Ze praat nog steeds of ze een tik van de molen heeft gehadquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft thuis aan de fone gehad en in janken
Ja...Sanctie voor de stem!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De stem had ook moeten zeggen dat ze dat onmiddelijk moest vertellen.
(*Prive-bericht) We rule Kaharin, we hebben zo vaak gelijk dat de heren het licht gaan zien. Alleen Superkokje sputtert nog wat na, die pakken we samen nog wel een keer.quote:
Yep, net gedaan. Thx Noelle, helemaal super!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Noelle heeft een prima samenvatting in de updates gezet, daar kan iedereen teruglezen.
hmmmmm lijkt me geweldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
(*Prive-bericht) We rule Kaharin, we hebben zo vaak gelijk dat de heren het licht gaan zien. Alleen Superkokje sputtert nog wat na, die pakken we samen nog wel een keer.
Haha, idd, wij waren het steeds eens en hadden nog gelijk ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
(*Prive-bericht) We rule Kaharin, we hebben zo vaak gelijk dat de heren het licht gaan zien. Alleen Superkokje sputtert nog wat na, die pakken we samen nog wel een keer.
hahaha, dat is echt knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt er aan m'n muisjequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef ZaZoe het volgende:
Word helemaal gek van de stem van die hoofdbegaafde heks, gaat door merg en been.
En ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk hebben 3 mensen vanavond gewonnen: Alex, Guido en Laura. De drie meest zeikende klagende horken !!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef Soury het volgende:
Je heb dat wel eens he? dat je op een feestje naast zo'n klaagmens zit en je wil het liefste pleite. Zo zie ik Plip nu Arme jonge
ik weet het fakking 100.000% zekahquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
Op het moment dat laura ophing ging vrijwel gelijk de stream weg en terug naar de studio...Dus wie weet roept men hier weer wat loze dingen zonder 100% zeker te weten
Zo begon dat geklooi ook met die letters in dat boek; Zeg niets en doe me na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
Waar hebben Joan en Flip het nou over? Hij mag niet herhalen wat ze zegt?
nee ik verwacht dat die achterbakse must het gewoon niet gedaan heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
Op het moment dat laura ophing ging vrijwel gelijk de stream weg en terug naar de studio...Dus wie weet roept men hier weer wat loze dingen zonder 100% zeker te weten
Laat me nou ff!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, idd, wij waren het steeds eens en hadden nog gelijk ook.*Blaast op nagels*
En Jo, als beloning voor de geheim codes....quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
Eigenlijk hebben 3 mensen vanavond gewonnen: Alex, Guido en Laura. De drie meest zeikende klagende horken !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |