gelukkig voldoende alcohol om te ontsmettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Iemand stootte m'n bier om, ik scherven opruimen, loopt iemand tegen me aan met m'n hand volop in het glas, moest 't er echt uittrekken
Maar ik ga naar de hemelquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
De pijn, onverdraaglijk, ik maak d'r maar een einde aan, tot aan de andere kant
pasop dat je niet IN de sloot valtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
De pijn, onverdraaglijk, ik maak d'r maar een einde aan, tot aan de andere kant
Shit, zit ik weer opgescheept met Lee Towers en Frans Bauerquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ga naar de hemelDus tot nooit
![]()
7 tegelijk, minimaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
pasop dat je niet IN de sloot valt
Nog zo'n reden om er een einde aan te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef RockNijntje het volgende:
ooooohhh ik schrik me echt altijd kapot als de verwarming zo blubblub doet
Wij hebben lekker George Clooney's nespresso apparaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Shit, zit ik weer opgescheept met Lee Towers en Frans Bauer
Ik rol d'r inquote:
Met nadruk op dik.quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Over dik gesproken, krijg honger opwekkende medicijnen van de dokter, om aan te komen
Zit na m'n pillenontbijt al vol voor de rest van de dag, moet er nu 8 nemen als ik wakker word
Ja wat is het nou kletskop, ben je te dik of ben je te magerquote:
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou kletskop, ben je te dik of ben je te mager
is alle twee niet echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?
1.75 ofzoiets, geen idee. 1.80 zou ook zomaar kunnen kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is alle twee niet echt goed![]()
, maar afhankelijk van je lengte ook niet echt een ramp zou ik denken
en je gewichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1.75 ofzoiets, geen idee. 1.80 zou ook zomaar kunnen kloppen.
Onderquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?
41,5 kg.quote:
Toch... Ondanks alles, strijdt het idiëele tegen het materiëlequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man doe normaal dan ben je dood
Ik wou net zeggen, hoge tijd dat je wat spek gaat etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch... Ondanks alles, strijdt het idieele tegen het materieele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |