dat is zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lulde net lariekoek natuurlijk met mijn Taiwan / Hawaii verhaal.
livestation.comquote:
Arme pinguïnsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef dubidub het volgende:
[..]
+ Het is zout water. Als die golf over het ijs heen slaat, smelt alles weg.
quote:Sywert
Washington Post: geen brand in kerncentrale Japan, maar in een gebouw dat los naast kerncentrale staat http://wapo.st/dVaop7
37 minutes ago
Die merken het nauwelijksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef AllesWatWas het volgende:
Hoe zit het met boten op open zee waar die tsunami langsgaat over zee? Die blijven toch gewoon "varen", ze hebben alleen last van wat hogere golven?
Merken vrijwel niets. Ze komen alleen even wat hoger te liggen tov van de bodem.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef AllesWatWas het volgende:
Hoe zit het met boten op open zee waar die tsunami langsgaat over zee? Die blijven toch gewoon "varen", ze hebben alleen last van wat hogere golven?
Alle broodjes nat en zoutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:
Je zal toch zo'n golf over land krijgen wat dan een subway in loopt hee.
Eigenlijk moeten er nieuws/rescue combo's komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je wat ik altijd een beetje rot vind? Dan zie je van die mensen met lakens e.d. om hulp roepen/signaleren terwijl er zo'n nieuwshelikopter boven hen vliegt en ze kunnen niks doen. Het is niet alsof die helikopter kan landen op het dak enzo. Moet voor die mensen frustrerend zijn.
als je het overdreven paniek vind dan heb je dat te danken aan de onkunde van de zgn. wetenschappers die er blijkbaar geen zak van snappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ja, die worden vast en zeker allemaal weggespoeld door een golfje van 15 centimeter.
Vrij lullig inderdaad. Mensen denken aanvankelijk natuurlijk dat het hulp is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je wat ik altijd een beetje rot vind? Dan zie je van die mensen met lakens e.d. om hulp roepen/signaleren terwijl er zo'n nieuwshelikopter boven hen vliegt en ze kunnen niks doen. Het is niet alsof die helikopter kan landen op het dak enzo. Moet voor die mensen frustrerend zijn.
Maar de kern blijft lang warm. Je moet blijven koelen. Ook als ie stil staatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
centrales waren al stilgelegd volgens het IAEA...
Ja, dat ze in ieder geval voor beiden uitgerust zijn ofzo...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef Mishu het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er nieuws/rescue combo's komen.
Ze doen wel wat he, ze kunnen melden waar die mensen zitten zodat er echte reddingswerkers heen kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
Die merken niets. Het is een verschuiving van de zeebodem, waardoor een massa water verplaatst wordt. Op zee merk je hier niet zoveel van, door de grote diepte. Naarmate deze massa de kust nadert, vormen de hoge golven zich die in verschillende steden gemeld zijn. En het is ook deze massa die het land indendert, getuige de verschillende filmpjes op youtube/CNN/NOS/AJE.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:12 schreef AllesWatWas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |