Idd valt erg tegen, hij zou toch de hele nacht de bewoners wakker houden. We worden steeds meer voor de gek gehouden door sstquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:19 schreef krootje het volgende:
Niet echt nee.. hoe vaak issie nou vannacht gegaan? 1x toch? Valt me wel een beetje tegen.
Een stuk of 3/4 achter elkaar waarvan er 1 met streamlocks, zie ook De Rode telefoonquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:19 schreef krootje het volgende:
Niet echt nee.. hoe vaak issie nou vannacht gegaan? 1x toch? Valt me wel een beetje tegen.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:30 schreef superkokje het volgende:
goedemorgen
hoe vaak mochten ze eruit vannacht rn wat waren de opdrachten
goodmorning, ze hebben een half uur later (volgens het rode telefoon topic) ook nog moeten paardjerijden.......... daarna niks meerquote:
eensch!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:39 schreef superkokje het volgende:
WTF slopen dat volk
LAAT RINKELEN DIE BEL![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:43 schreef Ceetje.. het volgende:
beste fok!kers allemaal, een kort bezoekje deze keer, ga werken, wilde alleen effe kijken of ik vannacht na de eerste twee telefoontjes nog veel gemist had, niet dus. Tot vanaaf!
Inderdaad, allemaal binnen 1 uur zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht eens even kijken wat de opdrachten waren vannacht. Helemaal niet om de 2 uur dus
beetje jammer!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal binnen 1 uur zelfs
1. 0:47 uur
2. 0:50 uur
3. 1:01 uur -> Streamlock
4. 1:24 uur
5. 1:45 uur
goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:15 schreef suzi1 het volgende:
heb goffer nog geen 3,5 uur geslapen.
ga die link dan maar even lezen over joan's mammie
ik trap daar echt niet meer in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:19 schreef Toverheks het volgende:
beloven dat de telefoon om de 2 uur zou rinkelen, wat een poppenkast, en Jan Klaasen zit bij de regie, beloven,beloven,beloven maar doen
![]()
![]()
![]()
maar
en een goedemorgen![]()
Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef DownToEarth het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik trap daar echt niet meer in.
Belachelijk inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:44 schreef Tamaartje het volgende:Ik dacht eens even kijken wat de opdrachten waren vannacht. Helemaal niet om de 2 uur dus
beetje jammer!
Baal ik ook behoorlijk van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad
Ik dacht ik word wakker, zet de tv aan en dan zijn er vast een paar wakker. Liggen ze allemaal te slapen
als het goed is krijgen ze daar geen kans voor door de telefoon. Maar niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Niki.P het volgende:
Super jammer dat er vannacht zo weinig gebeurt, al hoewel dan hadden ze vandaag waarschijnlijk echt alleen maar op bed gelegen, nu zijn ze hopelijk nog een beetje actief vandaag!!
(trouwens Goeiemorgen iedereen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |