Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
He gatsquote:
Ga snel South Park kijken danquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
doet geen belletje branden nee, en ook geen lampje rinkelen
Ja, die is ook erg hequote:
Een gewone wond zoals iedereen wel eens heeft. was weer eens geflikkerd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsWat voor wond heb je dan? Wat heb je gedaan?
![]()
![]()
Ja, iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
South Park is wel heel erg goed trouwens. Daar zitten ook meestal veel diepere betekenissen achter en zo. Net zoals Sesamstraat, dat is ook zwaar geniaal als je er nog een keer of 2, 3 naar kijkt
Ahquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een gewone wond zoals iedereen wel eens heeft. was weer eens geflikkerd...
En het stolt effe nietquote:
Das kutquote:
Ook al?! Wat een wonden hier!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Bloeeeedddd, overal bloedddd.
hand opengehaald
Ik heb kniebloedquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Bloeeeedddd, overal bloedddd.
hand opengehaald
Is die /o/ een super(wo)man?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook al?! Wat een wonden hier!
*Zuster Enfermerel to the rescueeee* /o/
Handbloed, alles wat ik vastpakte was helemaal bloederig <--- that's what she said, dacht al, wtfquote:
iets meer dan schaafwondquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das kutFf goed afdrukken met een doekje? Ist een schaafwond of niet?
Ik wil op mijn buik liggen, maar dat kan niet, want dan krijg ik een bloedbedquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Handbloed, alles wat ik vastpakte was helemaal bloederig <--- that's what she said, dacht al, wtf
Ik vind die super(wo)men gailquote:
Ik had het niet over kusjes he. Ik kom met verbandjes aan enzo, en blauwe handschoenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Eens kijken waar ik een kusje van Enfe wil. Hm...
BRAAAND ik hem m'n tong verbrand boehoe![]()
![]()
Ghehe XDquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind die super(wo)men gail
En kan nu geen foto maken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaa, broek uit, foto maken en posten plz
Ooh helemaal weggebrand, jammer dan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Eens kijken waar ik een kusje van Enfe wil. Hm...
BRAAAND ik hem m'n tong verbrand boehoe![]()
![]()
Ik heb niet eens een broek aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaa, broek uit, foto maken en posten plz
Oh hmmquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik had het niet over kusjes he.
you're doing it wrongquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand stootte m'n bier om, ik scherven opruimen, loopt iemand tegen me aan met m'n hand volop in het glas, moes 't er echt uittrekken
gelukkig voldoende alcohol om te ontsmettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand stootte m'n bier om, ik scherven opruimen, loopt iemand tegen me aan met m'n hand volop in het glas, moest 't er echt uittrekken
Maar ik ga naar de hemelquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
De pijn, onverdraaglijk, ik maak d'r maar een einde aan, tot aan de andere kant
pasop dat je niet IN de sloot valtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
De pijn, onverdraaglijk, ik maak d'r maar een einde aan, tot aan de andere kant
Shit, zit ik weer opgescheept met Lee Towers en Frans Bauerquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ga naar de hemelDus tot nooit
![]()
7 tegelijk, minimaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
pasop dat je niet IN de sloot valt
Nog zo'n reden om er een einde aan te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
ooooohhh ik schrik me echt altijd kapot als de verwarming zo blubblub doet
Wij hebben lekker George Clooney's nespresso apparaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Shit, zit ik weer opgescheept met Lee Towers en Frans Bauer
Ik rol d'r inquote:
Met nadruk op dik.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Over dik gesproken, krijg honger opwekkende medicijnen van de dokter, om aan te komen
Zit na m'n pillenontbijt al vol voor de rest van de dag, moet er nu 8 nemen als ik wakker word
Ja wat is het nou kletskop, ben je te dik of ben je te magerquote:
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou kletskop, ben je te dik of ben je te mager
is alle twee niet echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?
1.75 ofzoiets, geen idee. 1.80 zou ook zomaar kunnen kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is alle twee niet echt goed![]()
, maar afhankelijk van je lengte ook niet echt een ramp zou ik denken
en je gewichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1.75 ofzoiets, geen idee. 1.80 zou ook zomaar kunnen kloppen.
Onderquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?
41,5 kg.quote:
Toch... Ondanks alles, strijdt het idiëele tegen het materiëlequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man doe normaal dan ben je dood
Ik wou net zeggen, hoge tijd dat je wat spek gaat etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch... Ondanks alles, strijdt het idieele tegen het materieele.
Dan ga ik hele depressieve dingen zeggen. Wil ik normaal doenquote:
Eet spek en drink bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan ga ik hele depressieve dingen zeggen. Wil ik normaal doen
slaap zequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
Hoor ik daar mijn wekker al in de verte ?
Hoogste tijd om de oogjes eens te gaan sluiten![]()
Wel trusten allemaal![]()
Groetjes aan Wisky mocht ze nog langskomen vandaag
Zo, heftigquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, morgen kamp Vught, altijd een bijzondere en interessante beleving, een concentratiekamp.
Trusten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
Hoor ik daar mijn wekker al in de verte ?
Hoogste tijd om de oogjes eens te gaan sluiten![]()
Wel trusten allemaal![]()
Nou weinig kans op denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
Lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.quote:
Nee. Maar ga je met de trein? Op station Vught is ook al wat te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Ooit in kamp Vught geweest, Fles?
Helaas, ik ga met de bus. Schoolexcursie, lekker 60 minuten lang tussen 90 bezweette puberlichamen survivalenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ga je met de trein? Op station Vught is ook al wat te zien.
Wat Bedoelen ze met 'meest joodse' voor vrouwen en kinderen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
In de muur van het stationsgebouw:
[ afbeelding ]
Dat er 14.000 mannen en vrouwen afgevoerd zijn, waarvan het overgrote merendeel joods was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'meest joodse' voor mannen en vrouwen?
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat er 14.000 mannen en vrouwen afgevoerd zijn, waarvan het overgrote merendeel joods was.
Vreemd verwoord in mijn ogen, maar het zal wel grammaticaal correct zijn.quote:
lezen en inlevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vreemd verwoord in mijn ogen, maar het zal wel grammaticaal correct zijn.
dat dus....quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben niet gekeken wie er het Joodst van allemaal was of zo
ook om 140.000quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je weleens in Auschwitz geweest trouwens? Daar lachen ze om 14.000
Nee, de docu's en films die ik heb gezien weerhouden me daarvan...quote:
Plekken met een grote historische of emotionele waarde, hoe luguber of gruwelijk ze ook zijn, fascineren me juist. Begraafplaatsen zijn niet de ergste plek om te zijn, er hangt een mystieke, eeuwige, diepe en ondoorbreekbare rust die me intrigeerd, geen idee of het gothic klinkt, maar zo ervaar ik het.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, de docu's en films die ik heb gezien weerhouden me daarvan...
ik zou echt breken op zo'n plek
mooie seriequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat valt reuze mee. Het is gewoon niet te bevatten. Ik ben eens met een vriend vanuit FOT erheen geweest. Hij was al eens naar Auschwitz geweest alleen dan in april-mei, bijtjes, bloemetjes en vrolijkheid, en ik was al 20 keer naar Polen geweest maar nog nooit daarheen. Dus hebben we een grijs mistroostig weekend eind november uitgezocht, specifiek omdat we dat de passende sfeer vonden, en dat was erg gaaf wel.
Alleen wat ik zei: het is gewoon ZO massaal, het meeste dringt helemaal niet tot je door![]()
http://www.pbase.com/dr_flash/auschwitz
Nou niet op alle begraafplaatsen hoor, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik moet zeggen, ik heb erg last van het Stalin-idee: "One death is a tragedy, a million is a statistic"quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Plekken met een grote historische of emotionele waarde, hoe luguber of gruwelijk ze ook zijn, fascineren me juist. Begraafplaatsen zijn niet de ergste plek om te zijn, er hangt een mystieke, eeuwige, diepe en ondoorbreekbare rust die me intrigeerd, geen idee of het gothic klinkt, maar zo ervaar ik het.
De mensen die in de buurt van concentratiekampen woonden hadden geen besef van de situatie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zijn Vught en ook Amersfoort van een totaal andere orde natuurlijk. Ook leerzaam, zeker![]()
Maar in Auschwitz heb je echt het idee van "okee dus er moeten echt honderden Vughts en Amersfoorts geweest zijn, allemaal voor de aanvoer van een paar van dit soort kampen"
de Geallieerden hebben ook pas in ik men februari 1945 ontdekt dat er zo grootschalig aan vernietigingskampen gedaan werd, daarvoor wisten ze het helemaal niet, en waren ze "gewoon" bezig met een militaire oorlog tegen een tegenstander die ongelijk had...
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 348 RockNijntje
02. 211 Marijkezwolle
03. 188 PeZu
04. 177 Symphonic
05. 170 Stuart
06. 116 Koen66
07. 107 Enfermera
08. 100 LovelyLady
09. 098 pgrferrari
10. 085 wel.o.k
11. 071 suikertaartje
12. 059 goldfinger1963
13. 057 Dr_Flash
14. 057 Toekito
15. 056 MaleDuck
16. 054 MPG
17. 053 Muck
18. 053 Barreltje
19. 049 Woeste_Woerd
20. 048 summer2bird
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van woensdag 9 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 351 RockNijntje
04. 249 Symphonic
08. 222 PeZu
10. 220 Marijkezwolle
11. 211 LovelyLady
16. 177 Stuart
20. 173 Koen66
28. 154 MaleDuck
37. 131 Enfermera
41. 128 goldfinger1963
43. 122 Whiskers2009
50. 106 Bos81
54. 101 pgrferrari
69. 088 Kuukske
73. 085 wel.o.k
98. 071 suikertaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een kunst zon.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:16 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Mooi zonnetje zo net boven de horizon
Bij mij is het een mooi oranje/rode bal, die nu achter wat sluier bewolking verdwijntquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een kunst zon.....
een bouwlamp aan een kraan
Hey wokkie, das toch echt iemand anders hoor , heb ik begrepenquote:
o ja,quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey wokkie, das toch echt iemand anders hoor , heb ik begrepen
proef etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
en weer een goede morgen!![]()
nog maar 2 daagjes en dan is het weekend!
vanavond even langs bij het restaurant waar we tijdens de bruiloft gaan eten![]()
![]()
en ook nog even werken tussendoor
friemquote:
barquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
vanavond even langs bij het restaurant waar we tijdens de bruiloft gaan eten![]()
![]()
Goeie morgen aangetekend stukquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:29 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
Symquote:
Muckquote:
sympquote:
Muckiequote:
quote:
Succesquote:
welnee, het is voor nacontrolequote:Op donderdag 10 maart 2011 07:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
symp
[..]
Muckie![]()
![]()
[..]
je hebt hem stuk gemaakt
ik ben nog niet aangetekend.. 22 juni pasquote:
Ik hoef alleen maar toe te kijken hoorquote:
Doe datquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar toe te kijken hoor
Maar ik zal het doorgeven
Muckie!quote:
quote:
GFquote:
daarom deed ik maar een zwaai naar iedereenquote:
quote:
Moet je voor controle? Succes in elk gevalquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Toekito het volgende:
Zij die naar de slachtbank gaan groeten u.
DMquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Succes voor Toek.
In de metro staat heel toevallig een tandartsspecial vandaag.
Toekquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Toekito het volgende:
quote:
werksequote:Op donderdag 10 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Zo en nu weer wat blik om gaan zetten in kwartjes voor de baas![]()
Laterss
succes toekquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:53 schreef Toekito het volgende:
werk ze friemelquote:Op donderdag 10 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Laterss
Goedemorgen wokjequote:Op donderdag 10 maart 2011 07:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjeknuffel linux babe
nog 2 nachtjes
Goedemorgen Friemelquote:
Werkzequote:Op donderdag 10 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Laterss
Goedemorgenquote:
goed plan... alleen heb geen zin om te lopenquote:
He GFquote:
Kom je me een kopje op bed brengen?quote:
wat heb je aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He GF
[..]
Kom je me een kopje op bed brengen?![]()
ik heb al een sloot opquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot nu toe het beste idee dan de dag wel
Een t-shirt van een hoogspanningsbedrijfdingiequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb al een sloot op![]()
gisteren 16 uur gemaakt telde ik vanochtend
maar jij moest toch ook nog naar het ziekenhuis... hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb al een sloot op![]()
gisteren 16 uur gemaakt telde ik vanochtend
http://www.google.nl/m/se(...)is=&q=acdc+shirt#i=1quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een t-shirt van een hoogspanningsbedrijfdingie
ik inmiddels ookquote:
Goedemorgen Solquote:
Nee, meer dit logo:quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://www.google.nl/m/se(...)is=&q=acdc+shirt#i=1
Deze?
Goedemorgen Koenquote:
oehquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een t-shirt van een hoogspanningsbedrijfdingie
neequote:Op donderdag 10 maart 2011 08:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus jij gaat vandaag ietsjes eerder naar huis?
ziekenhuis was maar een uurtje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar jij moest toch ook nog naar het ziekenhuis... hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan...
Ah, dus maar max 7 uur geslapen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oehspanning
[..]
neewant de helft van de uren was niet voor hier
[..]
ziekenhuis was maar een uurtje...
En sensatiequote:Op donderdag 10 maart 2011 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oehspanning
[..]
neewant de helft van de uren was niet voor hier
[..]
ziekenhuis was maar een uurtje...
6quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dus maar max 7 uur geslapen...
preciesquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sensatie![]()
OehOk, dan moet je vandaag dus nog even volmaken en dan lekker van een vrije avond genieten
dat zeg ik... max 7quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6
[..]
precies![]()
en de kraan van de wasbak makende aansluiting lekt
4 uur is meer dan genoegquote:
quote:
dus jij bent de hele dag hier en gaat niet meer slapen?quote:
Het slapen gaat wel goed, alleen het wakker worden gaat zo verrot de laatste tijd.quote:
ah dat ken ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Het slapen gaat wel goed, alleen het wakker worden gaat zo verrot de laatste tijd.![]()
Bij jou?
Ja dat is hier ook een probleem...quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Het slapen gaat wel goed, alleen het wakker worden gaat zo verrot de laatste tijd.![]()
Bij jou?
Eerder naar bed is wel steeds de planning maar komt vaak zat niets van terecht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook een probleem...
Heb vannacht een beetje onrustig geslapen, ik moet leren om eerder naar mijn bed te gaan en dan ook nog eens eerst een half uurtje rust aan me kop voor ik ga slapen
ik heb nog 2 uurtjes over voor vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus jij bent de hele dag hier en gaat niet meer slapen?
laat ik dat ook eens proberenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog 2 uurtjes over voor vandaag![]()
zal ik vanmiddag wel proberen te pakken
Ja ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Eerder naar bed is wel steeds de planning maar komt vaak zat niets van terecht.
En als ik dan eerder naar bed ga kom ik de dag erna nog slechter mijn bed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GFwanneer kom jij eens naar een meet
![]()
[..]
Jaaaa
Die mensen in het hotelknuffelsekte
![]()
quote:
jammer dat ik niet blijf slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt he? ..,LIKE CARE
IK heb er zo'n zin in
Jaquote:
Ik heb nog wel een grote kofferquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaKunnen we je niet gewoon ontvoeren voor een nachtje?
![]()
laat me raden, een koffer waar je met zn tweeën in kan duikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grote koffer
kofferduiken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat me raden, een koffer waar je met zn tweeën in kan duiken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat me raden, een koffer waar je met zn tweeën in kan duiken
als hij op een dag is dat ik niet hoef te werkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GFwanneer kom jij eens naar een meet
![]()
regel eens vervanging ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij op een dag is dat ik niet hoef te werken
en wat voor dag is dat dan??quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij op een dag is dat ik niet hoef te werken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan wel een plekje vrij maken hoor
dames tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaKunnen we je niet gewoon ontvoeren voor een nachtje?
![]()
de zondag, maandag of de dinsdagquote:
Of we doen de meet bij hemquote:
quote:
gewoon hier een meet komen houdenquote:
Ik maak je om 8 uur wel wakkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet zondag 10:00 in het zwembad zijn om te oefenen met miniwok voor het diploma
GMTAquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of we doen de meet bij hem![]()
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of we doen de meet bij hem![]()
[..]
opgelost slotjequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon hier een meet komen houden
post je hier dan ook leuke hamster foto's van het afzwemmen??quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet zondag 10:00 in het zwembad zijn om te oefenen met miniwok voor het diploma
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kofferduiken!
nieuwe olympische sport!
of je houdt me wakker....quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak je om 8 uur wel wakker
lijkt mij wel een leuk ideequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
zeg meneer met je attitudequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik sta altijd te springen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt mij wel een leuk idee![]()
maar denk dat sommigen wat minder staan te springen
o misschien welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
post je hier dan ook leuke hamster foto's van het afzwemmen??
mja.. ik zat ook al te deniken..quote:
wanneer gaan jullie naar GFquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik sta altijd te springen hoor
vooral de niet-zo-digitale-partnersquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt mij wel een leuk idee![]()
maar denk dat sommigen wat minder staan te springen
GMTA... diep-duiken zou ook kunnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. ik zat ook al te deniken..
is het ver-duiken? of tijds-duiken , of moet je "doelpunten" maken ofzo??
cuuuutequote:
dat dus...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vooral de niet-zo-digitale-partners
Dat laat ik aan anderen overquote:
tsskk.. eerst verleiden maar als puntje bij het paaltje komt.. mag dat paaltje niet eens in de buurt van dat puntje komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen overIk heb mijn slaap nodig
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsskk.. eerst verleiden maar als puntje bij het paaltje komt.. mag dat paaltje niet eens in de buurt van dat puntje komen
"ehhh schat""""quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vooral de niet-zo-digitale-partners
ik krijg het er ook niet door hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"ehhh schat""""
"JA"
" ik ga samen met een aantal anderen een meet houden in een parenclub. En ja, er gaan dames mee "
"..........................."
eeh schat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"ehhh schat""""
"JA"
" ik ga samen met een aantal anderen een meet houden in een parenclub. En ja, er gaan dames mee "
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh schat?
Jaa?
we gaan een meet houden in belgie...![]()
zo, das ver![]()
maar wel leuk
hmmm da's wel een betere manier om het te brengenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh schat?
Jaa?
zo, das ver![]()
maar wel leuk
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"ehhh schat""""
"JA"
Betere omschrijving...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh schat?
Jaa?
zo, das ver![]()
maar wel leuk
maar Wok liegt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
ik lieg niet... ik vertel gewoon niet alles
idd.. hij vertelt gewoon niet alles..quote:
Das geen liegen... als ik alles vertel, blijft ze vragen stellen, omdat ze toch niet snapt hoe het er hier aan toe gaat...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
ik lieg niet... ik vertel gewoon niet alles
Niks zeggen over die parenclubquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh schat?
Jaa?
zo, das ver![]()
maar wel leuk
de mijne wordt al narrig als ik soms wat glimlachend staar naar m'n laptopquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das geen liegen... als ik alles vertel, blijft ze vragen stellen, omdat ze toch niet snapt hoe het er hier aan toe gaat...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
mja..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das geen liegen... als ik alles vertel, blijft ze vragen stellen, omdat ze toch niet snapt hoe het er hier aan toe gaat...
FeMaleDuck snapt niet dat ik het leuk kan vinden om veel op een forum te zitten, laat staan dat ik die 'onbekende' mensen in het echt wil zien... Gelukkig is ze er inmiddels wel aan gewend, dat ik af en toe naar meets ga...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mijne wordt al narrig als ik soms wat glimlachend staar naar m'n laptop
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mijne wordt al narrig als ik soms wat glimlachend staar naar m'n laptop
Ja tuurlijk, IRL is het vaak een stuk stillerquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
maar er IS een verschil tussen online en irl
Same here dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FeMaleDuck snapt niet dat ik het leuk kan vinden om veel op een forum te zitten, laat staan dat ik die 'onbekende' mensen in het echt wil zien... Gelukkig is ze er inmiddels wel aan gewend, dat ik af en toe naar meets ga...
Ik heb jou anders nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FeMaleDuck snapt niet dat ik het leuk kan vinden om veel op een forum te zitten, laat staan dat ik die 'onbekende' mensen in het echt wil zien... Gelukkig is ze er inmiddels wel aan gewend, dat ik af en toe naar meets ga...
DIe van mij snapt dat allemaal welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Klopt... op Fok! heb ik ook nog maar 1 meet gehad... Maar ben wel regelmatig op meets van een ander forum... dus vandaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
I
[..]
Ik heb jou anders nog nooit gezien
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DIe van mij snapt dat allemaal wel
al heeft ie me ook wel eens naar m'n kop geslingerd dat ik verslaafd ben aan Fok!Waar is hij dan aan verslaafd? Dan kunnen jullie elkaar steunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
DIe van mij snapt dat allemaal wel
al heeft ie me ook wel eens naar m'n kop geslingerd dat ik verslaafd ben aan Fok!Oh dat is voor mij niks nieuws meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
watquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... op Fok! heb ik ook nog maar 1 meet gehad... Maar ben wel regelmatig op meets van een ander forum... dus vandaar
[..]
DIe van mij snapt dat allemaal wel ;0
al heeft ie me ook wel eens naar m'n kop geslingerd dat ik verslaafd ben aan Fok!mijne kent Fok (denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) niet
en ze wordt narrig als ik idd teveel met laptop op schoot zit
terwijl ze zelf uren achter elkaar op zgn. clicksites een paar knaken bij elkaar klikt.
Ook een forse verslaving imho, maar dat rechtvaardigt ze door dat "geld verdienen"Same shit, different day
SC hopper present
hij bekijkt ook de hele dag een of ander forum.. alleen "hij post er niet"quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar is hij dan aan verslaafd? Dan kunnen jullie elkaar steunen
clicksites??quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne kent Fok (denk ik) niet
en ze wordt narrig als ik idd teveel met laptop op schoot zit
terwijl ze zelf uren achter elkaar op zgn. clicksites een paar knaken bij elkaar klikt.
Ook een forse verslaving imho, maar dat rechtvaardigt ze door dat "geld verdienen"
Jep... als je het zo wil zien zeker... plus ik ben ook nog erg actief in een andere SCquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
watander forum?/
je gaat vreemd!!
Ah, een lurker... verslaafd aan lurkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij bekijkt ook de hele dag een of ander forum.. alleen "hij post er niet"
dan ben je dus blijkbaar niet verslaafd
krijg je mailtjes doorgestuurd met linkjes, en als je daar maar vaak genoeg op klikt krijg je geldquote:
Dus jij kan iedere week een nieuwe muis gaan halen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg je mailtjes doorgestuurd met linkjes, en als je daar maar vaak genoeg op klikt krijg je geld
moet zeggen dat de huidige Dell muis het al een tijdje volhoudtquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij kan iedere week een nieuwe muis gaan halen...
ik moet zeggen, dat valt met de KSC meets erg meequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, IRL is het vaak een stuk stiller
Maar dat zet toch ook geen zoden aan de dijk of welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg je mailtjes doorgestuurd met linkjes, en als je daar maar vaak genoeg op klikt krijg je geld
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet zeggen dat de huidige Dell muis het al een tijdje volhoudt
In tegendeel het is haske gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet zeggen, dat valt met de KSC meets erg mee
ik ben benieuwd zaterdagquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
raarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in... dat ik nog niet op een KSC meet ben geweestquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgende keer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in... dat ik nog niet op een KSC meet ben geweest
ach bij elkaar heeft ze al wel een honderdje of wat bij elkaar geklikt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat zet toch ook geen zoden aan de dijk of wel
me too!quote:
dan moet je al fors doorklikkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
raaren verdient dat dan daadwerkelijk wat?? of is het 25 eur per week ofzo??
belachelijkquote:
hopelijk...quote:
me me me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wie kwamen er allemaal zaterdag ?![]()
Ik ben het even kwijt
Trevje!quote:
zijn van die sites als Euroclix, Moneymiljonairs etc etcquote:
meldtquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben het even kwijt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
me me me.
ennuh staat toch in de op ??
uhm nee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
me me me.
ennuh staat toch in de op ??
ehm even kijken of ik het nog weet...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben het even kwijt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm even kijken of ik het nog weet...
barretje
Muck
ST
LL
MZ
wok
sol
koen
toek
friem
mpg
damart
doet ie goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vrouwen bovenaan, dan zichzelf en dan de mannen...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in willekeurige volgoorde ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |