Lol, ach ja, niet heel orgineel maar wel grappig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef versabommie het volgende:
Wat nou afvegen denkt Aafke en neemt wraak.. Karim.. wil jij philip diezelfde zoen geven
Of hij vind het ook lekker. Heb je wel eens naar die foto gekeken op zijn profiel op de sst site?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef bollokus het volgende:
karim= held.... gewoon zonder te klagen!
heb jij al streams gekekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Of hij vind het ook lekker. Heb je wel eens naar die foto gekeken op zijn profiel op de sst site?
Sooooo gay!
Dat denk ik ook, al vermoed ik dat het begint als ze in bed liggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef Ceetje.. het volgende:
ik rook nog een sigaretje, en dan ga ik ook mijn bed opzoeken, de rode telefoon is vast kapot
Veel te veel al eigenlijk. Ik zeg ook niet dat hij homo is. maar die foto..quote:
Diequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef snetje het volgende:
Guido trekt laura nog even dichter tegen zich aan en je ziet Alex denken : what the fuck!!
laat je niet kennen! je man kan het nu wel hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al vermoed ik dat het begint als ze in bed liggen.
Trusten!
ik lees het morgen wel terug, moet ook nog werken morgenochtend (helaas).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al vermoed ik dat het begint als ze in bed liggen.
Trusten!
Haha! Ik ga niet slapen, Ceetje gaat slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat je niet kennen! je man kan het nu wel hebben
Ja maar best raar van Lauraquote:
zometeen ja, eerst nog effe roken hè, (sigaretten zoeken)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! Ik ga niet slapen, Ceetje gaat slapen.
Lol, nouhou... Mijn broer vond het nooit heel leuk als ik met een vriendje thuiskwam hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:37 schreef schurk65 het volgende:
ach guido ziet laura als zusje, opluchting bij faalex!!!
Oh ik las Date Rapequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Joanna is lekker stil heur!
[ afbeelding ]
Ze wilt ook Flipje tongelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
Joanna is lekker stil heur!
[ afbeelding ]
Wat zei ze ook alweer in haar intro filmpje? ik ga ze allemaal om mijn vinger winden? en iets van iedereen denkt dat ik een lief meisje ben? yeah sure!!quote:
ze zei toch: ik bepaal de regels uhuhquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Wat zei ze ook alweer in haar intro filmpje? ik ga ze allemaal om mijn vinger winden? en iets van iedereen denkt dat ik een lief meisje ben? yeah sure!!
Ja zo kan ie het ook bedoelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nouhou... Mijn broer vond het nooit heel leuk als ik met een vriendje thuiskwam hoor.Hij vindt mijn wederhelft nu wel prima hoor maar vroegah....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |