Die zit aan Joanna te plukken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet meer![]()
die stervio
![]()
snap niet dat flip er nog bijzit
Ze moesten es weten...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef Mokum020 het volgende:
Volgens Servio heeft Maik een push-up bh![]()
straks jankt Monique weer
Tss, wat een valsche nicht....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio dacht dat Guido homowas maar zat ernaast zegt die.En aan de onderbroeken van maik ziet die dat Maik nooit helemaal hetero zal zijn.Wat een bullshit.Maik heeft naar mijn idee een avontuurlijke jeugd gehad maar kijkt nu alleen maar naar vrouwen. Maak moon even gek. Servio is vals. Onderbroeken nemen als maatstaaf voor de hetero of de homo of de bi.
Te bizar voor woorden, toch!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio dacht dat Guido homowas maar zat ernaast zegt die.En aan de onderbroeken van maik ziet die dat Maik nooit helemaal hetero zal zijn.Wat een bullshit.Maik heeft naar mijn idee een avontuurlijke jeugd gehad maar kijkt nu alleen maar naar vrouwen. Maak moon even gek. Servio is vals. Onderbroeken nemen als maatstaaf voor de hetero of de homoof de bi.
Dat heeft onze hoogbegaafde meesteres echt wel door!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio dacht dat Guido homowas maar zat ernaast zegt die.En aan de onderbroeken van maik ziet die dat Maik nooit helemaal hetero zal zijn.Wat een bullshit.Maik heeft naar mijn idee een avontuurlijke jeugd gehad maar kijkt nu alleen maar naar vrouwen. Maak moon even gek. Servio is vals. Onderbroeken nemen als maatstaaf voor de hetero of de homoof de bi.
ik heb die stream gewoon geblocktquote:
Servio ziet alleen wat hij wil zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar nu Soof weg is hoop ik dat hij nog wel een langere tijd blijft. Hij is bloed irritant maar wel een leuke factor om de boel daar goed tegen elkaar op te zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan niet meer![]()
die stervio
![]()
snap niet dat flip er nog bijzit
ja te erg en ik denk dat hij niet genomineerd wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Mita het volgende:
Hij doet of homo's altijd alles weten, de homo's hebben alles ontdekt zegt ie
Nee joh hij slikt nog een bommetje onder zijn dekbed en kan weer ff doorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
1000 euro wil Phillip wel geven voor nu nog wat drank.
Ik dacht Servio!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
1000 euro wil Phillip wel geven voor nu nog wat drank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |