Uiteraard! Ik snap trouwens niet wat daar moeilijk aan is, bij Topchef faalt 3/4 daar altijd op, het zal de tijdsdruk wel zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef Djokotron het volgende:
Wel op de goede manier luchtdicht gevouwen?
Met een hernia is het moeilijk vouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik snap trouwens niet wat daar moeilijk aan is, bij Topchef faalt 3/4 daar altijd op, het zal de tijdsdruk wel zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Met een hernia is het moeilijk vouwen.
Met een zesje zijn we door toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
Sandra.. begrijpt het woordje TOPchef niet?
Misschien krijgt ze last van een herniaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mij ook.. svp eruit na 1 dag alJammer dat het niet kan.
Vervolgens nog wat crunchquote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een kleine pinch van rode peper
Die is nieuw
Joh?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
ze gebruiken ook vaak muziek van prison break
Het punt is dat je niet scheel kunt kijken met één oog. Om scheel te kijken heb je twee ogen nodig.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten - z'n linkeroog kijkt een andere kant op dan z'n rechter.
Je snapt wat ik bedoel, wijsneusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Het punt is dat je niet scheel kunt kijken met één oog. Om scheel te kijken heb je twee ogen nodig.
Ja en neemt deleiding maar niet op een irritante manier.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:37 schreef wonderer het volgende:
Ik ben voor YouriEn ik heb pas tien minuten gezien. Hij moet winnen
Rustig, hij heeft de skills en hij is niet te beroerd om anderen nog iets te leren ook
![]()
Was het zo slaap verwekkend?quote:
Vannacht maar 2uur geslapen, vroeg op en was vanmiddag op bed A-team aan het kijkenquote:
Ja snap ik wel. De keuken hoort nou 1maal bij vrouwen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die vrouwen zitten standaard af te geven op hun partner in dit programma, het ligt iig nooit aan hun zelf.
quote:
Ziet er idd wat depressief uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat ziet zo'n zeeduivel er toch charmant uit
Was'ie gister ook al. Die komt gewoon in de halve finale, klaar. Anders is het programma corruptquote:
vorig jaar had je die jonge gast, die door 1 mindere dag gelijk klaar was, terwijl ie verder meesterlijk wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was'ie gister ook al. Die komt gewoon in de halve finale, klaar. Anders is het programma corrupt
Of hij moet het Vrijdag verkloten, net als Maurits.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was'ie gister ook al. Die komt gewoon in de halve finale, klaar. Anders is het programma corrupt
Als ie vrijdag de boel verpest, dan ligt ie er zo uit. En dat is jammer genoeg vaker aan de orde geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kay ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef franklop het volgende:
[..]
vorig jaar had je die jonge gast, die door 1 mindere dag gelijk klaar was, terwijl ie verder meesterlijk was
die jaquote:
Rico ownde Kay, period.quote:
Held dat het wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Rico iedere keer huilen als hij onder druk had gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |