quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef beequeen het volgende:
Joanna: Mijn poes is als een Louis Vuitton, nooit in de aanbieding.
Golden girl Ireen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
@Zixon: Maak eens een neptweet van @alphons22 met : "Vanavond laten we de bewoners om 0:00 slapen, zij en de streamers hebben ook rust nodig!"
Misschien kunnen we het tij nog keren
NEE! Gewoon NEE!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
@Zixon: Maak eens een neptweet van @alphons22 met : "Vanavond laten we de bewoners om 0:00 slapen, zij en de streamers hebben ook rust nodig!"
Vind die Louis Vuiton tassen zo zo lelijk als ik ereen cadeau zou krijgen, gaat hij zo de prullebak inquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef beequeen het volgende:
Joanna: Mijn poes is als een Louis Vuitton, nooit in de aanbieding.
Golden girl Ireen.![]()
![]()
Mogen die ook twee keer per jaar een lang weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef versabommie het volgende:
Schaatsfanaten blijken dus echt 30 keer opdringeriger dan voetbalfanaten .. zoveel is nu wel duidelijk!
Schaatsfanaten blijken dus echt 30 keer opdringeriger dan voetbalfanaten .. zoveel is nu wel duidelijk!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is Mo van geschrokken dat iemand iets zei over haar? Iemand?
Ik hou 'm in de gatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef versabommie het volgende:
zo ff de timeline #sstnl gek maken
Waarmee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef versabommie het volgende:
zo ff de timeline #sstnl gek maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het geluid uitstaanquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee sorry, gemist.Ik ga even koken!
Oke, ze klonk nogal boos. Kookze.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
ik heb hier nog wel een restje ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
tot strakies!quote:
quote:
Welke stream was dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oke, ze klonk nogal boos. Kookze.
Ik ben er ook even weg van.
Tsja, stream 1 of 3.quote:
je zit in de studio?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hallootjes....
Drukke dagen weinig tijd gehad voor Fok
Maar begrijp wel dat Laura er weer goed voor staat
Zit ik dus vanavond in ieder geval gezellig in de studio hahaha
ik geloof er gewoon geen snars vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Reksie1981 het volgende:
De Tussenstand
10 maart om 16.49
Er wordt flink gestemd!
De huidige tussenstand: Laura 50%, Sophia 29%, Sharron 21%.
Ja kan nog tot de liveuitzending vanavond stemmen op jouw favoriet!
Nog snel even wat geld genereren met stemmen voor Sharon. Dat mensen daar nog intrappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef superkokje het volgende:
was vorige week rond deze tijd ook. We weten hoe het afliep
doe je een bordje FOK! omhoog houden dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaa, wel kijken hé
als jij zwaait.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
laten ze volgende week gewoon weer iemand terug komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
Sure. Ik weet zeker dat Sofia er uit gaat anders stapt ze namelijk zelf op en ik vermoed dat ze dat ook niet willen.
... Of hebben ze nog een nieuw iemand in een klein kamertje achter de hand?
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou leuk, boeiend of interessant is aan Laura, buiten het feit dat ze er goed uitziet!
Ze is waarschijnlijk ook heel aardigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou leuk, boeiend of interessant is aan Laura, buiten het feit dat ze er goed uitziet!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.
Haar hele persoonlijkheid wat mij betreftquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja..oke, ze is inderdaad wel aardig...maar dan nog..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk ook heel aardig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk ook heel aardig
ja weet het eigenlijk ook niet maar ze komt mij gewoon vrij normaal over ... gewoon iemand die ik wel kan hebben.. maarvanacht zijn er wat credits weg gevlogenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Helemaal eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja weet het eigenlijk ook niet maar ze komt mij gewoon vrij normaal over ... gewoon iemand die ik wel kan hebben.. maarvanacht zijn er wat credits weg gevlogen
Zo zie je maar, op ieder potje, een..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
Haar hele persoonlijkheid wat mij betreft
Had gehoopt dat ze iets meer ruggengraat had en alnix niet in bed had genomen nadat ze 's middags zo expliciet had beweerd dat in het huis niks met hem zou gebeurenquote:
de relatieverhouden A G --> L ?!?!?quote:
OOOOO, spannend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Zixon het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Alex alstie uit het huis is, wij zagen alleen dekens 'bewegen'
feedback aubquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OOOOO, spannend.
Zal straks wel ff vragen aan haar moeder wat haar idee ervan is
DOEN!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OOOOO, spannend.
Kans is groot dat vanavond de kansen keihard keren.. Ze is natuurlijk minder interessant nu Alex haar "om zijn vinger heeft gewonden" ( hihi) voor puberaal nederland. Damaged goods noemen ze dat ook wel en soms collateral damage, maar hoe dan ook. Het zou maar zo kunnen dat die pr0nfanaten die achter Sofia met haar scheven tepels staan op haar gaan stemmen, ook al wil ze eruit. Niet omdat ze weten dat ze eruit wil, want die gasten zitten 24/7 te streamen maar dan wel op fapmateriaal van het lijk met de schele tepels. Tja en Sharon heeft het "aaaaaaaaaaaaah wat lullig als ze eruit moet" gehalte tot in haar kruin dus als dan de tussenstand verschijnt is de kans groot dat er een moederlijk medelij gevoel gaat optreden bij stemmers bij een achter lopende Sharon en onze lieflijke scheepstoeter de nodige stemmen krijgt. Tja tel die fappers en meelevende stemmers bij elkaar op en voor je het weet ligt Laura thuis het behang te kriebelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hallootjes....
Drukke dagen weinig tijd gehad voor Fok
Maar begrijp wel dat Laura er weer goed voor staat
Zit ik dus vanavond in ieder geval gezellig in de studio hahaha
Zou je dat wel doen? Ik voel een familie trauma opkomenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
OOOOO, spannend.
Wel zwaaien dan hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Laura ligt wel vaker zo dus
Maar dat is vlakbij het stadhuis in Rotterdam, daar komt Laura nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Laura ligt wel vaker zo dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |