Ze heeft gewoon een schaap gescalpeerd.quote:
Meteen de stembanden van het beest in d'r huig genaaid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een schaap gescalpeerd.
En tot God gebeden: waar is de os!?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Meteen de stembanden van het beest in d'r huig genaaid.
En God zei: kijk rechts van je.quote:
Hanneke doet toch niets op koopzondag!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Stacey moet een knal voor haar kop hebben met haar koopavond opmerking.
Ook zonder die opmerking mag dat hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Stacey moet een knal voor haar kop hebben met haar koopavond opmerking.
Avond he? Donderdag of vrijdagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hanneke doet toch niets op koopzondag!
Tot welke minderheid hoor jij, de dyslectici?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
Ah, de minderheden. Gristen, allochtoon en kreupel.
Geen idee, wij hebben geen winkels hierquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Tot welke minderheid hoor jij, de dyslectici?
Nee, de sarcastici, wijsneus.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben geen winkels hier
niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, wij hebben geen winkels hier
De Pheno en Cee-commentaar omdat het kan-groepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Pheno en Cee-commentaar omdat het kan-groep
Een bakker, een slager en een apotheekquote:
Ook prima zeikmateriaalquote:
woon jij op een boerderijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een bakker, een slager en een apotheekIk doe maar boodschappen in de stad
wat ga je met de verlengsnoer doen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef Lutte het volgende:
Ik ga gewoon de verlengsnoer uit de schuur halen!!
Voorbereidend werkquote:
Geef me een laptop, een bed, toilet en douche en ik ben blij. Met pijl en boog jaag ik wel op eten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
woon jij op een boerderij
Zelf het dorp hier in de buurt heeft een supermarkt
De oplader erin steken, zodat ik op de bank bij de tv kan blijven zitten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je met de verlengsnoer doen dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef me een laptop, een bed, toilet en douche en ik ben blij. Met pijl en boog jaag ik wel op eten!
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
is er eigenlijk publiek bij de theater ronde?
ik zit helemaal niet op te letten.
Dat publiek ook niet, die vinden het steeds niets en Gordon laat scheten. Dus die zijn weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
aha ik snap hemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
De oplader erin steken, zodat ik op de bank bij de tv kan blijven zitten!
Die heb ik al de godganse avond open staan voor dit moment. Dus straks ga ik 'm nog een keer poster.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar haal je die nou zo snel vandaan
Nope.. alleen juryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef Stickertje het volgende:
net als deze: http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik al de godganse avond open staan voor dit moment. Dus straks ga ik 'm nog een keer poster.
Je kent me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
net als deze: http://instantrimshot.com/
Ik kan dat ding nergens vinden... Ik ben bang dat ie met de kerstboom mee naar zolder is gefixt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha ik snap hem
Die reclame van de LOI
Cee en ik hebben nog een hamster en zo'n renrad, dat moet ook wel elektriciteit opwekken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan dat ding nergens vinden... Ik ben bang dat ie met de kerstboom mee naar zolder is gefixt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cee en ik hebben nog een hamster en zo'n renrad, dat moet ook wel elektriciteit opwekken!
Alleen als ie niet verkouden is!quote:
Stond zo in het script.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom dezen nog een keer? Ze waren allemaal goed, toch?
Angela is er niet!quote:
*Gauw wegrent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Gabriella ziet eruit alsof ze zo iemand achterna gaat met een deegroller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |