Welke stream was dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oke, ze klonk nogal boos. Kookze.
Ik ben er ook even weg van.
Tsja, stream 1 of 3.quote:
je zit in de studio?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:15 schreef Datweetjeniethé het volgende:
hallootjes....
Drukke dagen weinig tijd gehad voor Fok
Maar begrijp wel dat Laura er weer goed voor staat
Zit ik dus vanavond in ieder geval gezellig in de studio hahaha
ik geloof er gewoon geen snars vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Reksie1981 het volgende:
De Tussenstand
10 maart om 16.49
Er wordt flink gestemd!
De huidige tussenstand: Laura 50%, Sophia 29%, Sharron 21%.
Ja kan nog tot de liveuitzending vanavond stemmen op jouw favoriet!
Nog snel even wat geld genereren met stemmen voor Sharon. Dat mensen daar nog intrappen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef superkokje het volgende:
was vorige week rond deze tijd ook. We weten hoe het afliep
doe je een bordje FOK! omhoog houden dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaa, wel kijken hé
als jij zwaait.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:19 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Jaaaaahaaaa, wel kijken hé
laten ze volgende week gewoon weer iemand terug komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
Sure. Ik weet zeker dat Sofia er uit gaat anders stapt ze namelijk zelf op en ik vermoed dat ze dat ook niet willen.
... Of hebben ze nog een nieuw iemand in een klein kamertje achter de hand?
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou leuk, boeiend of interessant is aan Laura, buiten het feit dat ze er goed uitziet!
Ze is waarschijnlijk ook heel aardigquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou leuk, boeiend of interessant is aan Laura, buiten het feit dat ze er goed uitziet!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze doet het al 25 jaar en dat is vrij lang voor een lantaarnpaal in nederland.
Haar hele persoonlijkheid wat mij betreftquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Ja..oke, ze is inderdaad wel aardig...maar dan nog..quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:22 schreef Zixon het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk ook heel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |