en de structuur van de zeebodemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft er volgens mij mee te maken of de golf onderweg wordt afgeremd door land
Hij gaat circa 800 km/u . Dus eh nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef HyperViper het volgende:
Is het mogelijk om fatsoenlijk te surfen op zo'n golf?
Nee, jij kan dat wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef HyperViper het volgende:
Jammer..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij gaat circa 800 km/u . Dus eh nee.
Waarschijnlijk liggen er op Hawaii al een aantal gekken in het water op hun surfbordje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef HyperViper het volgende:
Sommige eilanden zijn dan ook maar 4 meter hoog.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:09 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Die zijn over een paar uur ook zwaar de sigaar, en die dude die 2 kilometer van de kust in Californie zit, ik zou vast beginnen met pakken en de pleiterik te maken!
quote:http://www.transitiontown(...)s/tuvalutidewave4-2/
Wave floods over road during hige tide on Funafuti, Tuvalu, main island on tiny atoll nation 1000 Km north of Fiji, which is beset by rising sea level making high tides a threat of flooding on an island that is only 4M above sea level. Tides were over 3 meters Feb 7-10 2005. Global warming effect.
Denk dat je vrij hard op een willekeurig brokstuk klapt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef HyperViper het volgende:
Hij remt wel af aan land, dus daar gaat ie trager. Maar alsnog snelquote:
Het is dus een kwestie van timing, good to know.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij remt wel af aan land, dus daar gaat ie trager. Maar alsnog snel
Op de oceaan wel ja, maar daar is het slechts een verhoging van het waterniveau. Wanneer het een golf wordt, wanneer 'ie de kust bereikt dus, wordt het volgens mij pas die monstergolf die je zag op de TV. Die golf gaat geen 800 km/u.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij gaat circa 800 km/u . Dus eh nee.
Edit: hoewel die snelheid niet in de branding is wss
Lekker surfen voor die klapjosti hierbovenquote:
IS dat nu wat ze noemen "het afvoerputje van deze wereld"?quote:
ETA? Dat gebruiken ze ook voor de "aankomst" van B-52's hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op CNN noemen ze nu alle ''aankomsttijden''
Nee dat is OUD.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
IS dat nu wat ze noemen "het afvoerputje van deze wereld"?
Alle soorten OV zijn idd gestopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef kitao het volgende:
Tokio : 30 million people unable to move
trapped !
WTF!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Type-R het volgende:
Twitteraars die bezorgd zijn dat Tokyo Disneyland onder water staat
burninlover Chris Nilghequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:07 schreef Type-R het volgende:
Twitteraars die bezorgd zijn dat Tokyo Disneyland onder water staat
Ik hoop een Atlas?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja hallo
Ik heb ebay pakjes uit hongkong onderweg
Die komen nu met 800 km per uur naar je toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja hallo
Als alles daar onder water ligt in de buurt, dan gaan ze toch niet vliegtuigen met pakjes sturen of weklquote:
precies, dus als de wegen zijn geblokt pak dan je jacht en vaar ver de zee op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Op de oceaan wel ja, maar daar is het slechts een verhoging van het waterniveau. Wanneer het een golf wordt, wanneer 'ie de kust bereikt dus, wordt het volgens mij pas die monstergolf die je zag op de TV. Die golf gaat geen 800 km/u.
Sneller dan met tnt iigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komen nu met 800 km per uur naar je toe
Volgens mij is dat pretpark gebouwd op een stuk gedempte zee. Kan me indenken dat dat park getroffen is door een/de golf.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
burninlover Chris Nilghe
People are tweeting from Tokyo Disneyland saying DisneySea is flooding and the parking lots is over flowing with water.
Dat ligt niet in Japan hoor...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja hallo
I know. Maar je gaat toch geen vliegtuig met pakjes naar het westen sturen als je buurlanden fucking vernield zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ligt niet in Japan hoor...
Er is overigens wel telefoonverkeer mogelijk, want ik heb net een sms gehad van m'n pa dat in Nara (en met hem) alles oké is.
Nee, de prioriteiten zullen even ergens anders liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
I know. Maar je gaat toch geen vliegtuig met pakjes naar het westen sturen als je buurlanden fucking vernield zijn?
quote:
Daaromquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, de prioriteiten zullen even ergens anders liggen.
Bloody late as usual.quote:
Volgens mij voor alle landen rond de Grote oceaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef kitao het volgende:
TSUNAMI-WARNING : ENTIRE UNITED STATES AND CANADA !!!
Jan de Hoop is op vakantie, daarom gaat het daar zo traagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |