Ja zag ik ook netquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehehe, nu een Belgische die aan het winkelen was. Ze stond in een porcelein winkel toen de beving was
Echt rampenOP'squote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Je bent een kei in die OP's voor dit soort rampen.
dat was taiwan larieboekje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hawaii is toch al geweest? Schade viel mee geloof ik.
Ze gaat alleen wel naar de ambassade, wil dus wegquote:
Vooral als het over kernenergie gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:03 schreef kingmob het volgende:
Mooi om te zien hoe rustig mensen reageren en dan ineens allemaal tegelijk paniekerig worden als de aardbeving intensiveert.
Zoiets.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:53 schreef jack4ya het volgende:
Ik snap de ballen van die whirlpool... Die schepen...
Het lijkt wel het afvoerputje van moeder Aarde. Bizar.
Daar gaan de pinguins op de zuidpoolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Idd. Volgens mij ligt hawaii nog net in het geelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij had ik deze hier nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Ja, die worden vast en zeker allemaal weggespoeld door een golfje van 15 centimeter.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaan de pinguins op de zuidpool
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ja en dat minpuntje dat dus heel erg min kan uitvallen probeer je wel andere mensen op te dringen stelletje fascisten !
http://nl.wikipedia.org/wiki/UTCquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Tsunami tijden op CNN, genoteerd in UTC tijd..
Wat in hemelsnaam is UTC??
Zelfde als GMT.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef SemperSenseo het volgende:
Zo'n ijsschots is spekglad hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ja, die worden vast en zeker allemaal weggespoeld door een golfje van 15 centimeter.
De wereldstandaardtijd. Nederland loopt in de winter 1 uur voor en in de zomer 2.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef SemperSenseo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |