Ik heb d'r maar op mute gezetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna is weer aan het zeiken over d'r vent, en dat ze zo goed voor hem zorgt. Vreselijke fetisj, veren in je eigen kont moeten steken.
Truste!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sterkte met die loser, ik ga slapen
Ik heb het gelal aanstaan, maar luister niet echt.quote:
Niet echt. De telefoon is kwart voor 2 voor t laatst gegaan. Gesprek tussen Servio, Flip en Joanna gaat echt 3x nergens over al de hele nacht. Oor in, oor uit gedoe.quote:
de hoogbegaafde ligt binnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:20 schreef Papiergeld het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze niet allemaal buiten liggen. Met al die ligstoelen, rode banken, etc hadden ze toch wel een groot bed om de telefoon heen kunnen bouwen?
Nou...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:22 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat maakt de rest nog niet meteen zwakbegaafd toch?
thanks, ga nu ff koffie zz!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 05:19 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Niet echt. De telefoon is kwart voor 2 voor t laatst gegaan. Gesprek tussen Servio, Flip en Joanna gaat echt 3x nergens over al de hele nacht. Oor in, oor uit gedoe.
Okee, als de telefoon gaat, kun je dan een boodschap voor me aannemen in dit topic? De Rode telefoonquote:
De telefoon kan afgaan, dan moeten ze binnen 30 seconden met z'n allen de telefoon opnemen. Deze 3 liggen op wachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |