder in de -laten we het alto-achtige muziek noemen. Ben een liefhebber van muziek in algemene zin. Niet in genre.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
lang ook niet geluisterd, thanks zonnestraaltje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |