Uiteraard! Ik snap trouwens niet wat daar moeilijk aan is, bij Topchef faalt 3/4 daar altijd op, het zal de tijdsdruk wel zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Djokotron het volgende:
Wel op de goede manier luchtdicht gevouwen?
Met een hernia is het moeilijk vouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik snap trouwens niet wat daar moeilijk aan is, bij Topchef faalt 3/4 daar altijd op, het zal de tijdsdruk wel zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Met een hernia is het moeilijk vouwen.
Met een zesje zijn we door toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
Sandra.. begrijpt het woordje TOPchef niet?
Misschien krijgt ze last van een herniaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mij ook.. svp eruit na 1 dag alJammer dat het niet kan.
Vervolgens nog wat crunchquote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een kleine pinch van rode peper
Die is nieuw
Joh?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
ze gebruiken ook vaak muziek van prison break
Het punt is dat je niet scheel kunt kijken met één oog. Om scheel te kijken heb je twee ogen nodig.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten - z'n linkeroog kijkt een andere kant op dan z'n rechter.
Je snapt wat ik bedoel, wijsneusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet scheel kunt kijken met één oog. Om scheel te kijken heb je twee ogen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |