santequote:
Haha dat was het probleem! dank jequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
IQ even niet in bedwang. "Wat doe ik hier?"
Ik vinnet ineens zo knap, nu je weet wat ze er voor moet doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
IQ even niet in bedwang. "Wat doe ik hier?"
trustequote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:04 schreef bollokus het volgende:
heren dames, het is weer genoeg voor vandaag.......uhm voor nu slaapt u allen zacht en geniet van de droompjes!
ciao![]()
Dus extra veel reguliere tv kijkersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:07 schreef ABundy het volgende:
Ze hadden dat 48 uur rode telefoon eigenlijk beter 24 uur later in kunnen laten gaan. Dan zit je met weekend enzo. Nu kost het een dag extra nieuwschierige mensen zeg maar
Als ze die tv uitzendingen up to date doen dan is het niet erg. Soms zie je gewoon dingen van 2 dagen terug en dan raak je in de war als je ook streams kijkt. Laat de redactiemensen maar lekker hard werken en dan een update maken van wat er afgelopen 24 uur gebeurd is ipv afgelopen 72 uur, wat nu het geval isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus extra veel reguliere tv kijkers
nouja nu zetten ze wel de verhaallijnen mooi in elkaar zodat het niet alleen voor streamers interessant isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:10 schreef ABundy het volgende:
[..]
Als ze die tv uitzendingen up to date doen dan is het niet erg. Soms zie je gewoon dingen van 2 dagen terug en dan raak je in de war als je ook streams kijkt. Laat de redactiemensen maar lekker hard werken en dan een update maken van wat er afgelopen 24 uur gebeurd is ipv afgelopen 72 uur, wat nu het geval is
Wat hij zegt!quote:
Dat vond ik ook wel knap van de liveshow idd. Lekker samenvattend alles zodat het ook duidelijk is voor mensen die binnen komen vallen. Is wel vervelend voor mensen die alles hebben gevolgd, maar zo spring je makkelijk bij zeg maar. Gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja nu zetten ze wel de verhaallijnen mooi in elkaar zodat het niet alleen voor streamers interessant is
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is lief tegen Day, die komt uit Rotterdam hoor
Same here.. slaapse beebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 03:14 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ben die asskruiperij van servio en jo zat, ga pitten.
Laters!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |