Had geschoten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Daniel. Ik ben wel blij dat ik hem live heb mogen aanschouwen
en toch vind ik hem wel okquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
He, beter dan ik: ik doe de tv aan en ik zie Japan in diggelen.quote:
driemaals is scheeprechtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Daniël. Alleen zijn work-ethic kan ik wel waarderen.
Dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Daniël. Alleen zijn work-ethic kan ik wel waarderen.
Moeilijke tekst denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Dat snap ik dus ook niet, dit is een bekend nummer en dan je tekst kwijt?
He, dat doe je maar in KPD!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arjan had al eerder een topic op Fok:
John Paul Sigmarsson
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Arjan had al eerder een topic op Fok:
John Paul Sigmarsson
Sjaal? Tulband wat die om zijn nek heeftquote:
Dat was ik al na ronde 1quote:
Wat klinkt dit ongelooflijk smerig in samenhang met die quotequote:
Chocolate Chip Cookiesquote:
Inderdaad lastig wat je daarbij gaat drinken.quote:
Als Angela doortrekt zal CNN er nieuws van berichten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie roepen wel als het weer begint he? Ik heb CNN weer even aanstaan voor tsunaminieuws.
Zit Zeilmeisje Laura tegenwoordig ook niet op de Grote Oceaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie roepen wel als het weer begint he? Ik heb CNN weer even aanstaan voor tsunaminieuws.
Ik volg het zeikmeisje niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zit Zeilmeisje Laura tegenwoordig ook niet op de Grote Oceaan?
Ik doe Woody Woodpecker naquote:
Laura. Een hele lieve meid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef ranja het volgende:
Ferry is echt erg. Zelfs Gordon ergert zich er aan![]()
Melissa weg, daarmee heb ik geen adoptanten meer overBalen dat ik al 2 had toen Valentina nog moest komen.
Ik snap niet wat de jury in Laura hoort trouwens met haar Minnie Mouse stemmetje.
Ze is gestopt, geld is op en dus geeft ze zeillessen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is gestopt, geld is op en dus geeft ze zeillessen."Ja, lieve kinders! Het is een heel goed idee om in je eentje de wereld rond te zeilen!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is gestopt, geld is op en dus geeft ze zeillessen.LOLLERZ. Dat wist ik niet, wanneer was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja, maar ze zou zeilen, niet vliegen, dat is valsspelen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, 2 weken geleden werd ze nog uit de Caribbean overgevlogen om de Hiswa te openen...
Paar weken terug?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
LOLLERZ. Dat wist ik niet, wanneer was dit?
Te warm door die sjaal.quote:
Ja, sorry, ben net een maand terug in NLquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet dat te ver gegaan bent als zelf Gordon je een dramaqueen vindt.
Alsof ie zijn hand op de wokplaat heeft gelegd!quote:
Misschien willen ze hem als bingokoningin nu Servio andere dingen doet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weet dat te ver gegaan bent als zelf Gordon je een dramaqueen vindt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ie zijn hand op de wokplaat heeft gelegd!
Hij was toch al raar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Als hij normaal kan doen wordt het misschien nog wat.
Ik weet het ook niet precies hè.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, sorry, ben net een maand terug in NL
Ik ben overal geweest waar nu aardbevingen zijn: christchurch, sendai, tokio. De volgende stad wordt Utrecht.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies hè.
Nou ben ik wel benieuwd waar je geweest bent, dat hoor ik hopelijk nog eens in de SC?
Kan je even bij Wendy op bezoek gaan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben overal geweest waar nu aardbevingen zijn: christchurch, sendai, tokio. De volgende stad wordt Utrecht.
Dát is schrikken...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben overal geweest waar nu aardbevingen zijn: christchurch, sendai, tokio. De volgende stad wordt Utrecht.
Woont ze in Utrecht? Onder het bureau van die baas?quote:
Vooral apart ja, je eigen hotel op het nieuws zonder muren zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dát is schrikken...
Utrecht is natuurlijk ook levensgevaarlijk.
Zo te horen wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
Sjoerd is ook een soort van meisje neem ik aan?
Zo wordt homofobie geborenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Pheno het volgende:
En Sjoerd haat Ferry voor de rest van zijn leven
Hij zag een muis.quote:
Ach, ik weet niet op ze in een hoerentent optreedt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Mensen die zeggen we gaan knallen mogen meteen weg wat mij betreft.
Je hebt een hekel aan het leger?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Mensen die zeggen we gaan knallen mogen meteen weg wat mij betreft.
Jay and Silent Bob strike back?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Ze lijken zo uit die ene film te zijn gestapt (weet de titel ff niet)
dumb en dumber?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Jay en Silent Bobquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
weird science?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Hoi zusquote:
Nog lager dan het hoofd van Wendy op een doordeweekse smeerbeurt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |