you wishquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga voor jullie op men knieeenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
(*Prive-bericht) We rule Kaharin, we hebben zo vaak gelijk dat de heren het licht gaan zien. Alleen Superkokje sputtert nog wat na, die pakken we samen nog wel een keer.
En wat is je prijs? alleen naar bed ofzo ? ( partypooper allover and over and overquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, echt onwaarschijnlijk.quote:
interestant, nou word ik nieuwschierigquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ga voor jullie op men knieeen![]()
verraderquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik meestal nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ik vind jullie leuker om te volgen dan SSt zelf
A lady never tells..........(*MIssJ.batterij-wissel)quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat is je prijs? alleen naar bed ofzo ? ( partypooper allover and over and over)
Collaborateur!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
Word er ook gek van, Als ik moest kiezen tussen Bram Moscovitch of Mo dan wist ik het welquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef ZaZoe het volgende:
Word helemaal gek van de stem van die hoofdbegaafde heks, gaat door merg en been.
Ik zou die paling graag in sommige toetsenborden wroeten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent het geheime palinkje van het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |