Dat het er iig niet goed gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat betekend die nuclaire noodtoestand?
quote:
Ik sta daar op zich versteld van. Je zou een veel hoger getal verwachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef Frutsel het volgende:
Dodental opgelopen naar 29
Tsunami bij vliegveld
Gevalletje: "Jongens...het gaat hier niet zo tof"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat betekend die nuclaire noodtoestand?
Oh dat komt nog wel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik sta daar op zich versteld van. Je zou een veel hoger getal verwachten
Ik zie niet in waarom of hoe dat zou kunnen gebeuren. Ik ben geen expert, maar ik denk niet dat het uitvallen van één kerncentrale kan leiden tot een domino effect. Daarnaast ben ik benieuwd naar welk gedeelte van een kerncentrale in de brand staat. Alleen dat berichtje over nucleaire noodtoestand is echt arelaxt, maar dat moet eerst maar 'es geverifieerd worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ze dichtbij elkaar zouden staan?
Dat kan ook standaard procedure zijn omdat er iets mis is met een kerncentrale. Voorlopig hebben ze alleen brand in het turbine-gebouw. Hoeft niets te betekenen voor de reactor zelf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom of hoe dat zou kunnen gebeuren. Ik ben geen expert, maar ik denk niet dat het uitvallen van één kerncentrale kan leiden tot een domino effect. Daarnaast ben ik benieuwd naar welk gedeelte van een kerncentrale in de brand staat. Alleen dat berichtje over nucleaire noodtoestand is echt arelaxt, maar dat moet eerst maar 'es geverifieerd worden.
Nouja ik dacht dat misschien als er 1 boem zegt en er 1 in de buurt staat dat ie zo beschadigd kan raken door die boem dat ie ook boem kan zeggen en dan zo door enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom of hoe dat zou kunnen gebeuren. Ik ben geen expert, maar ik denk niet dat het uitvallen van één kerncentrale kan leiden tot een domino effect. Daarnaast ben ik benieuwd naar welk gedeelte van een kerncentrale in de brand staat. Alleen dat berichtje over nucleaire noodtoestand is echt arelaxt, maar dat moet eerst maar 'es geverifieerd worden.
Zeker als je die beelden ziet waar wegen overspoeld raken met flink wat verkeer er op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik sta daar op zich versteld van. Je zou een veel hoger getal verwachten
Dat bedoel ik. Nucleaire centrales zijn enorme complexe. Een brand hoeft niet te betekenen dat er straling vrijkomt. Magoed, even afwachten. Over de nucleaire noodtoestand zegt nu.nl:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan ook standaard procedure zijn omdat er iets mis is met een kerncentrale. Voorlopig hebben ze alleen brand in het turbine-gebouw. Hoeft niets te betekenen voor de reactor zelf.
quote:Media in Japan meldden eerder dat de autoriteiten de nucleaire noodtoestand hebben uitgeroepen.
Deze maatregel wordt genomen wanneer sprake is van radioactieve lekkages en wanneer de koelsystemen van kerncentrales uitvallen.
Da's alweer van een paar uur geleden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De voorzijde van de land in trekkende vloedgolf...
dat werd net ook gezegd op Euronews.. toch minder vrolijk nieuws, maar wellicht in de onduidelijkheid uitgegeven.quote:Deze maatregel wordt genomen wanneer sprake is van radioactieve lekkages en wanneer de koelsystemen van kerncentrales uitvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |