Niet allemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef Sjeen het volgende:
Die kandidaten he, dat zijn toch mensen die al in een keuken staan, toch?
Ik heb gisterenavond de herhaling gezien, maar ik zag nou niet direct veel terug van de kennis en kunde... En luisteren kunnen ze ook al niet.quote:de kandidaten beschikken al over de nodige kennis en kunde in de keuken.
Ja maar in het programma zeggen ze dat de lat hoger ligt dan in de voorgaande serie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Paul-89 het volgende:
Deze weken is het nog even 'filteren' over een aantal weken als de voorrondes zijn geweest blijven de betere over die allemaal wel wat kunnen. Nu heb je er ook gewoon figuren tussen die wel 'kok' zijn maar dat al 10 jaar doen bij een wegrestaurant o.i.d. Er zitten overigens ook gewoon amateurs tussen.
Jij heb wel smaak zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop dat Priscilla erin zit vandaag
quote:
Angelique of het vlees?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Djokotron het volgende:
Wat een halve koe lag daar, ziet er nice uit zeg.
Pizza geloof ik altans dat hoorde ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef Djokotron het volgende:
Ze weten hoeveel tijd ze hebben en elke keer falen ze toch weer.
Wat moeten ze allemaal maken btw?
Scherp gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Paul-89 het volgende:
Het is blijkbaar een lunch maar volgens mij is het al donker buiten.
Doet me denken aan een ondertitel onder de foto van een winnende Anky van Grunsven op de OS met haar paard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |