Ze heeft gewoon een schaap gescalpeerd.quote:
Meteen de stembanden van het beest in d'r huig genaaid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een schaap gescalpeerd.
En tot God gebeden: waar is de os!?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Meteen de stembanden van het beest in d'r huig genaaid.
En God zei: kijk rechts van je.quote:
Hanneke doet toch niets op koopzondag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Stacey moet een knal voor haar kop hebben met haar koopavond opmerking.
Ook zonder die opmerking mag dat hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Stacey moet een knal voor haar kop hebben met haar koopavond opmerking.
Avond he? Donderdag of vrijdagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hanneke doet toch niets op koopzondag!
Tot welke minderheid hoor jij, de dyslectici?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
Ah, de minderheden. Gristen, allochtoon en kreupel.
Geen idee, wij hebben geen winkels hierquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Tot welke minderheid hoor jij, de dyslectici?
Nee, de sarcastici, wijsneus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben geen winkels hier
niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben geen winkels hier
De Pheno en Cee-commentaar omdat het kan-groepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Pheno en Cee-commentaar omdat het kan-groep
Een bakker, een slager en een apotheekquote:
Ook prima zeikmateriaalquote:
woon jij op een boerderijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bakker, een slager en een apotheekIk doe maar boodschappen in de stad
wat ga je met de verlengsnoer doen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Lutte het volgende:
Ik ga gewoon de verlengsnoer uit de schuur halen!!
Voorbereidend werkquote:
Geef me een laptop, een bed, toilet en douche en ik ben blij. Met pijl en boog jaag ik wel op eten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
woon jij op een boerderij
Zelf het dorp hier in de buurt heeft een supermarkt
De oplader erin steken, zodat ik op de bank bij de tv kan blijven zitten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je met de verlengsnoer doen dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef me een laptop, een bed, toilet en douche en ik ben blij. Met pijl en boog jaag ik wel op eten!
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
is er eigenlijk publiek bij de theater ronde?
ik zit helemaal niet op te letten.
Dat publiek ook niet, die vinden het steeds niets en Gordon laat scheten. Dus die zijn weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
aha ik snap hemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
De oplader erin steken, zodat ik op de bank bij de tv kan blijven zitten!
Die heb ik al de godganse avond open staan voor dit moment. Dus straks ga ik 'm nog een keer poster.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar haal je die nou zo snel vandaan
Nope.. alleen juryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
net als deze: http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik al de godganse avond open staan voor dit moment. Dus straks ga ik 'm nog een keer poster.
Je kent me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
net als deze: http://instantrimshot.com/
Ik kan dat ding nergens vinden... Ik ben bang dat ie met de kerstboom mee naar zolder is gefixt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha ik snap hem
Die reclame van de LOI
Cee en ik hebben nog een hamster en zo'n renrad, dat moet ook wel elektriciteit opwekken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan dat ding nergens vinden... Ik ben bang dat ie met de kerstboom mee naar zolder is gefixt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cee en ik hebben nog een hamster en zo'n renrad, dat moet ook wel elektriciteit opwekken!
Alleen als ie niet verkouden is!quote:
Stond zo in het script.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom dezen nog een keer? Ze waren allemaal goed, toch?
Angela is er niet!quote:
*Gauw wegrent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Gabriella ziet eruit alsof ze zo iemand achterna gaat met een deegroller
@EyeballEdquote:
Helium inhaleren!quote:
Ed is zelf ook best v@.quote:
Die zag ie niet aankomen!quote:
quote:
Ik neem aan van welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Maar volgende week gaat Laura toch weg he? Kan toch niet lang meer te accepteren zijn, die heliumbever?
Met SMS nummer om te stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik heb niet bijgehouden wie er door zijn. Dat zal straks wel op de website staan toch?
Dat is toch een ander programma?quote:
Dan pas, wat komt er in de tussentijd danquote:
Ik weet het niet. De liveshows beginnen pas 8 aprilquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan pas, wat komt er in de tussentijd dan?
Die is verdwijnen in de eerste X Campus afleveringquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor: wat de fak happened to Huub en z'n lamme arm?
Geen idee, maar hij was volgens mij mijn adoptiedingetje. En nou ist-ie weg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje tussendoor: wat de fak happened to Huub en z'n lamme arm?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
Gordon: Jongens
Angela: Groepen
Stacey: 26+
Eric: Meisjes
Ze zullen wel twee groepen per aflevering bij de jury thuis doen. Maar ja, dan nog twee afleveringen over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De liveshows beginnen pas 8 april
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat Japan kijken. Mijn tweede land, wat doe je?
EENSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
Maar volgende week gaat Laura toch weg he? Kan toch niet lang meer te accepteren zijn, die heliumbever?
WAT?! GIMME!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
PykeHij is van de mannen heb ik begrepen, WAAROM?! We zijn voor elkaar gemaakt
Compleet onoverzichtelijk. Daar valt toch met de beste wil van de wereld geen systeem in te ontdekken? Ik wil simpelweg zo'n pagina zoals die er altijd was met welke kandidaten er nog inzitten met een foto erbij. Dat die er nu nog niet is snap ik, maar ik kan het van vorige week ook nergens vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
De XFA-site wordt toch gewoon onderhouden?
Onder headlines. Pagina 3.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Compleet onoverzichtelijk. Daar valt toch met de beste wil van de wereld geen systeem in te ontdekken? Ik wil simpelweg zo'n pagina zoals die er altijd was met welke kandidaten er nog inzitten met een foto erbij. Dat die er nu nog niet is snap ik, maar ik kan het van vorige week ook nergens vinden.
thxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onder headlines. Pagina 3.
http://www.rtl.nl/(/shows/xfactor4/slideshows/)/shows/xfactor4/components/articles/slide_shows/laatste_34.xml
Headlines is zeg maar het nieuws en nu wordt het overspoeld met filmpjes uit de uitzending. Maar voor de rest wordt het wel goed bijgehoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:13 schreef UltraR het volgende:
[..]
thx![]()
Maar dat is dan dus idd een kwestie van headlines doorspitten. Handig is echt heel anders.
En Gordon zei zelfs dat ze glansrijk door waren. Ongelooflijk. Zeg dan in ieder geval dat ze wel heel erg het voordeel van de twijfel hebben gekregen. Ik vermoed dat er een lijstje van Angela was waarop stond dat Sim'ran sowieso door moest of zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:58 schreef yuliya37 het volgende:
op basis van hun optreden vanavond had sim'ran absoluut niet door gemogen.
Zo zie je maar dat het eigenlijk bij de jury al zo goed als vast staat wie er door gaan.
quote:X Factor selecteert eerste finalisten
De jury van X Factor maakt vrijdag bekend wie de eerste finalisten van het RTL 4-programma zijn en daarmee een plek bemachtigen in de eerste liveshow op 8 april. Dat heeft RTL 4 woensdag laten weten. De bekendmaking van de finalisten wordt over vier afleveringen verspreid. “Elke act treedt tweemaal op en vervolgens is het aan het jurylid dat verantwoordelijk is voor de betreffende categorie om de knoop door te hakken: wel of geen liveshows voor zijn pupil of groep“, meldt RTL.
Voorafgaand aan de optredens worden de talenten gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen. Niet alleen door het eigen jurylid, maar ook met workshops van choreograaf Dan Karaty, dj Ruud de Wild (mediatraining), de Engelse zangeres Eliza Doolittle en Roy Stride, leadzanger van de Britse band Scouting for Girls.
X Factor is elke vrijdag te zien op RTL 4.
Jawel, maar ik bedoel ook qua uitzending zelf. Ze krijgen workshops. Dat zijn niet de meest boeiende dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, genoeg mensen die het volgen toch? De SC-groep is niet het meest actief bij de livetopics dacht ik.
Ben jij er bij?
Viel mij ook al op, elke vrijdagavond zie ik die homo's zoenen of zoiets.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Die homoverhaallijn is echt prima te volgen met elke vrijdag de laatste vijf minuten GTST.
Is ruud niet ter vervanging voor Wilma Nanninga? Want dan vind ik het een verbetering.quote:
Zou best kunnen inderdaad, als interviewer bedoel je? Doe dan Jortquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is ruud niet ter vervanging voor Wilma Nanninga? Want dan vind ik het een verbetering.
wie?quote:
Ja, dat noem je een mondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Wat een lelijke rimpels heeft Wendy om haar mond (of hoe je die dingen noemt).
jort?!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou best kunnen inderdaad, als interviewer bedoel je? Doe dan Jort
Ik ben voorspelbaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat op die opmerking te wachtenik bedoel die randen zeg maar.
meisje dat nu even een hitje heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Wie is dat nou weer? Ik ken wel Dr Doolittle.
karinaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Wie is dat nou weer? Ik ken wel Dr Doolittle.
en zij zou hun iets moeten lerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Dat hoofd van dr toen ze begonnen te zingen
Jordy is een heldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Die jongen heeft zo een leuk Rockabilly hoofd.
ze beginnen met de bestequote:
Dat dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
whut happened to save the best for last
Ik vind hier geen f*ck aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de rest moet dan eigenlijk nog beter zijn, maar dat zal wel niet als je zo goed begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |