Continu uitzendingen op de Belgische tv..quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Frutsel het volgende:
OP even gefixed, weet niet of ik deel 4 ook red, loop achter met me werk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Ja, hoorde ook zoiets . Hoorde ook iets over nog een aardbeving?quote:
Same herequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Frutsel het volgende:
oh okquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hawaii is toch al geweest? Schade viel mee geloof ik.
dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ligt er een breuklijn uit de kust bij Boele dan?
Taiwan was datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kwetsbaarheid van boortorens is ook ernstig, maar daar wordt weinig over gezegd aangezien daar grotere belangen in zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik hoop dat die kerncentrale het houdt anders krijg je weer zo'n golf tegen kernenergie terwijl het echt een schone vorm van energie is. Het enige is dat je wat afval krijgt maaar als je dat gewoon goed opbergt vervalt het gewoon naar stabiele isotopen en verder heb je weinig restproducten weinig CO2 productie etc. etc. erg schone energie.
Met dus als minpunt de kwetsbaarheid van de centrales.
Wat is Boele nou weer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Boele staat anders onder zee bijdehand
en die opslag in nederland ook.
Taiwan ja. Hawaii verwacht de tsunami rond 14:00 uur geloof ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Huh, wat...? Waar was dan de schade die wel mee viel? Taiwan dan? Ik ben de draad kwijt.
Je bent een kei in die OP's voor dit soort rampen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Frutsel het volgende:
Ja zag ik ook netquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehehe, nu een Belgische die aan het winkelen was. Ze stond in een porcelein winkel toen de beving was
Echt rampenOP'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent een kei in die OP's voor dit soort rampen.
dat was taiwan larieboekje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ze gaat alleen wel naar de ambassade, wil dus wegquote:
Vooral als het over kernenergie gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef kingmob het volgende:
Mooi om te zien hoe rustig mensen reageren en dan ineens allemaal tegelijk paniekerig worden als de aardbeving intensiveert.
Zoiets.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef jack4ya het volgende:
Ik snap de ballen van die whirlpool... Die schepen...
Het lijkt wel het afvoerputje van moeder Aarde. Bizar.
Daar gaan de pinguins op de zuidpoolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Idd. Volgens mij ligt hawaii nog net in het geelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Ja, die worden vast en zeker allemaal weggespoeld door een golfje van 15 centimeter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaan de pinguins op de zuidpool
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ja en dat minpuntje dat dus heel erg min kan uitvallen probeer je wel andere mensen op te dringen stelletje fascisten !
http://nl.wikipedia.org/wiki/UTCquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Tsunami tijden op CNN, genoteerd in UTC tijd..
Wat in hemelsnaam is UTC??
Zelfde als GMT.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Zo'n ijsschots is spekglad hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ja, die worden vast en zeker allemaal weggespoeld door een golfje van 15 centimeter.
De wereldstandaardtijd. Nederland loopt in de winter 1 uur voor en in de zomer 2.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |