quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef beequeen het volgende:
Joanna: Mijn poes is als een Louis Vuitton, nooit in de aanbieding.
Golden girl Ireen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
@Zixon: Maak eens een neptweet van @alphons22 met : "Vanavond laten we de bewoners om 0:00 slapen, zij en de streamers hebben ook rust nodig!"
Misschien kunnen we het tij nog keren
NEE! Gewoon NEE!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
@Zixon: Maak eens een neptweet van @alphons22 met : "Vanavond laten we de bewoners om 0:00 slapen, zij en de streamers hebben ook rust nodig!"
Vind die Louis Vuiton tassen zo zo lelijk als ik ereen cadeau zou krijgen, gaat hij zo de prullebak inquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef beequeen het volgende:
Joanna: Mijn poes is als een Louis Vuitton, nooit in de aanbieding.
Golden girl Ireen.![]()
![]()
Mogen die ook twee keer per jaar een lang weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
Schaatsfanaten blijken dus echt 30 keer opdringeriger dan voetbalfanaten .. zoveel is nu wel duidelijk!
Schaatsfanaten blijken dus echt 30 keer opdringeriger dan voetbalfanaten .. zoveel is nu wel duidelijk!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is Mo van geschrokken dat iemand iets zei over haar? Iemand?
Ik hou 'm in de gatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef versabommie het volgende:
zo ff de timeline #sstnl gek maken
Waarmee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef versabommie het volgende:
zo ff de timeline #sstnl gek maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het geluid uitstaanquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee sorry, gemist.Ik ga even koken!
Oke, ze klonk nogal boos. Kookze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
ik heb hier nog wel een restje ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
tot strakies!quote:
quote:
Welke stream was dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oke, ze klonk nogal boos. Kookze.
Ik ben er ook even weg van.
Tsja, stream 1 of 3.quote:
je zit in de studio?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hallootjes....
Drukke dagen weinig tijd gehad voor Fok
Maar begrijp wel dat Laura er weer goed voor staat
Zit ik dus vanavond in ieder geval gezellig in de studio hahaha
ik geloof er gewoon geen snars vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Reksie1981 het volgende:
De Tussenstand
10 maart om 16.49
Er wordt flink gestemd!
De huidige tussenstand: Laura 50%, Sophia 29%, Sharron 21%.
Ja kan nog tot de liveuitzending vanavond stemmen op jouw favoriet!
Nog snel even wat geld genereren met stemmen voor Sharon. Dat mensen daar nog intrappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef superkokje het volgende:
was vorige week rond deze tijd ook. We weten hoe het afliep
doe je een bordje FOK! omhoog houden dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaa, wel kijken hé
als jij zwaait.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
laten ze volgende week gewoon weer iemand terug komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
Sure. Ik weet zeker dat Sofia er uit gaat anders stapt ze namelijk zelf op en ik vermoed dat ze dat ook niet willen.
... Of hebben ze nog een nieuw iemand in een klein kamertje achter de hand?
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou leuk, boeiend of interessant is aan Laura, buiten het feit dat ze er goed uitziet!
Ze is waarschijnlijk ook heel aardigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou leuk, boeiend of interessant is aan Laura, buiten het feit dat ze er goed uitziet!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.
Haar hele persoonlijkheid wat mij betreftquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja..oke, ze is inderdaad wel aardig...maar dan nog..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk ook heel aardig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk ook heel aardig
ja weet het eigenlijk ook niet maar ze komt mij gewoon vrij normaal over ... gewoon iemand die ik wel kan hebben.. maarvanacht zijn er wat credits weg gevlogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Helemaal eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja weet het eigenlijk ook niet maar ze komt mij gewoon vrij normaal over ... gewoon iemand die ik wel kan hebben.. maarvanacht zijn er wat credits weg gevlogen
Zo zie je maar, op ieder potje, een..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
Haar hele persoonlijkheid wat mij betreft
Had gehoopt dat ze iets meer ruggengraat had en alnix niet in bed had genomen nadat ze 's middags zo expliciet had beweerd dat in het huis niks met hem zou gebeurenquote:
de relatieverhouden A G --> L ?!?!?quote:
OOOOO, spannend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Zixon het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Alex alstie uit het huis is, wij zagen alleen dekens 'bewegen'
feedback aubquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OOOOO, spannend.
Zal straks wel ff vragen aan haar moeder wat haar idee ervan is
DOEN!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OOOOO, spannend.
Kans is groot dat vanavond de kansen keihard keren.. Ze is natuurlijk minder interessant nu Alex haar "om zijn vinger heeft gewonden" ( hihi) voor puberaal nederland. Damaged goods noemen ze dat ook wel en soms collateral damage, maar hoe dan ook. Het zou maar zo kunnen dat die pr0nfanaten die achter Sofia met haar scheven tepels staan op haar gaan stemmen, ook al wil ze eruit. Niet omdat ze weten dat ze eruit wil, want die gasten zitten 24/7 te streamen maar dan wel op fapmateriaal van het lijk met de schele tepels. Tja en Sharon heeft het "aaaaaaaaaaaaah wat lullig als ze eruit moet" gehalte tot in haar kruin dus als dan de tussenstand verschijnt is de kans groot dat er een moederlijk medelij gevoel gaat optreden bij stemmers bij een achter lopende Sharon en onze lieflijke scheepstoeter de nodige stemmen krijgt. Tja tel die fappers en meelevende stemmers bij elkaar op en voor je het weet ligt Laura thuis het behang te kriebelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hallootjes....
Drukke dagen weinig tijd gehad voor Fok
Maar begrijp wel dat Laura er weer goed voor staat
Zit ik dus vanavond in ieder geval gezellig in de studio hahaha
Zou je dat wel doen? Ik voel een familie trauma opkomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OOOOO, spannend.
Wel zwaaien dan hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Laura ligt wel vaker zo dus
Maar dat is vlakbij het stadhuis in Rotterdam, daar komt Laura nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Windows 7?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik geen last heb van reclame in IE? heb dat bestandje gedownload van SpixTV maar het helpt geen anoes
Effe opnieuw opstarten IE?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik reclame kan omzeilen in IE? heb dat bestandje gedownload van SpixTV maar het helpt geen anoes
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik doe even een Jurientje, tot vanavond!
Kudo's!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik doe even een Jurientje, tot vanavond!
Als je die hostfile aangepast hebt dan even een commandprompt starten ( dat is die dosbox)quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Chuckster het volgende:
IE opnieuw opstarten helpt niet, en heb nog steeds Windows Vista
Ik ben een noob: beide regels invoeren in het Uitvoeren menu right?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je die hostfile aangepast hebt dan even een commandprompt starten ( dat is die dosbox)
en dan :
ipconfig /flushdns (enter)
en
NBTstat -R (enter)
Lol, nah heb nu de ovenschotel in de oven staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel een restje ??
Veel plezier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
en ik ben nu ff snel eten, moeten om 19 uur in Amsterdam zijn
Kom later nog wel ff online
typ bij uitvoeren CMDquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben een noob: beide regels invoeren in het Uitvoeren menu right?
Met deze http://www.spixtv.nl/ zit ik gewoon in IE zonder reclamequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik reclame kan omzeilen in IE? heb dat bestandje gedownload van SpixTV maar het helpt geen anoes
zit dieook in het huisquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
en ik ben nu ff snel eten, moeten om 19 uur in Amsterdam zijn
Kom later nog wel ff online
hoe kunnen we je herkennen ???? --> voor datweetjeniethequote:
fail.. als ik ipconfig /flushdns intyp krijg ik te lezen dat ik niet voldoende rechten heb, maar ben de hoofdadmin der admins van deze PCquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
typ bij uitvoeren CMD
dan krijg je je dos scherm (zwart scherm)
typ daar dus die regels:
ipconfig /flushdns (druk op enter)
en
NBTstat -R (druk op enter)
en herstart je IE dan ff
dat zijn haar 'werkschoenen'quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef dasaliz het volgende:
sofia's schoenen zijn groter dan haar truitje...
dos prompt openen onder administrator rechten via rechter muisknopquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
fail.. als ik ipconfig /flushdns intyp krijg ik te lezen dat ik niet voldoende rechten heb, maar ben de hoofdadmin der admins van deze PC![]()
* Chuckster is een digibeet
nee n00bquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben een noob: beide regels invoeren in het Uitvoeren menu right?
vanuit startmenu ff onder accesoires dat dos boxje zoeken, rechtermuisknop en dan uitvoeren als administrator!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef Chuckster het volgende:
[..]
fail.. als ik ipconfig /flushdns intyp krijg ik te lezen dat ik niet voldoende rechten heb, maar ben de hoofdadmin der admins van deze PC![]()
* Chuckster is een digibeet
moest even switchen naar het moderne startmenuquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
vanuit startmenu ff onder accesoires dat dos boxje zoeken, rechtermuisknop en dan uitvoeren als administrator!
(daarom wilde ik dat je het vauit commandprompt deed
En anders raadpleeg je toch even the Intersectquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:44 schreef Chuckster het volgende:
[..]
moest even switchen naar het moderne startmenu
poging #2
Pics aubquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
als sofia erin blijft eet ik me schoen op vanavond
smakelijk eten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Stink-ui het volgende:
als sofia erin blijft eet ik me schoen op vanavond
Gerard naait Guido zodra hij kan.. Gerard staat voor eerlijk en oprecht.. Guido voor verraderlijke nichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten ze het zelf nog doorkrijgen
kon het maar, want het heeft nog steeds gefailedquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
En anders raadpleeg je toch even the Intersect
let's hope en ik denk dat guido wel gelijk heeft dat de bewoners die langer blijven nog toffe dingen krijgen want ze gaan steeds meer proberen voor de kijkersquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef Zixon het volgende:
[..]
Inderdaad, nu moeten ze het zelf nog doorkrijgen
Prima koppel dan tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gerard naait Guido zodra hij kan.. Gerard staat voor eerlijk en oprecht.. Guido voor verraderlijke nicht
vaag ... en de uac staat uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
kon het maar, want het heeft nog steeds gefailed
vreemd genoeg mis ik nu ook opeens 3 icoontjes op mn desktop, waaronder IE
spreekwoordelijkquote:
zelfs mij lukte het.....(vrouw !! )quote:
heb je het log al bijgewerkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef mazaru het volgende:
En deze bruisende, energieke, jongeman met zijn favoriete bezigheid.... totaal niets doen!
[ afbeelding ]
wat maakt dat mij danquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs mij lukte het.....(vrouw !! )
Nee, nog niet. Maar ik kijk vanavond wel even op mijn gemak. Met alle aanwijzingen zou het mij ook moeten lukken.quote:
Ik ben hier tijdelijk, denk ik..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
even een vraagje tussendoor.
zijn jullie allemaal vaste fokkers, of zitten er hier nog meer tijdelijke mensen die alleen voor SS komen?
ik al jaren...en sowieso met rls .quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
zijn jullie allemaal vaste fokkers, of zitten er hier nog meer tijdelijke mensen die alleen voor SS komen?
ben hier gekomen voor SS, maar denk dat ik wel blijf, na SSTquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
ik ben pas met SST begonnen... vind he trouwens wel gezelliequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben pas met SST begonnen... vind he trouwens wel gezellie
huh? nee deze: Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik kijk vanavond wel even op mijn gemak. Met alle aanwijzingen zou het mij ook moeten lukken.
Ik ook alleen tijdelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
Normaal die hard bagger in ONZ of in MUZ, maar nu maak ik eens een uitzonderingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
Niemand is hier tijdelijk. Als je hier eenmaal gepost hebt, dan kom je hier niet meer weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
DIKKE KUDO's! +heul veul!quote:
Ik kom hier met mijn 29052 posts niet zo heel vaakquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
Ohh, die ken ik nog helemaal niet! Maar dan blijf je toch bezig met Guido? Die ligt constant in bed. Hij komt er alleen maar uit om te eten en om naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
huh? nee deze: Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed..
kijk alleen effe uit voor vanavond, tijdens de liveshow, dan is het niet bij te lezen/typen/houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef suzi1 het volgende:
mijn account is van 2002, maar kon hier al die snelheid nooit bijhouden en vond het ook te druk
maar dit nu is echt gezellig, bevalt me ook prima
guido is gewoon kinderachtigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Zweren op de dood van je moeder...hoe kinderachtig..
zijn moeder is al doodquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef xdiashalizx het volgende:
Zweren op de dood van je moeder...hoe kinderachtig..
gewoon proberenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk alleen effe uit voor vanavond, tijdens de liveshow, dan is het niet bij te lezen/typen/houden
omgquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niemand is hier tijdelijk. Als je hier eenmaal gepost hebt, dan kom je hier niet meer weg.
Wij zijn net als die Amerikaanse streetgangs, once you're part of it, you can't get out!
Deze doet het toch gewoon in FF?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Chuckster het volgende:
Menschen bedankt voor de hulp, maar ik kom er niet uit. Conclusie: IE is een KUT browser (oud nieuws)
Dan maar in 2 verschillende tabbladen de streams vanaf secretstory.nl bekijken in Vuurvos
kan bommie je niet helpen met Teamviewer misschien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Chuckster het volgende:
Menschen bedankt voor de hulp, maar ik kom er niet uit. Conclusie: IE is een KUT browser (oud nieuws)
Dan maar in 2 verschillende tabbladen de streams vanaf secretstory.nl bekijken in Vuurvos
potentieel fapmateriaal?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hoe ben ik te herkennen
Zit uiteraard bij de famlie van laura hahaha, heb een zwart shirt aan, halflang roodbruin haar.
Mijn zuster is er ook, lijkt op mij maar heeft steil haar, mijn haar is wat meer volume
probeer het ook altijd, ik lach me altijd een slag in de rondte, en na nr 250 post ik niks meerquote:
Kun je geen spandoek maken met FOK! erop?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hoe ben ik te herkennen
Zit uiteraard bij de famlie van laura hahaha, heb een zwart shirt aan, halflang roodbruin haar.
Mijn zuster is er ook, lijkt op mij maar heeft steil haar, mijn haar is wat meer volume
dan moeten mensen me gaan vertrouwen in teamviewerquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
[..]
kan bommie je niet helpen met Teamviewer misschien?
Ik post pas sinds 1999 en heb pas 133.000 posts.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:56 schreef mazaru het volgende:
Niemand is hier tijdelijk. Als je hier eenmaal gepost hebt, dan kom je hier niet meer weg.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan moeten mensen me gaan vertrouwen in teamviewer
je hebt eigenlijk nog geen tijd omde stream te kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
probeer het ook altijd, ik lach me altijd een slag in de rondte, en na nr 250 post ik niks meer
Ik ben heel erg betrouwbaar als ik met it help.. moet wel anders zou ik het in mijn vak niet lang volhouden ..quote:
http://www.spixtv.nl/browsers/quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze doet het toch gewoon in FF?
http://spixtv.nl/new/home.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |