bram moniekowiczquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Word er ook gek van, Als ik moest kiezen tussen Bram Moscovitch of Mo dan wist ik het wel
Bram is sexy op een vreemde manier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Word er ook gek van, Als ik moest kiezen tussen Bram Moscovitch of Mo dan wist ik het wel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou die paling graag in sommige toetsenborden wroeten.
ja gaan ze kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef mYsca het volgende:
Gaan Guido en Servio nu ook aldoor bij elkaar op bed liggen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze moet alex vertellen dat ze meer voor hem voelt dan voor guido.....
Heb afgelopen nacht nog ff terug gekeken, je ziet totaal geen liefde naar Alex toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heet geen Laura, als ik er een meeneem schop ik hem er niet uit na wat friemelwerk.
![]()
(eikel)
Vind je het jammer dat je het nieuws niet doet bij de NOS?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bram is sexy op een vreemde manier.
Servio en Guido krijgen nog wel wat momentjes. Servio is getrouwd maar lonkt steeds al naar Guido.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef mYsca het volgende:
[..]
misschien weten de alwetende dames het wel.
ah.. de rest heb je gemist... dan zou ik je post even editten en leegmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef willem67 het volgende:
[..]
[..]
Heb afgelopen nacht nog ff terug gekeken, je ziet totaal geen liefde naar Alex toe.
wat wil je ook het is gewoon een ei(kel) met zijn gele badjas, een stalker bovendien.
Hoe ongelooflijke dombo moet je zijn als iemand je verteld gemengde gevoelens te hebben en afstand wil bewaren tot na het huis om dan vervolgens 3 uur later gewoon in bed te gaan liggen.
Het eerste uur ging Laura zover mogelijk naar voren zitten op het bed, daarna keerde ze haar rug naar hem toe.
ah ah ah aaaah ah ah ahquote:
Na twee weken te zitten kroelen en zijn piemel op te warmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef willem67 het volgende:
[..]
[..]
Heb afgelopen nacht nog ff terug gekeken, je ziet totaal geen liefde naar Alex toe.
wat wil je ook het is gewoon een ei(kel) met zijn gele badjas, een stalker bovendien.
Hoe ongelooflijke dombo moet je zijn als iemand je verteld gemengde gevoelens te hebben en afstand wil bewaren tot na het huis om dan vervolgens 3 uur later gewoon in bed te gaan liggen.
Het eerste uur ging Laura zover mogelijk naar voren zitten op het bed, daarna keerde ze haar rug naar hem toe.
Hij wil dat niet zien. Alex is echt verliefd, anders had hij al lang de eer aan zichzelf gehouden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef willem67 het volgende:
[..]
[..]
hier no probquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom haperen die streams toch zo ?
Bram is me te oud. Maar hij heeft iets sexy. Ik vind die reclame van hem leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat je het nieuws niet doet bij de NOS?
ik hoop het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef mYsca het volgende:
Gaan Guido en Servio nu ook aldoor bij elkaar op bed liggen
Maar hij heeft ook een enorme plaat voor zijn kop.quote:Hij wil dat niet zien. Alex is echt verliefd, anders had hij al lang de eer aan zichzelf gehouden.
ik vind die traktor coolquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Bram is me te oud. Maar hij heeft iets sexy. Ik vind die reclame van hem leuk.
Ik wacht op de tranen van Sharron, die zitten hoog.
En ik mag niet welterusten zeggen als ik naar mijn nest gaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee weken te zitten kroelen en zijn piemel op te warmen
Het interpreteren van een bewegend dekentje. Ja dat zijn altijd hoogtepuntjes in een RLS hè.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah.. de rest heb je gemist... dan zou ik je post even editten en leegmaken
Wel grappig dat artikel wat ze opnoemen gaat niet over ongevallen of letsel maar over bedrijfsfusie's.quote:
Zwembroek-opmerking zegt ook genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wel grappig dat artikel wat ze opnoemen gaat niet over ongevallen of letsel maar over bedrijfsfusie's.
Geer zit weer te spitten in de telefoontoestanden van vanmiddag.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen op de twittert:
RT Alphons22: Mensen, die nachtmissie is nep hoor. We vervelen ons in Portugal en zijn uit tijdverdrijf iBenny aan het fokken! Die slaapt 48 uur niet haha! #sstnl
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
RT Alphons22: Mensen, die nachtmissie is nep hoor. We vervelen ons in Portugal en zijn uit tijdverdrijf iBenny aan het fokken! Die slaapt 48 uur niet haha! #sstnl
Ja heel irritantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit een soort vertraging in de beelden ,huh ?
Je hebt gelijk. Het was geen friemelwerk, Laura heeft platjes en krabde gewoon flink.....wel een minuut of 10 op die plek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het interpreteren van een bewegend dekentje. Ja dat zijn altijd hoogtepuntjes in een RLS hè.
ich habe es gewustquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve half werk.quote:
Nee iid open een topicquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik mag niet welterusten zeggen als ik naar mijn nest ga
Servio heeft een open relatie, dat had hij verteld, ik denk niet dat Guido zijn vriendin wil kwetsen, de enige die daar tussen kan zitten is Laura, al geloof ik wel dat Servio gelijk heeft en dat hij op zijn minst bi-curieus is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Servio en Guido krijgen nog wel wat momentjes. Servio is getrouwd maar lonkt steeds al naar Guido.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |