wil ik ook!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef Noz het volgende:
Kijk phil heeft zijn speedbommetje weer op en hij kan weer een paar u vooruit.
Nee volgens mij niet, gewoon man op vrouw en andersom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het vanaf nu gewoon stemmen op de "MENSEN" en niet man op vrouw en vrouw op man? Weet iemand dat?
hahaha kijk die guido, priceless. Ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen met die 3quote:
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OPquote:
volgende week gewoon de mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Is vanaf nu nomineren gewoon op iedereen en niet mannen op vrouwen enzo?
Weet iemand dat? Zou wel zo eerlijk zijn.
nee de vrouwen moeten op de mannen stemmen komende week nog/..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het vanaf nu gewoon stemmen op de "MENSEN" en niet man op vrouw en vrouw op man? Weet iemand dat?
zelfs ik kan het!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OP
Lieve Greys.. Zou jij de op willen renoveren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, gewoon man op vrouw en andersom.
Zal het eens navragen wanneer het gemengd gaat worden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OP
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja echt gaaf iedereen wil Jo zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
jouw laatste post was trouwens brrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik dus ook maar net te laat. Fakking Kut dit.
1000% KUT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volgende keer beter Miss Jquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
eeehm........vergeten al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
jouw laatste post was trouwens brrrrrrrrrr!
Done!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve Greys.. Zou jij de op willen renoveren?
Oeps, dan toch mijn dekbed maar halen en mijn man zeggen dat ik wel op de bank slaap!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, wordt verwacht rond 02.00 uur onze tijd
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Noz het volgende:
Mijn verhaal is: ik heb eigenlijk zelfmoord gepleegd en ben in gtst 2 keer als geest teruggekeerd
ik denk nu op net5. is hh op van de dailyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
waar kan ik de liveuitzending terugkijken?
Slijmbal!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
Greys haar geheim: Ik ben een supermod!![]()
Heb het niet gehoord, maar ik gok dat Joanna meer het vrouw-van-een-zakenman-type is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
als ik jou was, zou ik daar niet eens AAN willen zitten!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
Geen idee alleen hoe ik aan het kruis van Sofia kom
die is nog niet onlinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
Dochter-van-een-zakenvrouw!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord, maar ik gok dat Joanna meer het vrouw-van-een-zakenman-type is.
Niets!quote:
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik daar niet eens AAN willen zitten!!
(Gisteren was ze nog ongesteld!!)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het niet
Omdat haar moeder een keiharde zakenvrouw is, is Joanna dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Heb een verslagje gemaakt van de live uitzending in sv topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
hopenlijk dit weekend weer zoon feestje als op die woensdag de 23e febr volgens mij. toen hadden ze ook sterker spulquote:
wat deed ze ik miste vollgens mij ff ietsquote:
Haar pa heeft haar afgeschreven toen haar ma haar op haar 3e dwong tot botox en voor haar pa's faillisement heeft gezorgdquote:
wat deed aafke, waarom overtrad ze de regels, was net weer even naar stervio gezaptquote:
Hahaha, laat dat dan maar lekker aan de experts hier over!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het niet
wat we al wisten, ze is hoogbegaafd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Wat was trouwens mo haar geheim ? die werd toch onthuld vanavond .. ?
IQ van 144 en meester in de rechtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Lees daar nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of houden ze de site ook veel beter bij qua wat er gebeurd is?
Er staan sinds een dag of wat echt bergen nieuwtjes per dag op, was dat altijd al zo, nee toch?
Hoogbegaafd! IQ van 144 en meester in de rechten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Nee is elke dag.. alleen is er nu meer nieuws. Maar goede redactie hoor!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of houden ze de site ook veel beter bij qua wat er gebeurd is?
Er staan sinds een dag of wat echt bergen nieuwtjes per dag op, was dat altijd al zo, nee toch?
Hoogbegaafd met een IQ van 144 en meester in de rechten. lees eens terug af en toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
f5quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahahaha,stream 1 doet het nu prima maar als ik hem wil Mute doet die het niet!!! Hahaha.Ben blij hoor Kwaliteit, 4 streams, maar die eerste die heeft nog kinderziektes.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ze wou laten zien dat ze haar microfoontje door haar neus uit haar mond kon laten komen
Ik zocht even het berichtje over die code van de kluis, dat stond er gisteren op.quote:
ze propte d'r zender in d'r neus volgens mij..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat deed aafke, waarom overtrad ze de regels, was net weer even naar stervio gezapt
Maar ik zou in een strafzaak toch liever mijn eigen verdediging doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
IQ van 144 en meester in de rechten
en ook weer een troll?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Enzyme0546 het volgende:
Zoals ik al dacht bedankt mensen hehe !
Lekker tochquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:15 schreef Spooky4u het volgende:
Er zal al heel wat door Aafkes neus gegaan zijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb een verslagje gemaakt van de live uitzending in sv topic.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
[..]
ze propte d'r zender in d'r neus volgens mij..
Eeeeh....wil niet zeuren hoor maar de foto staat er niet lekker op, of ging Bart op Renate liggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet wel wat er gebeurd is, was erbij.. wil alleen kijken of ik nog in beeld was
k zie mezelf welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet wel wat er gebeurd is, was erbij.. wil alleen kijken of ik nog in beeld was
heb jij ff geluk!! ik zat gisteravond zonderquote:
gezellig met een wijntje romantisch streams kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
Hello, weer terug, wederhelft was ff nieuwsgierig wat ik nu allemaal aan het doen was.Uitgelegd wat het spel nu eigenlijk allemaal was en volgens mij begint hij het leuk te vinden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan kan de Playboy intact blijven?
a bientôtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef Enzyme0546 het volgende:
Nou mensen ik maak er een einde aan ajus.
Daar heeft ze altijd lastvan als ze drank heeft gehadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
sterfio weet ineens precies hoe maik denkt en wat hij wil , BLGGGG de arrogantie !![]()
![]()
Lol, idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
gezellig met een wijntje romantisch streams kijken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
gezellig met een wijntje romantisch streams kijken
daar vind ik dus niks aan!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is daar leuker dan op TV. Renate is lekker
Doe je een klein verslagje in dat wintopic?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is daar leuker dan op TV. Renate is lekker
Volgens mij ligt die plat van het lachen aan de cap te zienquote:
morgen oke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je een klein verslagje in dat wintopic?
Tuurlijk! Ik vind het al leuk als je het doet, al doe je het overmorgenquote:
Idd, heb de streams maar weer aangeslingerd, ziggo zit bij de rode bank...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio is op een nichtenmanier helemaal Maik aan het afkraken voor Moon.Heel vals.
Die zit aan Joanna te plukken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet meer![]()
die stervio
![]()
snap niet dat flip er nog bijzit
Ze moesten es weten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
Volgens Servio heeft Maik een push-up bh![]()
straks jankt Monique weer
Tss, wat een valsche nicht....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio dacht dat Guido homowas maar zat ernaast zegt die.En aan de onderbroeken van maik ziet die dat Maik nooit helemaal hetero zal zijn.Wat een bullshit.Maik heeft naar mijn idee een avontuurlijke jeugd gehad maar kijkt nu alleen maar naar vrouwen. Maak moon even gek. Servio is vals. Onderbroeken nemen als maatstaaf voor de hetero of de homo of de bi.
Te bizar voor woorden, toch!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio dacht dat Guido homowas maar zat ernaast zegt die.En aan de onderbroeken van maik ziet die dat Maik nooit helemaal hetero zal zijn.Wat een bullshit.Maik heeft naar mijn idee een avontuurlijke jeugd gehad maar kijkt nu alleen maar naar vrouwen. Maak moon even gek. Servio is vals. Onderbroeken nemen als maatstaaf voor de hetero of de homoof de bi.
Dat heeft onze hoogbegaafde meesteres echt wel door!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio dacht dat Guido homowas maar zat ernaast zegt die.En aan de onderbroeken van maik ziet die dat Maik nooit helemaal hetero zal zijn.Wat een bullshit.Maik heeft naar mijn idee een avontuurlijke jeugd gehad maar kijkt nu alleen maar naar vrouwen. Maak moon even gek. Servio is vals. Onderbroeken nemen als maatstaaf voor de hetero of de homoof de bi.
ik heb die stream gewoon geblocktquote:
Servio ziet alleen wat hij wil zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar nu Soof weg is hoop ik dat hij nog wel een langere tijd blijft. Hij is bloed irritant maar wel een leuke factor om de boel daar goed tegen elkaar op te zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet meer![]()
die stervio
![]()
snap niet dat flip er nog bijzit
ja te erg en ik denk dat hij niet genomineerd wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Mita het volgende:
Hij doet of homo's altijd alles weten, de homo's hebben alles ontdekt zegt ie
Nee joh hij slikt nog een bommetje onder zijn dekbed en kan weer ff doorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
1000 euro wil Phillip wel geven voor nu nog wat drank.
Ik dacht Servio!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
1000 euro wil Phillip wel geven voor nu nog wat drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Giorgio Armani broeken als je mooie billen hebt, dat is de vulling.Alleen homo'sdragen die zegt Servio,wat een bullshit.Ook nog even dat homo's de Bjorn Borgs hebben ontdekt en dat die nu gedragen worden door hetero's...en dan de grond afkloppen....Ik heb veel vrienden die homo zijn, die zouden Servio wel lusten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
ES onderbroeken zijn met vulling speciaal voor homo's en maik draagt die soort en ook de zwembroek. Mo zegt waarom zie ik dat niet ...
Dat is een populair merk in de homo scene...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef Noelle06 het volgende:
Mo vraagt of Servio aan de onderbroek van Maik ziet dat hij homo is![]()
Phillip zegt dat Guido dat ook heb...
ES onderbroeken draagt maik zegt Servio
oooooh dat ja VRESELIJK !!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Homo's vinden het verschrikkelijk als ze in een hokje worden geplaatst.. Maar nee, zij kunnen aan een onderbroek zien dat iemand homo is! O, dat gestigmatiseer!!!!
Lol, hij is nu van zijn projectje af, eens zien wat hij nu gaat ondernemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar nu Soof weg is hoop ik dat hij nog wel een langere tijd blijft. Hij is bloed irritant maar wel een leuke factor om de boel daar goed tegen elkaar op te zetten.
En daar zitten wij natuurlijk smachtend op te wachten. Herrie in de tent.![]()
Servio ziet alles wat hij wil insinueren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Servio ziet alleen wat hij wil zien
Als ze liggen te slapen hequote:
De man heeft gewoon teveel aan de Keta gezeten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Servio ziet alles wat hij wil insinueren.
en ik voel me er kei goed bijquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
gerard heeft het Huubsyndroom ! hahaha and i love it
En een hersenbeschadiging door de poppers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef metallica143 het volgende:
[..]
De man heeft gewoon teveel aan de Keta gezeten.
Ik ben vrij zeker dat minstens Mo en Sharon wel Servio zullen nomineren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja te erg en ik denk dat hij niet genomineerd wordt![]()
mo en aaf durven vast niet meer
okee misschien hoor ik wat ik graag wil horen hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het RUUD-syndroom!
En Joanna kan nooit om Gerard lachen en mo vindt zijn grappen ook niet leuk.
Vooral nu ie corvee heeft ja!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Coos het volgende:
[..]
En een hersenbeschadiging door de poppers.![]()
Maar laat hem nog maar blijven.
Dat zijn een soort Polen. Beginnen om 07:00 als de kroeg even dicht isquote:
droomt u fijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
Truste allen![]()
Hoop dat mensen die nog lang meekijken en de telefoon horen even posten in Updates/streamverslagen topics.
please lets hope so, en lau ook BAM!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben vrij zeker dat minstens Mo en Sharon wel Servio zullen nomineren.
Daar moet eigenlijk nog 1 bij....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
okee misschien hoor ik wat ik graag wil horen hahaha
Trusten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
Truste allen![]()
Hoop dat mensen die nog lang meekijken en de telefoon horen even posten in Updates/streamverslagen topics.
Maar ze hebben al 6 flessen wijn en 6 flesjes bier gehad.. het is wel netwijf hehquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Noz het volgende:
klote griep.. ben zo moe maar kan toch niet slapen van de verkoudheid. gooi wat drank in dat huis dan heb ik wat om te kijken~!
Yep, die 2 zeker. Lau acht ik er ook toe in staat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Lau volgens mij ook, was denk wel op te maken uit haar gesprek met Mo net in slaapkamer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
please lets hope so, en lau ook BAM!!
trustequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben weg,trusten allemaal was zeer gezellig!!!!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef MissJ.24 het volgende:
slaapt u lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
Truste allen![]()
dat doet ie strakswelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Moet Alex zich niet aan Laura opdringen?
Die 2 zaten trouwens gewoon nominatieafspraken te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Lau volgens mij ook, was denk wel op te maken uit haar gesprek met Mo net in slaapkamer.
Dat doet 'ie pas als er niemand bij is zodat Laura geen nee durft te zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Moet Alex zich niet aan Laura opdringen?
Meer!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Maar ze hebben al 6 flessen wijn en 6 flesjes bier gehad.. het is wel netwijf heh
Haha! Sanctie! Ze moeten morgen voor straf Servio naar de buitendeur brengen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 zaten trouwens gewoon nominatieafspraken te maken.
De sterke drank moet er gewoon in!! dat gaat ut tenminste los. van een wijntje van 16 % ga ik ook niet echt hardquote:
Begint er wel op te lijken jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef ABundy het volgende:
Zou de rode telefoon ook een nepmissie zijn van Fons?
Ja ik las zoiets, dat ze het wel vervelend vindt dat ie ' s nachts bij haar komt liggen. Gelooft ze het zelf...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:30 schreef Zixon het volgende:
[..]
Dat doet 'ie pas als er niemand bij is zodat Laura geen nee durft te zeggen
Ze houd gewoon van zichzelf laat dat meisjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef knagsje het volgende:
spoort die Joan wel met haar dure verhalen???![]()
die akelige fonsquote:
Lol, ach ja, niet heel orgineel maar wel grappig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
Wat nou afvegen denkt Aafke en neemt wraak.. Karim.. wil jij philip diezelfde zoen geven
Of hij vind het ook lekker. Heb je wel eens naar die foto gekeken op zijn profiel op de sst site?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef bollokus het volgende:
karim= held.... gewoon zonder te klagen!
heb jij al streams gekekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Of hij vind het ook lekker. Heb je wel eens naar die foto gekeken op zijn profiel op de sst site?
Sooooo gay!
Dat denk ik ook, al vermoed ik dat het begint als ze in bed liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
ik rook nog een sigaretje, en dan ga ik ook mijn bed opzoeken, de rode telefoon is vast kapot
Veel te veel al eigenlijk. Ik zeg ook niet dat hij homo is. maar die foto..quote:
Diequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef snetje het volgende:
Guido trekt laura nog even dichter tegen zich aan en je ziet Alex denken : what the fuck!!
laat je niet kennen! je man kan het nu wel hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al vermoed ik dat het begint als ze in bed liggen.
Trusten!
ik lees het morgen wel terug, moet ook nog werken morgenochtend (helaas).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al vermoed ik dat het begint als ze in bed liggen.
Trusten!
Haha! Ik ga niet slapen, Ceetje gaat slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat je niet kennen! je man kan het nu wel hebben
Ja maar best raar van Lauraquote:
zometeen ja, eerst nog effe roken hè, (sigaretten zoeken)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! Ik ga niet slapen, Ceetje gaat slapen.
Lol, nouhou... Mijn broer vond het nooit heel leuk als ik met een vriendje thuiskwam hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef schurk65 het volgende:
ach guido ziet laura als zusje, opluchting bij faalex!!!
Oh ik las Date Rapequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Joanna is lekker stil heur!
[ afbeelding ]
Ze wilt ook Flipje tongelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Joanna is lekker stil heur!
[ afbeelding ]
Wat zei ze ook alweer in haar intro filmpje? ik ga ze allemaal om mijn vinger winden? en iets van iedereen denkt dat ik een lief meisje ben? yeah sure!!quote:
ze zei toch: ik bepaal de regels uhuhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Wat zei ze ook alweer in haar intro filmpje? ik ga ze allemaal om mijn vinger winden? en iets van iedereen denkt dat ik een lief meisje ben? yeah sure!!
Ja zo kan ie het ook bedoelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nouhou... Mijn broer vond het nooit heel leuk als ik met een vriendje thuiskwam hoor.Hij vindt mijn wederhelft nu wel prima hoor maar vroegah....
En ze hoeft alleen met haar ogen te draaien, zei zequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Wat zei ze ook alweer in haar intro filmpje? ik ga ze allemaal om mijn vinger winden? en iets van iedereen denkt dat ik een lief meisje ben? yeah sure!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |