Sowieso. Barbequen willen maar dan wel op gas/elektrisch. Kook dan gewoon in een keuken sjapquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef Dekatria het volgende:
De elektrische BBQ is de alcoholvrij bier der kookgerei.
Inmiddels wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom staat de aflevering van vandaag nog niet op RTLGemist.nl?
Dat idee heb ik ook ja. Maar aan de andere kant zijn alle groenten volgens Kranenborg en Julius prachtgroentjes, zolang je het maar goed weet te bereiden natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:02 schreef wonderer het volgende:
Leuke afleveringBegin Kranenborg wel steeds meer te mogen eigenlijk, 't is best een schatje. Met z'n voorkeur voor witlof en geprakte aardappel, heheh. Volgens mij verandert hun favoriete groente ook elke week.
Die piepers wil ik zelf ook eens proberen.
BALANS.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef arise het volgende:
![]()
, en de heren willen een zoetje, is het te zoet ,missen ze weer het zuurtje..
Wij willen SMAAK, en dit ziet er niet uit.
Ik zou graag deze twee als kandidaat bezig willen zien, met een Herman den Blijker als jury....
Ik ga natuurlijk uit van de mening van opperbaas Vossius en diens pappige sidekick Jaspersquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:21 schreef mash_ het volgende:
Wel grappig dat iedereen zegt: Terechte winnaar
Maar kan je helemaal niet weten. Omdat je het niet kan proeven
Oh en ik krijg echt altijd honger van dit progamma
Niet allemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef Sjeen het volgende:
Die kandidaten he, dat zijn toch mensen die al in een keuken staan, toch?
Ik heb gisterenavond de herhaling gezien, maar ik zag nou niet direct veel terug van de kennis en kunde... En luisteren kunnen ze ook al niet.quote:de kandidaten beschikken al over de nodige kennis en kunde in de keuken.
Ja maar in het programma zeggen ze dat de lat hoger ligt dan in de voorgaande serie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Deze weken is het nog even 'filteren' over een aantal weken als de voorrondes zijn geweest blijven de betere over die allemaal wel wat kunnen. Nu heb je er ook gewoon figuren tussen die wel 'kok' zijn maar dat al 10 jaar doen bij een wegrestaurant o.i.d. Er zitten overigens ook gewoon amateurs tussen.
Jij heb wel smaak zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop dat Priscilla erin zit vandaag
quote:
Angelique of het vlees?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Wat een halve koe lag daar, ziet er nice uit zeg.
Pizza geloof ik altans dat hoorde ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef Djokotron het volgende:
Ze weten hoeveel tijd ze hebben en elke keer falen ze toch weer.
Wat moeten ze allemaal maken btw?
Scherp gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
Het is blijkbaar een lunch maar volgens mij is het al donker buiten.
Doet me denken aan een ondertitel onder de foto van een winnende Anky van Grunsven op de OS met haar paard.quote:
quote:
OORLOG!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Djokotron het volgende:
Ja hoor die achterbakse wijven schuiven de schuld weer op iemand anders af
Ik geloof het niet...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of hebben ze de ramen verduisterd bij de keuken ?
Uurtje of 12 's middags...quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of is het opgenomen tijdens een zonsverduistering ?
Mooie combi idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla gaat weer lekker dominant doen tegen die kandidaatjes waarna pa er nog even dodelijk cynisch over heen komt bij de beoordeling
Geweldig tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
Priscilla gaat weer lekker dominant doen tegen die kandidaatjes waarna pa er nog even dodelijk cynisch over heen komt bij de beoordeling
Voorgeven en afmakenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
Als je ''Hasselback aardappel'' googled dan vind je het wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:11 schreef wonderer het volgende:
Kon het recept niet vinden dus ik weet niet hoe lang ze in de oven moeten, en hoe hoog
Waarom heb je je dan niet opgegeven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Djokotron het volgende:
Serieus he zijn dit koks?
Ik doe dit echt beter hoor, man man wat een domme lui.
Je kon reserveren via de site. Ze betalen er ook nog voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef k_man het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk aan de "slachtoffers"? Aan de gasten dus.
Voor drie mislukte gerechten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kon reserveren via de site. Ze betalen er ook nog voor
Leuk middagje uit eten toch?quote:
En toch even mooi met je ijdele bakkes op tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk middagje uit eten toch?
Alleen als prisje er ook is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk middagje uit eten toch?
Ben niet zo geil op die camera's. Op Pris daarentegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom heb je je dan niet opgegeven?
Valt wel te leren hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef Bloodspike het volgende:
Die gast kan echt geen vlees snijden
Of 2quote:
Komt voornamelijk door Priscilla, dat welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef Djokotron het volgende:
Donderdag, toch weer de beste aflevering van de week.
Are you kiddin me? Pris (alleen voor intimiquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door Priscilla, dat wel
Ze verdient een eigen program imoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Are you kiddin me? Pris (alleen voor intimi) is het beste wat de Nederlandse tv te bieden heeft.
Wel even de waardering geven die ze verdient he.
Fuck yeah!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Dekatria het volgende:
Kees & Maurits doorIN YOUR FACE Sylvester.
Chickened out.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Huh, waar komt dat opeens vandaan?
Waarschijnlijk wel, triest hoorquote:
Hernia, yeah right. Alsof Jaspers hem besprongen zou hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, triest hoor
Een sapcentrifuge en een tijdschrift zijn toch veel leukerquote:
quote:
Have fun, leuke afleveringquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Die Maurits is dus wetenschapper.
http://www.rtl.nl/huistui(...)s/sz2011_Maurits.xml
Maar hij had wel gelijk, bij zowel de ijs als saus bereiding worden de eieren verhit tot ongeveer 70 graden. (oftewel pasteuriseren) Als het ei die temperatuur heeft gehad zijn de bacteriën dood en kan het geen kwaad. Ik weet nog goed op school dat we daar altijd streng op werden gecontroleerd omdat er in ons restaurant nogal vaak bejaarden zaten, je wilt het niet op je geweten hebben dat er ineens 4 bezwijken door jouw vanille-ijs.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat had ik eigenlijk niet verwacht
die Simon is echt een loser zeg, met zijn eigenwijze gedoe betreffende de eieren
maar toch kan je bij een zwanger iemand geen risico nemen, hij had beter een ander sausje kunnen makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar hij had wel gelijk, bij zowel de ijs als saus bereiding worden de eieren verhit tot ongeveer 70 graden. (oftewel pasteuriseren) Als het ei die temperatuur heeft gehad zijn de bacteriën dood en kan het geen kwaad. Ik weet nog goed op school dat we daar altijd streng op werden gecontroleerd omdat er in ons restaurant nogal vaak bejaarden zaten, je wilt het niet op je geweten hebben dat er ineens 4 bezwijken door jouw vanille-ijs.
Tja hij deed in ieder geval niet heel erg zeker, maar een goede chef die weet wat hij doet durft dat met vertrouwen aan de gast te geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar toch kan je bij een zwanger iemand geen risico nemen, hij had beter een ander sausje kunnen maken
die werd helemaal paraquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja hij deed in ieder geval niet heel erg zeker, maar een goede chef die weet wat hij doet durft dat met vertrouwen aan de gast te geven.
Die Angelique : "Zijn die eieren dan tot 100 graden verhit ? Dacht het niet hè ?"![]()
Dan heb je roerei.
Ach ja,vrouwen en zwangerschap... ik heb altijd een beetje het idee dat ze ook een deel van hun herseninhoud doneren aan de foetus tijdens die 9 maanden.quote:
Hij hield zich goed staandequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:05 schreef roos85 het volgende:
voor iemand met een hernia kan hij aardig goed lopen
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:25 schreef Paul-89 het volgende:
In zijn bio op de site staat : Doorzetter.
Priscilla.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef Strychnos het volgende:
Is er ooit weleens een miskraam ontstaan vanwege iets dat je hebt gegeten?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Priscilla.
Sorry Sideshow en Djoko, hij was te makkelijk
Ik moet het voor de derde keer deze week weer laten schietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
Zo, ik heb m'n bordje avondeten ook weer klaar. Ik heb voor mijzelf gemaakt: een mooie schotel, hoog op smaak, met dagverse groente en saus. De smaken? In balans. De presentatie? Uitnodigend. De portionering? Met finesse. De cuisson? Perfect. Bravo!
Vind het wel een beetje jaren 70.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
Zo, ik heb m'n bordje avondeten ook weer klaar. Ik heb voor mijzelf gemaakt: een mooie schotel, hoog op smaak, met dagverse groente en saus. De smaken? In balans. De presentatie? Uitnodigend. De portionering? Met finesse. De cuisson? Perfect. Bravo!
jammer he, 1 fout kost hem de kopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer voor Maurits, was een goede kandidaat.
kan je je hoge intellect,iets simpels als koken wat je met een mbo opleiding kan leren, wel bevredigen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
Eh... wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan je je hoge intellect,iets simpels als koken wat je met een mbo opleiding kan leren, wel bevredigen?
is echt jammer he, heel de week nummer 1, een misser en hij ligt eruit..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Aflevering van gister even teruggekeken. Erg jammer dat Maurits eruit is. Ik blijf het jammer vinden dat net als in vorig seizoen niet wordt gekeken naar de rest van de prestaties in die week. Props for Nicky though
Eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef gniffie het volgende:
godver ben nog steeds boos dat vladimir weg is![]()
wat een koning was dat, topchef materiaal
Een echte topchef kan zich geen missers veroorloven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Dat is inderdaad een (groot) minpunt. Ze moeten de beoordeling van de voorgaande 4 dagen laten meetellen in de eindbeoordeling, dat is wel zo eerlijk.
Uiteraard! Ik snap trouwens niet wat daar moeilijk aan is, bij Topchef faalt 3/4 daar altijd op, het zal de tijdsdruk wel zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Djokotron het volgende:
Wel op de goede manier luchtdicht gevouwen?
Met een hernia is het moeilijk vouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik snap trouwens niet wat daar moeilijk aan is, bij Topchef faalt 3/4 daar altijd op, het zal de tijdsdruk wel zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Met een hernia is het moeilijk vouwen.
Met een zesje zijn we door toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
Sandra.. begrijpt het woordje TOPchef niet?
Misschien krijgt ze last van een herniaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mij ook.. svp eruit na 1 dag alJammer dat het niet kan.
Vervolgens nog wat crunchquote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een kleine pinch van rode peper
Die is nieuw
Joh?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
ze gebruiken ook vaak muziek van prison break
Het punt is dat je niet scheel kunt kijken met één oog. Om scheel te kijken heb je twee ogen nodig.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten - z'n linkeroog kijkt een andere kant op dan z'n rechter.
Je snapt wat ik bedoel, wijsneusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet scheel kunt kijken met één oog. Om scheel te kijken heb je twee ogen nodig.
Ja en neemt deleiding maar niet op een irritante manier.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
Ik ben voor YouriEn ik heb pas tien minuten gezien. Hij moet winnen
Rustig, hij heeft de skills en hij is niet te beroerd om anderen nog iets te leren ook
![]()
Was het zo slaap verwekkend?quote:
Vannacht maar 2uur geslapen, vroeg op en was vanmiddag op bed A-team aan het kijkenquote:
Ja snap ik wel. De keuken hoort nou 1maal bij vrouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die vrouwen zitten standaard af te geven op hun partner in dit programma, het ligt iig nooit aan hun zelf.
quote:
Ziet er idd wat depressief uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat ziet zo'n zeeduivel er toch charmant uit
Was'ie gister ook al. Die komt gewoon in de halve finale, klaar. Anders is het programma corruptquote:
vorig jaar had je die jonge gast, die door 1 mindere dag gelijk klaar was, terwijl ie verder meesterlijk wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was'ie gister ook al. Die komt gewoon in de halve finale, klaar. Anders is het programma corrupt
Of hij moet het Vrijdag verkloten, net als Maurits.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was'ie gister ook al. Die komt gewoon in de halve finale, klaar. Anders is het programma corrupt
Als ie vrijdag de boel verpest, dan ligt ie er zo uit. En dat is jammer genoeg vaker aan de orde geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kay ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
vorig jaar had je die jonge gast, die door 1 mindere dag gelijk klaar was, terwijl ie verder meesterlijk was
die jaquote:
Rico ownde Kay, period.quote:
Held dat het wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Rico iedere keer huilen als hij onder druk had gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |