is alle twee niet echt goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?
1.75 ofzoiets, geen idee. 1.80 zou ook zomaar kunnen kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is alle twee niet echt goed![]()
, maar afhankelijk van je lengte ook niet echt een ramp zou ik denken
en je gewichtquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1.75 ofzoiets, geen idee. 1.80 zou ook zomaar kunnen kloppen.
Onderquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat lijkt je beter, 15 kilo overgewicht, of 15 kilo ondergewicht?
41,5 kg.quote:
Toch... Ondanks alles, strijdt het idiëele tegen het materiëlequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man doe normaal dan ben je dood
Ik wou net zeggen, hoge tijd dat je wat spek gaat etenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch... Ondanks alles, strijdt het idieele tegen het materieele.
Dan ga ik hele depressieve dingen zeggen. Wil ik normaal doenquote:
Eet spek en drink bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan ga ik hele depressieve dingen zeggen. Wil ik normaal doen
slaap zequote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
Hoor ik daar mijn wekker al in de verte ?
Hoogste tijd om de oogjes eens te gaan sluiten![]()
Wel trusten allemaal![]()
Groetjes aan Wisky mocht ze nog langskomen vandaag
Zo, heftigquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, morgen kamp Vught, altijd een bijzondere en interessante beleving, een concentratiekamp.
Trusten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
Hoor ik daar mijn wekker al in de verte ?
Hoogste tijd om de oogjes eens te gaan sluiten![]()
Wel trusten allemaal![]()
Nou weinig kans op denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
Lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.quote:
Nee. Maar ga je met de trein? Op station Vught is ook al wat te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Ooit in kamp Vught geweest, Fles?
Helaas, ik ga met de bus. Schoolexcursie, lekker 60 minuten lang tussen 90 bezweette puberlichamen survivalenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar ga je met de trein? Op station Vught is ook al wat te zien.
Wat Bedoelen ze met 'meest joodse' voor vrouwen en kinderen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
In de muur van het stationsgebouw:
[ afbeelding ]
Dat er 14.000 mannen en vrouwen afgevoerd zijn, waarvan het overgrote merendeel joods was.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met 'meest joodse' voor mannen en vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |