wil ik ook!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef Noz het volgende:
Kijk phil heeft zijn speedbommetje weer op en hij kan weer een paar u vooruit.
Nee volgens mij niet, gewoon man op vrouw en andersom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het vanaf nu gewoon stemmen op de "MENSEN" en niet man op vrouw en vrouw op man? Weet iemand dat?
hahaha kijk die guido, priceless. Ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen met die 3quote:
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OPquote:
volgende week gewoon de mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Is vanaf nu nomineren gewoon op iedereen en niet mannen op vrouwen enzo?
Weet iemand dat? Zou wel zo eerlijk zijn.
nee de vrouwen moeten op de mannen stemmen komende week nog/..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het vanaf nu gewoon stemmen op de "MENSEN" en niet man op vrouw en vrouw op man? Weet iemand dat?
zelfs ik kan het!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OP
Lieve Greys.. Zou jij de op willen renoveren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, gewoon man op vrouw en andersom.
Zal het eens navragen wanneer het gemengd gaat worden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OP
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja echt gaaf iedereen wil Jo zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
jouw laatste post was trouwens brrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik dus ook maar net te laat. Fakking Kut dit.
1000% KUT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volgende keer beter Miss Jquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
eeehm........vergeten al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
jouw laatste post was trouwens brrrrrrrrrr!
Done!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve Greys.. Zou jij de op willen renoveren?
Oeps, dan toch mijn dekbed maar halen en mijn man zeggen dat ik wel op de bank slaap!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, wordt verwacht rond 02.00 uur onze tijd
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Noz het volgende:
Mijn verhaal is: ik heb eigenlijk zelfmoord gepleegd en ben in gtst 2 keer als geest teruggekeerd
ik denk nu op net5. is hh op van de dailyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
waar kan ik de liveuitzending terugkijken?
Slijmbal!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
Greys haar geheim: Ik ben een supermod!![]()
Heb het niet gehoord, maar ik gok dat Joanna meer het vrouw-van-een-zakenman-type is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
als ik jou was, zou ik daar niet eens AAN willen zitten!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
Geen idee alleen hoe ik aan het kruis van Sofia kom
die is nog niet onlinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
Dochter-van-een-zakenvrouw!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord, maar ik gok dat Joanna meer het vrouw-van-een-zakenman-type is.
Niets!quote:
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik daar niet eens AAN willen zitten!!
(Gisteren was ze nog ongesteld!!)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het niet
Omdat haar moeder een keiharde zakenvrouw is, is Joanna dat niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Heb een verslagje gemaakt van de live uitzending in sv topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
hopenlijk dit weekend weer zoon feestje als op die woensdag de 23e febr volgens mij. toen hadden ze ook sterker spulquote:
wat deed ze ik miste vollgens mij ff ietsquote:
Haar pa heeft haar afgeschreven toen haar ma haar op haar 3e dwong tot botox en voor haar pa's faillisement heeft gezorgdquote:
wat deed aafke, waarom overtrad ze de regels, was net weer even naar stervio gezaptquote:
Hahaha, laat dat dan maar lekker aan de experts hier over!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook 'het rode kruis van Sofia' typen, maar ik kón het niet
wat we al wisten, ze is hoogbegaafd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Wat was trouwens mo haar geheim ? die werd toch onthuld vanavond .. ?
IQ van 144 en meester in de rechtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Lees daar nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of houden ze de site ook veel beter bij qua wat er gebeurd is?
Er staan sinds een dag of wat echt bergen nieuwtjes per dag op, was dat altijd al zo, nee toch?
Hoogbegaafd! IQ van 144 en meester in de rechten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
Nee is elke dag.. alleen is er nu meer nieuws. Maar goede redactie hoor!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of houden ze de site ook veel beter bij qua wat er gebeurd is?
Er staan sinds een dag of wat echt bergen nieuwtjes per dag op, was dat altijd al zo, nee toch?
Hoogbegaafd met een IQ van 144 en meester in de rechten. lees eens terug af en toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Enzyme0546 het volgende:
f5quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahahaha,stream 1 doet het nu prima maar als ik hem wil Mute doet die het niet!!! Hahaha.Ben blij hoor Kwaliteit, 4 streams, maar die eerste die heeft nog kinderziektes.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ze wou laten zien dat ze haar microfoontje door haar neus uit haar mond kon laten komen
Ik zocht even het berichtje over die code van de kluis, dat stond er gisteren op.quote:
ze propte d'r zender in d'r neus volgens mij..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat deed aafke, waarom overtrad ze de regels, was net weer even naar stervio gezapt
Maar ik zou in een strafzaak toch liever mijn eigen verdediging doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
IQ van 144 en meester in de rechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |