eensch!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:39 schreef superkokje het volgende:
WTF slopen dat volk
LAAT RINKELEN DIE BEL![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:43 schreef Ceetje.. het volgende:
beste fok!kers allemaal, een kort bezoekje deze keer, ga werken, wilde alleen effe kijken of ik vannacht na de eerste twee telefoontjes nog veel gemist had, niet dus. Tot vanaaf!
Inderdaad, allemaal binnen 1 uur zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik dacht eens even kijken wat de opdrachten waren vannacht. Helemaal niet om de 2 uur dus
beetje jammer!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:48 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal binnen 1 uur zelfs
1. 0:47 uur
2. 0:50 uur
3. 1:01 uur -> Streamlock
4. 1:24 uur
5. 1:45 uur
goedemorgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:15 schreef suzi1 het volgende:
heb goffer nog geen 3,5 uur geslapen.
ga die link dan maar even lezen over joan's mammie
ik trap daar echt niet meer in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:19 schreef Toverheks het volgende:
beloven dat de telefoon om de 2 uur zou rinkelen, wat een poppenkast, en Jan Klaasen zit bij de regie, beloven,beloven,beloven maar doen
![]()
![]()
![]()
maar
en een goedemorgen![]()
Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef DownToEarth het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:25 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik trap daar echt niet meer in.
Belachelijk inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:44 schreef Tamaartje het volgende:Ik dacht eens even kijken wat de opdrachten waren vannacht. Helemaal niet om de 2 uur dus
beetje jammer!
Baal ik ook behoorlijk van.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad
Ik dacht ik word wakker, zet de tv aan en dan zijn er vast een paar wakker. Liggen ze allemaal te slapen
als het goed is krijgen ze daar geen kans voor door de telefoon. Maar niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Niki.P het volgende:
Super jammer dat er vannacht zo weinig gebeurt, al hoewel dan hadden ze vandaag waarschijnlijk echt alleen maar op bed gelegen, nu zijn ze hopelijk nog een beetje actief vandaag!!
(trouwens Goeiemorgen iedereen!)
49 - voor Lauraquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef kaos- het volgende:
Mogguh, Soof de tent uit dus? Heb gisteren niet gekeken. Wat was het percentage ongeveer?
Laura 90% sjerron 8% en Sofia 2%quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:48 schreef kaos- het volgende:
Mogguh, Soof de tent uit dus? Heb gisteren niet gekeken. Wat was het percentage ongeveer?
niet liegenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laura 90% sjerron 8% en Sofia 2%
Dat zou leuk zijn!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laura 90% sjerron 8% en Sofia 2%
Klopt, sowieso heeft dat stemmen geen reet zin aangezien de productie bepaald, maar was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jamaar helaas. Snap niet dat mensen nog stemmen na vorige week
quote:TOKYO Japan was struck by a magnitude 8.9 earthquake off its northeastern coast Friday, unleashing a 13-foot tsunami that washed away cars and tore away buildings along the coast near the epicenter. There were reports of injuries in Tokyo.
In various locations along Japan's coast, TV footage showed massive damage from the tsunami, with dozens of cars, boats and even buildings being carried along by waters. A large ship swept away by the tsunami rammed directly into a breakwater in Kesennuma city in Miyagi prefecture, according to footage on public broadcaster NHK.
Heftig jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef kahaarin het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/(...)iapacific/?gt1=43001
[..]
streams?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Tsnami in Japan, wat een clue voor Sharron.......
Goedemorgen, trap ze eens uit bed.
En Aafke danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:54 schreef marky het volgende:
Misschien maar beter ook om ze een paar uur te laten slapen want hele nacht wakker is overdag en 's avonds verrot een beetje zoals ik me nu voel weer veel te lang blijven kijken.
Maargoed wel spannend iedere keer die telefoon die kan gaan.
Hoe het nu zit met de kampen is mij niet helemaal duidelijk. Het loopt allemaal een beetje doorelkaar.
Is nu Servio ineens toegevoegd bij Philip en Joanna en zijn Guido en Laura nu weer officieel een groepje? Hoe zit het dan met het verbond Guido Servio? En Karim die ook zwermt rond Joanna en Philip en ook rond Gerard en Alex. Laura die weer tussen Guido en Alex en Gerard zweeft. Sharon die gaat nu kiezen voor Gerard? Guido die zich duidelijk zorgen maakt over de manier hoe Servio zich in het huis manifesteerd. Mo en Maik een groepje met losse contact Karim maar waar Mo ook weer met Laura en Guido aanpapt en Maik die samen met Guido voor het geheim van Joanna en Philip willen drukken. Het lijkt erop dat er geen groepjes zijn alleen de twee eenheid Gerard/Alex maar bij een eventueel vertrek van Alex liggen die opties ook weer open.
Ik gedachte lezenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tokking to me?Ik zeg altijd eerst goedemorgen.
Kijk maar op cnn.com, heftige beelden.
ja gezien, heftige beelden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze verveelde zich, maar grappig was het ook niet echt neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:03 schreef suzi1 het volgende:
ik zie de humor niet in het verplaatsen van die stoelen
Mee eens, ik neem aan dat de opdracht wordt afgesloten met een feest met veel alcohol als beloning, schiet niet op als iedereen te moe is zodat ze na 3 biertjes uitgeteld liggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:54 schreef marky het volgende:
Misschien maar beter ook om ze een paar uur te laten slapen want hele nacht wakker is overdag en 's avonds verrot een beetje zoals ik me nu voel weer veel te lang blijven kijken.
Maargoed wel spannend iedere keer die telefoon die kan gaan.
Aafke heeft alles op lopen stoken gisteren over Joanne en Phillip. Volgens haar zijn het exen van elkaar want Phillip kijkt niet eens naar haar zoals een man naar haar moet kijken......quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Kom over een uur wel kijken hoe Servio de wc poetst en het toiletpapier netjes omvouwt........
Ze hebben haar gisteren ook het vuur aan de schenen gelegd en Gerard gaat drukken toch? Bah, ik hoop dat hij niet door zet want dit is eigenlijk te erg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Aafke heeft alles op lopen stoken gisteren over Joanne en Phillip. Volgens haar zijn het exen van elkaar want Phillip kijkt niet eens naar haar zoals een man naar haar moet kijken......
heftige beelden jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:58 schreef kahaarin het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/(...)iapacific/?gt1=43001
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat zorgt juist voor leuke spanningen/ruzies onderlingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mee eens, ik neem aan dat de opdracht wordt afgesloten met een feest met veel alcohol als beloning, schiet niet op als iedereen te moe is zodat ze na 3 biertjes uitgeteld liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |