Slijmbal!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
Greys haar geheim: Ik ben een supermod!![]()
Heb het niet gehoord, maar ik gok dat Joanna meer het vrouw-van-een-zakenman-type is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
als ik jou was, zou ik daar niet eens AAN willen zitten!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
Geen idee alleen hoe ik aan het kruis van Sofia kom
die is nog niet onlinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
waar kan ik de liveuitzending terugkijken?
Dochter-van-een-zakenvrouw!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord, maar ik gok dat Joanna meer het vrouw-van-een-zakenman-type is.
Niets!quote:
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik daar niet eens AAN willen zitten!!
(Gisteren was ze nog ongesteld!!)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het niet
Omdat haar moeder een keiharde zakenvrouw is, is Joanna dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
Heb een verslagje gemaakt van de live uitzending in sv topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
waar kan ik de liveuitzending terugkijken?
hopenlijk dit weekend weer zoon feestje als op die woensdag de 23e febr volgens mij. toen hadden ze ook sterker spulquote:
wat deed ze ik miste vollgens mij ff ietsquote:
Haar pa heeft haar afgeschreven toen haar ma haar op haar 3e dwong tot botox en voor haar pa's faillisement heeft gezorgdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |