Momentje het is weer zielig gezeik...quote:
Ik denk niet dat je joanna snel klein krijgt, hoor. Die gaat scheldend en tierend ten onder.quote:
Echt wel. kapsonesdiva...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als ik in dat huis had gezeten was dat al veel eerder gebeurt
Zij ook wel hoor, let maar eens goed op 's morgens, pandabeertjes all around.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:26 schreef Soury het volgende:
Hoe doe die meiden dat met vol opgemaakt hoofd gaan slapen, dan word ik als dracula wakker
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:29 schreef ABundy het volgende:
Ik ga voor TEAM Philip en Joanne!
Lekkur voor de underdog.
Wat Mo en groepje nu roddelt over Flip en Jo doen zij exact hetzelfde.
FUCK M&M!!!!
M&M is onderdeel van de groep TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:29 schreef ABundy het volgende:
Ik ga voor TEAM Philip en Joanne!
Lekkur voor de underdog.
Wat Mo en groepje nu roddelt over Flip en Jo doen zij exact hetzelfde.
FUCK M&M!!!!
Ahh dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Echt wel. kapsonesdiva...
[..]
Zij ook wel hoor, let maar eens goed op 's morgens, pandabeertjes all around.
Ik distancieer mij van alles wat met TEAM Servio te maken heeft. Netals dat China , Taiwan ziet als een afvallige provincie , zie ik Flip en Jo ook als een afvallige provinciequote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
M&M is onderdeel van de groep TEAM EINDBAAS (PAMPAMPAAAAAAAAAAAAM!)
Die jeukers waar jij achterstaat horen bij kamp serpent
Ah je doelt op dat team waar flip, laura en guido ook bij zittenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:32 schreef Day het volgende:
Wat zijn jo en servio toch walgelijk en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |