wil ik ook!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef Noz het volgende:
Kijk phil heeft zijn speedbommetje weer op en hij kan weer een paar u vooruit.
Nee volgens mij niet, gewoon man op vrouw en andersom.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het vanaf nu gewoon stemmen op de "MENSEN" en niet man op vrouw en vrouw op man? Weet iemand dat?
hahaha kijk die guido, priceless. Ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen met die 3quote:
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OPquote:
volgende week gewoon de mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef meneertje1972 het volgende:
Is vanaf nu nomineren gewoon op iedereen en niet mannen op vrouwen enzo?
Weet iemand dat? Zou wel zo eerlijk zijn.
nee de vrouwen moeten op de mannen stemmen komende week nog/..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef meneertje1972 het volgende:
Is het vanaf nu gewoon stemmen op de "MENSEN" en niet man op vrouw en vrouw op man? Weet iemand dat?
zelfs ik kan het!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OP
Lieve Greys.. Zou jij de op willen renoveren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, gewoon man op vrouw en andersom.
Zal het eens navragen wanneer het gemengd gaat worden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij eerste wilde zijn maar niet wist wat hij moest doen.. f5 drukken en klikken op "Nieuw deel openen" en je hebt een heuse OP
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja echt gaaf iedereen wil Jo zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Day het volgende:
Uit jo's verhaal blijkt heel mooi waarom haar moeder een zakenvrouw is en zij niet.
jouw laatste post was trouwens brrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik dus ook maar net te laat. Fakking Kut dit.
1000% KUT!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volgende keer beter Miss Jquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
eeehm........vergeten al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
jouw laatste post was trouwens brrrrrrrrrr!
Done!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieve Greys.. Zou jij de op willen renoveren?
Oeps, dan toch mijn dekbed maar halen en mijn man zeggen dat ik wel op de bank slaap!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, wordt verwacht rond 02.00 uur onze tijd
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Noz het volgende:
Mijn verhaal is: ik heb eigenlijk zelfmoord gepleegd en ben in gtst 2 keer als geest teruggekeerd
ik denk nu op net5. is hh op van de dailyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef muzas het volgende:
waar kan ik de liveuitzending terugkijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |