quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:48 schreef Zixon het volgende:
We zijn ondertussen weer 2 uur verder sinds de telefoon voor het eerst ging
Geen idee, maar:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:49 schreef Papiergeld het volgende:
Hey wie heeft die Sofia in de OP gedaan?
slaapt u lekker !! en droom zachtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nja nja... Hoe dan ook, ik ga slapen, zie morgen wel wat er is gebeurd... Welterusten iedereen.![]()
![]()
en doet dat zeer?quote:
Of je linkt elk woord aan hoe je dagelijks alles doet, uit bed stappen dan pak ik mijn x dan ga ik eten, dan douchen etc etc etcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:36 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Maak er een verhaaltje van:
De Pantoffel-Koningin moest een traan laten toen zij tijdens een Formule-1 wedstrijd aan de Golfkust haar stalen ballen klem in haar zwempak zag zitten. Met een scalpel en ontsmettingsmiddel verwijderde ze met Universitaire discipline de portemonnee die de hoofdprijs als een stapelbed gevangen hield. Naanbrood
mwah ik vind dat stemmig zwart wel bij haar passenquote:
Voorlopig nog lang nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:50 schreef ABundy het volgende:
Hoeveel COSsen hadden de vorige RLS?! Enig idee bij welk nummer we records gaan breken?
En hoe ga je dan hoofdprijs, koningin, stapelbed, scalpel en naanbrood daar in passen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:50 schreef mYsca het volgende:
[..]
Of je linkt elk woord aan hoe je dagelijks alles doet, uit bed stappen dan pak ik mijn x dan ga ik eten, dan douchen etc etc etc
de koningin kreeg de hoofdprijs toen ze op het stapelbed haar naanbrood doorsneed met een scalpelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:51 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En hoe ga je dan hoofdprijs, koningin, stapelbed, scalpel en naanbrood daar in passen?
Ik mot jou nietquote:
ik viel uit mijn stapelbed en toen ik naar de wc ging had ik de hoofdprijs en voelde me als een koningin op mijn troon. toen ben ik begonnen aan het eten maar bij gebrek aan beter heb ik het naanbrood opengesneden met een scalpelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:51 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En hoe ga je dan hoofdprijs, koningin, stapelbed, scalpel en naanbrood daar in passen?
Had je nu nog maar je blauwe kleurtje hequote:
Jaja in fictie is dat geen probleem, maar mYsca denkt het in zijn dagelijkse bezigheden ingepast te kunnen krijgen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de koningin kreeg de hoofdprijs toen ze op het stapelbed haar naanbrood doorsneed met een scalpel
En dat gewoon opzeggen aan de stem , " Kijk maar ff Stem" , hahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
toen ik naar de wc ging had ik de hoofdprijs en voelde me als een koningin op mijn troon. toen ben ik begonnen aan het eten maar bij gebrek aan beter heb ik het naanbrood opengesneden met een scalpel
done!
dat is wel een paar honderd doekoes waard!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
En dat gewoon opzeggen aan de stem , " Kijk maar ff Stem" , haha
Of gewoon de stem zeggen: ey lul, ik weet wie je bent waar je woont en nu dat geld hier of je kan vanaf morgen een paar maanden door een rietje eten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is wel een paar honderd doekoes waard!
Doet is lief tegen Day, die komt uit Rotterdam hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had je nu nog maar je blauwe kleurtje he![]()
![]()
ik hoor het sharon zo zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of gewoon de stem zeggen: ey lul, ik weet wie je bent waar je woont en nu dat geld hier of je kan vanaf morgen een paar maanden door een rietje eten!
Zou die daar intrappen?
PSIESquote:
Ik rook al wat havenluchtjes door mijn speaker heen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is lief tegen Day, die komt uit Rotterdam hoor
zeker wel... dan moetie een maandje pap eten door een slangetje!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of gewoon de stem zeggen: ey lul, ik weet wie je bent waar je woont en nu dat geld hier of je kan vanaf morgen een paar maanden door een rietje eten!
Zou die daar intrappen?
Oke ik pleeg wel ff een belletjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik rook al wat havenluchtjes door mijn speaker heen ja![]()
* versabommie rent gebukt weg
onder de datum-tijd komt een tekentje als je er naar toe gaat daar moet je ff op drukkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:00 schreef Vultarian het volgende:
wellicht een hele domme vraag hoor, maar hoe krijgen jullie van die mooie quote hokjes met de info wie het gepost heeft en wanneer enzo, ik krijg niet bij posts een knopje ofzo om die post te quoten :s
rechtsbovenin het berichtje dat je wilt quoten:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:00 schreef Vultarian het volgende:
wellicht een hele domme vraag hoor, maar hoe krijgen jullie van die mooie quote hokjes met de info wie het gepost heeft en wanneer enzo, ik krijg niet bij posts een knopje ofzo om die post te quoten :s
de post die je wil quoten zie je rechtsboven dit :quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:00 schreef Vultarian het volgende:
, als je daar op klikt kun je quoten.. probeer maar eens bij deze
Zet je ad-blocker UIT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:00 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:02 schreef Papiergeld het volgende:
Fok wint de gouden Gastvrijeheids award
Zo wel hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:01 schreef bollokus het volgende:
jou bericht kon in elk geval gequote word
laten we er een op drinkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:02 schreef Papiergeld het volgende:
Fok wint de gouden Gastvrijeheids award
goed plan.. *PLOP* !quote:
IQ even niet in bedwang. "Wat doe ik hier?"quote:
santequote:
Haha dat was het probleem! dank jequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
IQ even niet in bedwang. "Wat doe ik hier?"
Ik vinnet ineens zo knap, nu je weet wat ze er voor moet doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
IQ even niet in bedwang. "Wat doe ik hier?"
trustequote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:04 schreef bollokus het volgende:
heren dames, het is weer genoeg voor vandaag.......uhm voor nu slaapt u allen zacht en geniet van de droompjes!
ciao![]()
Dus extra veel reguliere tv kijkersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:07 schreef ABundy het volgende:
Ze hadden dat 48 uur rode telefoon eigenlijk beter 24 uur later in kunnen laten gaan. Dan zit je met weekend enzo. Nu kost het een dag extra nieuwschierige mensen zeg maar
Als ze die tv uitzendingen up to date doen dan is het niet erg. Soms zie je gewoon dingen van 2 dagen terug en dan raak je in de war als je ook streams kijkt. Laat de redactiemensen maar lekker hard werken en dan een update maken van wat er afgelopen 24 uur gebeurd is ipv afgelopen 72 uur, wat nu het geval isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus extra veel reguliere tv kijkers
nouja nu zetten ze wel de verhaallijnen mooi in elkaar zodat het niet alleen voor streamers interessant isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:10 schreef ABundy het volgende:
[..]
Als ze die tv uitzendingen up to date doen dan is het niet erg. Soms zie je gewoon dingen van 2 dagen terug en dan raak je in de war als je ook streams kijkt. Laat de redactiemensen maar lekker hard werken en dan een update maken van wat er afgelopen 24 uur gebeurd is ipv afgelopen 72 uur, wat nu het geval is
Wat hij zegt!quote:
Dat vond ik ook wel knap van de liveshow idd. Lekker samenvattend alles zodat het ook duidelijk is voor mensen die binnen komen vallen. Is wel vervelend voor mensen die alles hebben gevolgd, maar zo spring je makkelijk bij zeg maar. Gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja nu zetten ze wel de verhaallijnen mooi in elkaar zodat het niet alleen voor streamers interessant is
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is lief tegen Day, die komt uit Rotterdam hoor
Same here.. slaapse beebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ben die asskruiperij van servio en jo zat, ga pitten.
Laters!![]()
doe maar hoor.. en als je niet durft doe ik het welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben aan het speuren geslagen, en ben toch een hoop oplichterij over/ van die moeder van Joanna tegen gekomen. Weet alleen niet of het geschikt is om hier of elders te plaatsen.
denk als de meeste zo slapenquote:
Pas op, voor je het weet wordt je voor een verkrachtingszaak uitgeleverd aan Amerika.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben aan het speuren geslagen, en ben toch een hoop oplichterij over/ van die moeder van Joanna tegen gekomen. Weet alleen niet of het geschikt is om hier of elders te plaatsen.
Doe maar. Meen me er iets van te herinneren, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
ik hoop dat ze wachten tot de meeste in slaap zijn gevallen om het extra gemeen te maken...quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here.. slaapse beeb![]()
Slaapse mensen!
* versabommie gaat pitten.. met laptop aan
zit je straks rechtop als die foon bij hun gaat whahaha![]()
maar iig welterusten bommie!
Mag het via dm?quote:
tuurlijkquote:
Doe maar in een pmquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Wel zo beleefd!quote:
lolly van Maik werd gepoptquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:21 schreef Stickertje het volgende:
oh jee wat gebeurt daar allemaal onder de dekens
last van wiebeltenenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:21 schreef Stickertje het volgende:
oh jee wat gebeurt daar allemaal onder de dekens
Heb je zelf al wat gelezen daar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
[..]
alstu:
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
yeps.. en omdat het op een forum staat is er niets aan het handjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je zelf al wat gelezen daar?
Zijn verantwoordingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:23 schreef schurk65 het volgende:
gewoon plaatsen toch hier poezeligding? dat mag bommie toch wel doen?
gaat allemaal over de moeder van Joanna?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
[..]
alstu:
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
Diana Gabriels is de moeder van Joannna.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
gaat allemaal over de moeder van Joanna?
Denk dat er zelfs een apart topic over geopend kan wordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn verantwoording
Ik zat er al een uur te lezen en de verhalen werden steeds smeuïger, wist gewoon niet of ik dat nu moest melden of niet, het heeft natuurlijk niks met de streams te maken.
Da's niet zo heel gekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, ik hoorde vanavond Joanna het wel hebben over rechtzaken en een faillisement die haar moeder heeft gehad.
Aan jou de eer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat er zelfs een apart topic over geopend kan worden
allemaal hele brave mensen hiero die op tijd naar bed gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is dood op FOK!Ik zit een beetje gitaar te spelen.
Ga lekker door en stoor ons niet met kijken naar nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is dood op FOK!Ik zit een beetje gitaar te spelen.
Wat is op tijd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
allemaal hele brave mensen hiero die op tijd naar bed gaan
dus datquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ok dan vind ik 5 uur op tijd. Dan lig ik vandaag op tijd in bed.
Ja, die heb ik gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Uitzending van Zembla heb ik ook gevonden.![]()
BORSTEN VOOR JE VERJAARDAG - 17 JUNI 2007
picsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:33 schreef Graseter het volgende:
Ik heb vandaag een nieuwe gitaar gekocht.Wat een geweldig ding.
Werken ze bij de borstvergroting dan niet met offertes? Dan kan je dat toch daarmee uitvechten dat de offerte niet overeenkomt met het te betalen bedrag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:33 schreef Flow3r het volgende:
Maar oke, die ma van Joanna spoort niet helemaal? Anyway, dat heeft natuurlijk niks met Jo te maken, hoewel..
http://www.uitzendinggemi(...)065aafaf1e768c87dd95quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Uitzending van Zembla heb ik ook gevonden.![]()
BORSTEN VOOR JE VERJAARDAG - 17 JUNI 2007
opgeslagen en morgen eens effe bekijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:35 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemi(...)065aafaf1e768c87dd95
Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, weet ik veel![]()
wel Princemuziek spelen he
Nee hij vertoond het gedrag van een vrouw die ongesteld is gewordenquote:
Ik denk dat Mo hem opzettelijk verknald had, hoe weet ik niet maar had wel leuk geweest om te zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:57 schreef schurk65 het volgende:
weet je wat ik me afvroeg, als die opdracht van sharon nu aan mo was gegeven, zou ze ze dan alle 15 hebben onthouden? En zo ja (hoogbegaafd) zou ze ze dan alle 15 zijn gaan opnoemen of niet, om haar geheim niet prijs te geven? Wat denken julie?
Ik denk dat ze die gewoon opgenoemd zou hebben, maar grote kans dat zelfs Mo het niet allemaal had onthoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:57 schreef schurk65 het volgende:
weet je wat ik me afvroeg, als die opdracht van sharon nu aan mo was gegeven, zou ze ze dan alle 15 hebben onthouden? En zo ja (hoogbegaafd) zou ze ze dan alle 15 zijn gaan opnoemen of niet, om haar geheim niet prijs te geven? Wat denken julie?
Maar dit is wel een goed ideequote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:00 schreef schurk65 het volgende:
Rook nog een peuk en dan ga ik ook zo pitten
Nog even, maar heb zo'n vermoeden dat de bewoners (wellicht verplicht?) netjes 8 uur slaap gaan krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
Zijn er nog mensen die nachtdienst hebben ?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:07 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nog even, maar heb zo'n vermoeden dat de bewoners (wellicht verplicht?) netjes 8 uur slaap gaan krijgen.
walgelijk... stel je voor dat ze hun best moeten doen een keer...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:07 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nog even, maar heb zo'n vermoeden dat de bewoners (wellicht verplicht?) netjes 8 uur slaap gaan krijgen.
Ik heb de streams op deze computer al uit staan maar zie op de laptop dat Jo en Flip nog wakker zijnquote:
En tegen wie heb jij het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:13 schreef iknyes het volgende:
ik heb servio vermoord zoals in SAW. yes sir ben bezig hem uit te hollen zodat ik een jas kan maken van zijn lichaam ik maak ook een kroontje van zijn botten. morgen is iedereen jaloers. ik ga sofias lichaam gebruiken als een coctail shaker SHAKE SHAKE. en alex zijn ingewanden laat ik opeten door mijn kleine vrienden en dan ga ik in hem zitten. COZY. steek een kaars in zijn neus zodat het gezellig word. YES SIR
Gaat lekker met je drugs zo te lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:15 schreef iknyes het volgende:
hoe gaan de bloedvlekken uit mijn tapijt van lauras hoofd? ik heb een paar sneetjes in haar lichaam gemaakt en doe er nu NESQUIK in MMMMMMM lekkah
Tjuschquote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:18 schreef Gamey het volgende:
Mensen ik houd het voor gezien
truste en lees jullie later
Wat heb je op?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:39 schreef iknyes het volgende:
nee hoor, ben bloed uit mijn mooie witte tapijt aan het schrobben, maarja morgen mooie servio jas en kroon... dat is het waard. ik ga zo ook wat benzine in alex zijn oog gooien want de kaars in zn neus gaat steeds uit.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Meer denk wat heb je gebruikt ?
Ik heb d'r maar op mute gezetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna is weer aan het zeiken over d'r vent, en dat ze zo goed voor hem zorgt. Vreselijke fetisj, veren in je eigen kont moeten steken.
Truste!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sterkte met die loser, ik ga slapen
Ik heb het gelal aanstaan, maar luister niet echt.quote:
Niet echt. De telefoon is kwart voor 2 voor t laatst gegaan. Gesprek tussen Servio, Flip en Joanna gaat echt 3x nergens over al de hele nacht. Oor in, oor uit gedoe.quote:
de hoogbegaafde ligt binnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:20 schreef Papiergeld het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze niet allemaal buiten liggen. Met al die ligstoelen, rode banken, etc hadden ze toch wel een groot bed om de telefoon heen kunnen bouwen?
Nou...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:22 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat maakt de rest nog niet meteen zwakbegaafd toch?
thanks, ga nu ff koffie zz!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:19 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Niet echt. De telefoon is kwart voor 2 voor t laatst gegaan. Gesprek tussen Servio, Flip en Joanna gaat echt 3x nergens over al de hele nacht. Oor in, oor uit gedoe.
Okee, als de telefoon gaat, kun je dan een boodschap voor me aannemen in dit topic? De Rode telefoonquote:
De telefoon kan afgaan, dan moeten ze binnen 30 seconden met z'n allen de telefoon opnemen. Deze 3 liggen op wachtquote:
Jo en Flip nu nog wakker...redelijk normaal gesprek tussen die twee...Servio is 2 uur terug na het doen van de afwas naar bed vertrokken...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:11 schreef dasaliz het volgende:
goedemorgen......
en er zijn gewoon bewoners wakker...?![]()
tering... doet ie goed. Valt me op dat ze sowieso vaak in de goede richting zitten..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:41 schreef Zixon het volgende:
Phillip tegen Joanne: "Ik denk nog steeds dat Sharon de Tsunami heeft overleefd"
Kom op Philip drukken op die rode knop.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:41 schreef Zixon het volgende:
Phillip tegen Joanne: "Ik denk nog steeds dat Sharon de Tsunami heeft overleefd"
nee ze kan niet bellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 06:48 schreef sjaakspark het volgende:
weten ze in het huis het geheim van Sofia al?¿
Idd valt erg tegen, hij zou toch de hele nacht de bewoners wakker houden. We worden steeds meer voor de gek gehouden door sstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:19 schreef krootje het volgende:
Niet echt nee.. hoe vaak issie nou vannacht gegaan? 1x toch? Valt me wel een beetje tegen.
Een stuk of 3/4 achter elkaar waarvan er 1 met streamlocks, zie ook De Rode telefoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:19 schreef krootje het volgende:
Niet echt nee.. hoe vaak issie nou vannacht gegaan? 1x toch? Valt me wel een beetje tegen.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:30 schreef superkokje het volgende:
goedemorgen
hoe vaak mochten ze eruit vannacht rn wat waren de opdrachten
goodmorning, ze hebben een half uur later (volgens het rode telefoon topic) ook nog moeten paardjerijden.......... daarna niks meerquote:
eensch!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:39 schreef superkokje het volgende:
WTF slopen dat volk
LAAT RINKELEN DIE BEL![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:43 schreef Ceetje.. het volgende:
beste fok!kers allemaal, een kort bezoekje deze keer, ga werken, wilde alleen effe kijken of ik vannacht na de eerste twee telefoontjes nog veel gemist had, niet dus. Tot vanaaf!
Inderdaad, allemaal binnen 1 uur zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht eens even kijken wat de opdrachten waren vannacht. Helemaal niet om de 2 uur dus
beetje jammer!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal binnen 1 uur zelfs
1. 0:47 uur
2. 0:50 uur
3. 1:01 uur -> Streamlock
4. 1:24 uur
5. 1:45 uur
goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:15 schreef suzi1 het volgende:
heb goffer nog geen 3,5 uur geslapen.
ga die link dan maar even lezen over joan's mammie
ik trap daar echt niet meer in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:19 schreef Toverheks het volgende:
beloven dat de telefoon om de 2 uur zou rinkelen, wat een poppenkast, en Jan Klaasen zit bij de regie, beloven,beloven,beloven maar doen
![]()
![]()
![]()
maar
en een goedemorgen![]()
Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef DownToEarth het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik trap daar echt niet meer in.
Belachelijk inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:44 schreef Tamaartje het volgende:Ik dacht eens even kijken wat de opdrachten waren vannacht. Helemaal niet om de 2 uur dus
beetje jammer!
Baal ik ook behoorlijk van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad
Ik dacht ik word wakker, zet de tv aan en dan zijn er vast een paar wakker. Liggen ze allemaal te slapen
als het goed is krijgen ze daar geen kans voor door de telefoon. Maar niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Niki.P het volgende:
Super jammer dat er vannacht zo weinig gebeurt, al hoewel dan hadden ze vandaag waarschijnlijk echt alleen maar op bed gelegen, nu zijn ze hopelijk nog een beetje actief vandaag!!
(trouwens Goeiemorgen iedereen!)
49 - voor Lauraquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef kaos- het volgende:
Mogguh, Soof de tent uit dus? Heb gisteren niet gekeken. Wat was het percentage ongeveer?
Laura 90% sjerron 8% en Sofia 2%quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef kaos- het volgende:
Mogguh, Soof de tent uit dus? Heb gisteren niet gekeken. Wat was het percentage ongeveer?
niet liegenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laura 90% sjerron 8% en Sofia 2%
Dat zou leuk zijn!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laura 90% sjerron 8% en Sofia 2%
Klopt, sowieso heeft dat stemmen geen reet zin aangezien de productie bepaald, maar was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jamaar helaas. Snap niet dat mensen nog stemmen na vorige week
quote:TOKYO Japan was struck by a magnitude 8.9 earthquake off its northeastern coast Friday, unleashing a 13-foot tsunami that washed away cars and tore away buildings along the coast near the epicenter. There were reports of injuries in Tokyo.
In various locations along Japan's coast, TV footage showed massive damage from the tsunami, with dozens of cars, boats and even buildings being carried along by waters. A large ship swept away by the tsunami rammed directly into a breakwater in Kesennuma city in Miyagi prefecture, according to footage on public broadcaster NHK.
Heftig jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef kahaarin het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/(...)iapacific/?gt1=43001
[..]
streams?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Tsnami in Japan, wat een clue voor Sharron.......
Goedemorgen, trap ze eens uit bed.
En Aafke danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:54 schreef marky het volgende:
Misschien maar beter ook om ze een paar uur te laten slapen want hele nacht wakker is overdag en 's avonds verrot een beetje zoals ik me nu voel weer veel te lang blijven kijken.
Maargoed wel spannend iedere keer die telefoon die kan gaan.
Hoe het nu zit met de kampen is mij niet helemaal duidelijk. Het loopt allemaal een beetje doorelkaar.
Is nu Servio ineens toegevoegd bij Philip en Joanna en zijn Guido en Laura nu weer officieel een groepje? Hoe zit het dan met het verbond Guido Servio? En Karim die ook zwermt rond Joanna en Philip en ook rond Gerard en Alex. Laura die weer tussen Guido en Alex en Gerard zweeft. Sharon die gaat nu kiezen voor Gerard? Guido die zich duidelijk zorgen maakt over de manier hoe Servio zich in het huis manifesteerd. Mo en Maik een groepje met losse contact Karim maar waar Mo ook weer met Laura en Guido aanpapt en Maik die samen met Guido voor het geheim van Joanna en Philip willen drukken. Het lijkt erop dat er geen groepjes zijn alleen de twee eenheid Gerard/Alex maar bij een eventueel vertrek van Alex liggen die opties ook weer open.
Ik gedachte lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tokking to me?Ik zeg altijd eerst goedemorgen.
Kijk maar op cnn.com, heftige beelden.
ja gezien, heftige beelden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze verveelde zich, maar grappig was het ook niet echt neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:03 schreef suzi1 het volgende:
ik zie de humor niet in het verplaatsen van die stoelen
Mee eens, ik neem aan dat de opdracht wordt afgesloten met een feest met veel alcohol als beloning, schiet niet op als iedereen te moe is zodat ze na 3 biertjes uitgeteld liggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:54 schreef marky het volgende:
Misschien maar beter ook om ze een paar uur te laten slapen want hele nacht wakker is overdag en 's avonds verrot een beetje zoals ik me nu voel weer veel te lang blijven kijken.
Maargoed wel spannend iedere keer die telefoon die kan gaan.
Aafke heeft alles op lopen stoken gisteren over Joanne en Phillip. Volgens haar zijn het exen van elkaar want Phillip kijkt niet eens naar haar zoals een man naar haar moet kijken......quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Kom over een uur wel kijken hoe Servio de wc poetst en het toiletpapier netjes omvouwt........
Ze hebben haar gisteren ook het vuur aan de schenen gelegd en Gerard gaat drukken toch? Bah, ik hoop dat hij niet door zet want dit is eigenlijk te erg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Aafke heeft alles op lopen stoken gisteren over Joanne en Phillip. Volgens haar zijn het exen van elkaar want Phillip kijkt niet eens naar haar zoals een man naar haar moet kijken......
heftige beelden jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef kahaarin het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/(...)iapacific/?gt1=43001
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat zorgt juist voor leuke spanningen/ruzies onderlingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mee eens, ik neem aan dat de opdracht wordt afgesloten met een feest met veel alcohol als beloning, schiet niet op als iedereen te moe is zodat ze na 3 biertjes uitgeteld liggen
Ff streamswitchenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu vloedgolf op journaal 24: http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |