quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Laura ligt wel vaker zo dus
Windows 7?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik geen last heb van reclame in IE? heb dat bestandje gedownload van SpixTV maar het helpt geen anoes
Effe opnieuw opstarten IE?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik reclame kan omzeilen in IE? heb dat bestandje gedownload van SpixTV maar het helpt geen anoes
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik doe even een Jurientje, tot vanavond!
Kudo's!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik doe even een Jurientje, tot vanavond!
Als je die hostfile aangepast hebt dan even een commandprompt starten ( dat is die dosbox)quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:33 schreef Chuckster het volgende:
IE opnieuw opstarten helpt niet, en heb nog steeds Windows Vista
Ik ben een noob: beide regels invoeren in het Uitvoeren menu right?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je die hostfile aangepast hebt dan even een commandprompt starten ( dat is die dosbox)
en dan :
ipconfig /flushdns (enter)
en
NBTstat -R (enter)
Lol, nah heb nu de ovenschotel in de oven staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel een restje ??
Veel plezier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
en ik ben nu ff snel eten, moeten om 19 uur in Amsterdam zijn
Kom later nog wel ff online
typ bij uitvoeren CMDquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik ben een noob: beide regels invoeren in het Uitvoeren menu right?
Met deze http://www.spixtv.nl/ zit ik gewoon in IE zonder reclamequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Chuckster het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik reclame kan omzeilen in IE? heb dat bestandje gedownload van SpixTV maar het helpt geen anoes
zit dieook in het huisquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
en ik ben nu ff snel eten, moeten om 19 uur in Amsterdam zijn
Kom later nog wel ff online
hoe kunnen we je herkennen ???? --> voor datweetjeniethequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |