heb je het log al bijgewerkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef mazaru het volgende:
En deze bruisende, energieke, jongeman met zijn favoriete bezigheid.... totaal niets doen!
[ afbeelding ]
wat maakt dat mij danquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
zelfs mij lukte het.....(vrouw !! )
Nee, nog niet. Maar ik kijk vanavond wel even op mijn gemak. Met alle aanwijzingen zou het mij ook moeten lukken.quote:
Ik ben hier tijdelijk, denk ik..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
even een vraagje tussendoor.
zijn jullie allemaal vaste fokkers, of zitten er hier nog meer tijdelijke mensen die alleen voor SS komen?
ik al jaren...en sowieso met rls .quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
zijn jullie allemaal vaste fokkers, of zitten er hier nog meer tijdelijke mensen die alleen voor SS komen?
ben hier gekomen voor SS, maar denk dat ik wel blijf, na SSTquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
ik ben pas met SST begonnen... vind he trouwens wel gezelliequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
me tooquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben pas met SST begonnen... vind he trouwens wel gezellie
huh? nee deze: Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik kijk vanavond wel even op mijn gemak. Met alle aanwijzingen zou het mij ook moeten lukken.
Ik ook alleen tijdelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
Normaal die hard bagger in ONZ of in MUZ, maar nu maak ik eens een uitzonderingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
Niemand is hier tijdelijk. Als je hier eenmaal gepost hebt, dan kom je hier niet meer weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
DIKKE KUDO's! +heul veul!quote:
Ik kom hier met mijn 29052 posts niet zo heel vaakquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef suzi1 het volgende:
Ohh, die ken ik nog helemaal niet! Maar dan blijf je toch bezig met Guido? Die ligt constant in bed. Hij komt er alleen maar uit om te eten en om naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
huh? nee deze: Logboek: Wanneer gaat wie in en uit bed..
kijk alleen effe uit voor vanavond, tijdens de liveshow, dan is het niet bij te lezen/typen/houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef suzi1 het volgende:
mijn account is van 2002, maar kon hier al die snelheid nooit bijhouden en vond het ook te druk
maar dit nu is echt gezellig, bevalt me ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |