SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
Zo, ik heb m'n bordje avondeten ook weer klaar. Ik heb voor mijzelf gemaakt: een mooie schotel, hoog op smaak, met dagverse groente en saus. De smaken? In balans. De presentatie? Uitnodigend. De portionering? Met finesse. De cuisson? Perfect. Bravo!
Vind het wel een beetje jaren 70.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
Zo, ik heb m'n bordje avondeten ook weer klaar. Ik heb voor mijzelf gemaakt: een mooie schotel, hoog op smaak, met dagverse groente en saus. De smaken? In balans. De presentatie? Uitnodigend. De portionering? Met finesse. De cuisson? Perfect. Bravo!
jammer he, 1 fout kost hem de kopquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:03 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer voor Maurits, was een goede kandidaat.
kan je je hoge intellect,iets simpels als koken wat je met een mbo opleiding kan leren, wel bevredigen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef k_man het volgende:
Eh... wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan je je hoge intellect,iets simpels als koken wat je met een mbo opleiding kan leren, wel bevredigen?
is echt jammer he, heel de week nummer 1, een misser en hij ligt eruit..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Aflevering van gister even teruggekeken. Erg jammer dat Maurits eruit is. Ik blijf het jammer vinden dat net als in vorig seizoen niet wordt gekeken naar de rest van de prestaties in die week. Props for Nicky though
Eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef gniffie het volgende:
godver ben nog steeds boos dat vladimir weg is![]()
wat een koning was dat, topchef materiaal
Een echte topchef kan zich geen missers veroorloven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Paul-89 het volgende:
Dat is inderdaad een (groot) minpunt. Ze moeten de beoordeling van de voorgaande 4 dagen laten meetellen in de eindbeoordeling, dat is wel zo eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |