SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Pardon? Huh, wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Miss heeft meer zin in een vluggertje denk
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Die is vooral verwarrendquote:
Vluggertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dat wordt rennen Airquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.
Ik help mezelf welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.
Daar heb ik teveel voor gedronken.quote:
Mijn baco'squote:
Ja enquote:
Baco's voor gevorderden.quote:
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, 2 misses hier (en een misser).
Tijd voor verandering, I say.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.
Wil ik het weten?quote:
Als in 'ik grijp snel mn kans'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.
quote:
quote:
Oh nee hoor, there's always a way backquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment there's no way back...
Dat is dan meer aan jou te wijten dan aan mij...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer![]()
En ik had nog wel zoveel hoop deze keer
Once you get caught by the flow, you go. En waarom lul ik steeds half engels?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, there's always a way back
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment there's no way back...
en verder natuurlijk nu even:
Weer valse hoop?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan meer aan jou te wijten dan aan mij...
Geen idee, ms hoop je dat het dan iets minder als onzin klinkt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Once you get caught by the flow, you go. En waarom lul ik steeds half engels?
Geef ik ooit andere?quote:
Bijna hardop. Lachen dan. lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, ms hoop je dat het dan iets minder als onzin klinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bijna hardop. Lachen dan. lolGelukkig is je muzieksmaak beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pak L.O.A. even door met : this time.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig is je muzieksmaak beter.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal toch wel eens tijd worden toch?
Heeft die wat in z'n neus ofzo die zanger?
Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no!
Zit je Life of Agony af te katten? Hopeloos ben je ook he.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pak L.O.A. even door met : this time.
quote:
Zit verder wat minder in de -laten we het alto-achtige muziek noemen. Ben een liefhebber van muziek in algemene zin. Niet in genre.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
lang ook niet geluisterd, thanks zonnestraaltje
quote:
Das wat anders dan stalen tepels he. En toch hetzelfde gevoel in a way.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
godverdomme, half kippenvel hier, whehe muziek
stalen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das wat anders dan stalen tepels he. En toch hetzelfde gevoel in a way.
Ja nee, je weet best dat ik gelijk heb.quote:
Nee dat zei ik al. Oud vel. Kippenvel. wtfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
stalen?Zo in vorm ben ik niet meer hoor.
Dat mag je denken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, je weet best dat ik gelijk heb.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al. Oud vel. Kippenvel. wtf
maar had verwacht dat jij LoA wel zou kunnen waarderen....quote:
Niet als die met zn vingers in zn neus zingtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar had verwacht dat jij LoA wel zou kunnen waarderen....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet als die met zn vingers in zn neus zingt![]()
Your lossquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, minpunten hoor, zware minpunten.
quote:
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Jezus sedan, jij hebt muzikale heropvoeding nodig
Eh sorry hoor, Fred 'kijk mij eens retecool zijn' Durst... I rest my casequote:
Nee maar even voor mijn bevestiging, ik bedoel ik "ken" hem slechts 30 minuten: hij is toch 25jaar-. En dan is het hem vergeven. Anders dan... Ja wat dan eigenlijk. Ja dan houdt hij van Scooter ofzo. Ook mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Jezus sedan, jij hebt muzikale heropvoeding nodig
Dat zijn jouw woorden schat, ik heb dat nooit gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh sorry hoor, Fred 'kijk mij eens retecool zijn' Durst... I rest my case
Leeftijd is nooit een excuus!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee maar even voor mijn bevestiging, ik bedoel ik "ken" hem slechts 30 minuten: hij is toch 25jaar-. En dan is het hem vergeven. Anders dan... Ja wat dan eigenlijk. Ja dan houdt hij van Scooter ofzo. Ook mooi.
Dat je er naar luistert zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden schat, ik heb dat nooit gezegd
Instrumenteelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je er naar luistert zegt genoeg.
Ik vertik het te klikken, ondanks run dmc..quote:
omg, als je loa en run dmc allebei iets vindt dan ben je twisted of je bent inderdaad breed georiënteerd qua muziek en nog stijl ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vertik het te klikken, ondanks run dmc..
Ik luister. Ik kijk niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Kijk dan alleen al hoe hij erbij staat op dat plaatje
ja het zit diep
Mag ik niet beide zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omg, als je loa en run dmc allebei iets vindt dan ben je twisted of je bent inderdaad breed georiënteerd qua muziek en nog stijl ook.
Als ze fred nu eens ritueel verbranden on stage, dan wil ik nog wel een poging wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen al hierom is LB gewoon meesterlijk.![]()
You just don't get it do youquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ze fred nu eens ritueel verbranden on stage, dan wil ik nog wel een poging wagen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar ik dacht ik de enige was... wtf mijn leven wat doe je?
Zwaktebod jong, zwaktebod.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw he dus ik vergeef het je![]()
En waarom?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Goedennacht!
Alles goed? hier gaat het redelijk, ben een beetje somber
Ok effe raar doen: 4 stuks: jouw mening in schaal van 1-10quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
godverdomme, half kippenvel hier, whehe muziek
TIP Proofquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ok effe raar doen: 4 stuks: jouw mening in schaal van 1-10
Hmm oke..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ok effe raar doen: 4 stuks: jouw mening in schaal van 1-10
Honeybunny, poppetje, prinsesje, kijk zo al 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet echt ook een koosnaampje voor jou verzinnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm oke..
7
3
8 (verkeerde nummer)
10
quote:
Ach ja gedoe met een meisje gevalletje kalverliefde.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja gedoe met een meisje gevalletje kalverliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |