een van de weinige die hetniet doetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is aan het eten, die jongen kan niet 2 dingen tegelijk.
haha ik heb het net gegetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ej, dat is wel fakking lekker hoor die fakking shoarma van de fakking appie!
Dan ben je hoog begaafdquote:
Nou gisteren heb ik daar zo om moeten lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is aan het eten, die jongen kan niet 2 dingen tegelijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
met fakking knoflook saus toch wel?
Ik had het over de vorige minuten, toen opgemerkt werd dat hij zo stil was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
een van de weinige die hetniet doet
ze begint het nu toch wel een beetje warm te krijgen gloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
zal Laura ervan overtuigd zijn weer niet eruitgekickt te worden?
Géén idee om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef markvanrinsum het volgende:
allemaal bordje leeg
![]()
[ link | afbeelding ]
wie heeft er gekookt ??????
Denk het niet. Heb net weer beltegoed dus help haar welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
De laatste moet afwassenquote:
volgens mij stervio en sherriequote:
En vies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Aafke echt vréselijk oninteressant.:')
Lol, idd, het leek net of hij al die tijd op rantsoen had gestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou gisteren heb ik daar zo om moeten lachen.
Maik pas terug in het huis, hop op de rode bank, bord eten op zijn schoot en schuiven maar. Zijn ogen haast steeds op het bord gericht.
Leek wel of die uitgehongerd was, was geen gezicht, maar dat was die toch al niet
Ik hoop het, om dan die blik te zien als ze er wel uit moetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Misschien valt er een Lock te regelen voor je telefoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb net weer beltegoed dus help haar wel
Ze heeft wel vaak gezegt dat ze weet dat ze nooit meer 50% krijgt, en ze er wel bang voor is nu ze geen geheim meer heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:
Hoop ik ook.... maar.. maar wie moet Guido dan kriebelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop het, om dan die blik te zien als ze er wel uit moet
Priceless
Een nietszeggend smerige uit de klei getrokken viespeukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Misschien valt er een Lock te regelen voor je telefoon
Sservio natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoop ik ook.... maar.. maar wie moet Guido dan kriebelen?
0113.325 Sofiaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kluisinhoud in de OP klopt niet meer, denk ik
Servioquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef markvanrinsum het volgende:
allemaal bordje leeg
![]()
[ link | afbeelding ]
wie heeft er gekookt ??????
ja...zo krijg je meestįl melkquote:
misschien kunnen ze wat luizen het huis in brengen zodat ze nóg harder kan gaan kriebelen want kennelijk denkt ze dat ze daarmee punten scoortquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaak gezegt dat ze weet dat ze nooit meer 50% krijgt, en ze er wel bang voor is nu ze geen geheim meer heeft.
huh? Guido en Laura hebben toch ook die 1000 euro van vanmiddag? Of is dat er nog niet bij?quote:
nee hoor cynthia en jurrien niet meerquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor cynthia en jurrien niet meer
Wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
Op Cynthia en Jurien na.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
volgens mij moet er nog 1000 bij
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
die kale en die neger-omdat-het-moet
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef wieweetwatt het volgende:
Moest Mo ook janken toen ze niet genomineerd was?
Jaaaaaah!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dus sofia naar huis en volgende week die nicht
Guido?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dan zijn we het in ieder geval ergens over eens deze keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
ehm... waar precies? ik zie het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Sofia krijgt ook steeds meer kleur op haar gezicht..
[ afbeelding ]
ik hoop zo die Sofia, die heeft nog niet een keer gedrukt, heeft al 3x een 24 aangevraagd. totaal geen zak aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Fack tering tyfus Bommie wat maak je me nouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier op het forum hoorde ik van niet, dat had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Blue Thunder het volgende:
maarem.. hebben mo en maik nog geneukt?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Haar wallen en zenuwvlekken bedoel je...?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk, Karim heeft een rode broek aan, best wel origineel!Zie je niet vaak, rode broeken!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
wel knap van karim stoppen met roken....zo nu eerst een javaanse jongen pret sigaret opsteken!
Genomineerdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Waarom SL op 1 en 2! er is toch niemand in de kamer
Leuke tijd was dat , met Bagwanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk, Karim heeft een rode broek aan, best wel origineel!Zie je niet vaak, rode broeken!
Wat?quote:
Dan zijn ze iets aan het voorbereiden of er moet zo iemand naar de KvdW.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Waarom SL op 1 en 2! er is toch niemand in de kamer
Wat is daar mee? Heb je iets tegen rood?quote:
de genomineerden zitten er toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan zijn ze iets aan het voorbereiden of er moet zo iemand naar de KvdW.
Ik denk dat er om 00:00uur iets met die broek gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Heb je iets tegen rood?
50 euro als hij er een likje aan geeft! 100 als dat in het kruis is! Nou Benny? zoveel verdien je noooooooooit in je glansrijke mod-carriere toch ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Doel je op die harde rode broek? Ik geef je 10 euro als je eraan snuffelt
Nog steeds? Oh, ze zijn terug, ze mogen niet op de damesslaapkamer komen, vast een optreden....quote:
Voor geen miljoenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Doel je op die harde rode broek? Ik geef je 10 euro als je eraan snuffelt
1000% fakking zeker, wel portugese tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat er om 00:00uur iets met die broek gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
50 euro als hij er een likje aan geeft! 100 als dat in het kruis is! Nou Benny? zoveel verdien je noooooooooit in je glansrijke mod-carriere toch ?
Dat had ik ook ergens gelezen, waar is die bron?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen als ik een kluis kan krakenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef HiDiHo het volgende:
Voor ¤10,- kun je een uur meekijken in de kamer van de geheimen
Alphons tweette het, maar het is inmiddels verwijderd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Dat had ik ook ergens gelezen, waar is die bron?
Vergeet het Portugese kwartiertje niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
1000% fakking zeker, wel portugese tijd
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef jesje1982 het volgende:
Ze hebben een opdracht, ze mogen niet in de damesslaapkamer komen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
+15 minuten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
1000% fakking zeker, wel portugese tijd
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
+15 minuten!Dat is zeg maar portugese euro-tax
De Belgische versiequote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef Blue Thunder het volgende:
oooh leuk, net als op de kleuterschool.. beetje zelfde niveau wel
Ze gaan knippen en plakken, de genomineerden moeten toch uitgelicht worden in de uitzending.... Laura is peuterjuf dus die kan de leiding nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef stormiot het volgende:
Kijken wat ze nu weer voor leuks krijgen die genomineerden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
Ik denk als je die rode broek in een hete sop zet me twee dingen krijgt: Een stevig gebonden soepje en een witte broek!
Heeft Sophia die broek ergens voor gebruikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
Ik denk als je die rode broek in een hete sop zet me twee dingen krijgt: Een stevig gebonden soepje en een witte broek!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Blue Thunder het volgende:
wat zit laura nou interessant te bladeren, die kan het sowieso toch niet lezen
Nog even en het is een kogelvrije broek...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef wieweetwatt het volgende:
Die rode broek is echt waar door midden te breken, dat kan niet anders! iBenny ik ben het eensch
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Heeft Sophia die broek ergens voor gebruikt?
Ik denk toxic waste en een grauwe broek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef versabommie het volgende:
neem er voor mij ook een mee HJ graagquote:
Nu wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef TimeJumper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simpele ziel Laura
"net 5 minuten geleden gehoord dat we genomineerd zijn en nu dit"
Cousin IT ?quote:
quote:
nee, maar haar haren lagen er nogquote:
jij tiept het , ik dacht het. jeetje wat een saaie stille boel daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef kahaarin het volgende:
Welk een sprankelende levendige prettige conversatie bij de olijke knutselmiepjes.
die vent wil door iedereen geliefd worden gevonden, anders ken ie het niet handelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef angeljacky het volgende:
lexie heeft weer mensenkennis zegt ie, hij vind t raar dat hij niet met ser lekker kan chillen.
Wat is het toch een rare vent zonder eigen mening zonder ook iets dan ook.
ik vind het wel lekker die rustquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
jij tiept het , ik dacht het. jeetje wat een saaie stille boel daar
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ah, daar moeten ze truien van breien voor de genomineerden
Ik weet niet hoor, je zou denken dat ze blij zouden zijn dat ze een leuke opdracht krijgen waarbij ze zichzelf kunnen profileren en de eventuele stemmers over te kunnen halen toch vooral op hen te stemmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
jij tiept het , ik dacht het. jeetje wat een saaie stille boel daar
Dag maatje!!! Klikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ff weg voor de echte roddels en bitchfights beginnen wil ik wel even shit gaan halen bij de patatboer op de hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering nu mot ik ook de vetpan aan gaan zettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ff weg voor de echte roddels en bitchfights beginnen wil ik wel even shit gaan halen bij de patatboer op de hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knippen en plakken, collage makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef minzo het volgende:
Ben weer terug van eten, wat zijn de genomineerde aan het doen?
Lol, smakelijk dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tossowquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je denken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je zou denken dat ze blij zouden zijn dat ze een leuke opdracht krijgen waarbij ze zichzelf kunnen profileren en de eventuele stemmers over te kunnen halen toch vooral op hen te stemmen.
guido gunde hem de kluisinhoudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een nichtenstreek ook weer van sterviolaura gunde hem de kluisinhoud en hij nomineert haar ?
![]()
![]()
walgelijk.
ja daar zit wel weer wat in!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een nichtenstreek ook weer van sterviolaura gunde hem de kluisinhoud en hij nomineert haar ?
![]()
![]()
walgelijk.
lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
Alex brengt weer het knuffelen tussen Laura en Guido ter sprake, dat ze dat nog steeds doen. Hij voegt er wel snel aan toe dat iedereen met elkaar doet.
Kortom, dat knuffelen zit hem dwars. Hij laat weer duidelijk merken dat ie jaloers is.
Heeft iemand een lijstje van wie/wie precies heeft genomineerd??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef sjaakspark het volgende:
Potvd. Sofia wou toch naar huis 24 uur aangevraagd en toch willen ze dat we weer gaan sms'en. Laat Sofia gewoon opzouten.
Precies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zou je denken inderdaad.
Volgens mij zijn ze zo met hunzelf bezig dat ze daaraan al helemaal niet meer denken.
Dit is de tijd om stoere verhalen te vertellen of wat dan ook.
Tsja mensenkennis fout van Laura, je moet een relnicht geen kluisinhoud gunnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
walgelijk.
Inderdaad hij heeft het er de hele tijd over, dus tja zit hem echt wel dwarsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
Alex brengt weer het knuffelen tussen Laura en Guido ter sprake, dat ze dat nog steeds doen. Hij voegt er wel snel aan toe dat iedereen met elkaar doet.
Kortom, dat knuffelen zit hem dwars. Hij laat weer duidelijk merken dat ie jaloers is.
heb de pan net weer uit lekker he vlammetjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF echt weer een nichtenstreek. Afschieten die ventquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
walgelijk.
gefoelug persoon, hout van humoor gezallichquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura alweer aan het schrijven, ben benieuwd....
Het staat op de officiele site...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heeft iemand een lijstje van wie/wie precies heeft genomineerd??
Ja maar toch op een iets nettere manier als die Aafquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
Alex brengt weer het knuffelen tussen Laura en Guido ter sprake, dat ze dat nog steeds doen. Hij voegt er wel snel aan toe dat iedereen het met elkaar doet.
Ik cha nar hiusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura alweer aan het schrijven, ben benieuwd....
quote:
quote:
Je vergeet: Sponttaan en lekkur chek!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gefoelug persoon, hout van humoor gezallich
ztom! sorie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je vergeet: Sponttaan en lekkur chek!
en ik hep cheen grensenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je vergeet: Sponttaan en lekkur chek!
Een pruik voor Cynthiaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Kom er net in, wat zijn ze aan het knippen en plakken?
Wat is het verschil .... roddelen blijft roddelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ja maar toch op een iets nettere manier als die Aaf
nieuwe texten voor de stemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef freaky40 het volgende:
tijdschriftenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef freaky40 het volgende:
quote:
quote:
Samenvatting plxquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
![]()
Oh, de nominaties trouwens: http://www.secretstory.nl/nieuws/865/De+mannen+hebben+gekozen
het is natuurlijk moeilijk voor hun niveau om te multitasken.quote:
ja die hebben botte punten anders verwonden ze zichquote:
Er zitten daar toch meer met nephaarquote:
Servio is ook viesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Mylene het volgende:
Servio met zijn pikzwarte voeten. Guido attendeert hem erop waarna hij ze met zijn handen afveegt en aan de bank. Die handen gaan straks naar het aanrecht.
Je zou zomaar in je medebewoners vallen ermeequote:
dat kan joanna ze wel leren toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Servio is ook vies
Ze moeten daar ff een hygiene-cursus krijgen ofzo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja die hebben botte punten anders verwonden ze zich
20xquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou zomaar in je medebewoners vallen ermee
Heb nog wel een HACCP leerboek liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Servio is ook vies
Iemands in de kont nemen vind ik ook vies, maar sommige mensen nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Servio is ook vies
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry echt erg om hier om te lachen
Kijk ik iets anders tegenaan, ik vind zoals Aaf t doet is iemand een beetje de grond in boren en ik vind dat lex EN ik mag hem dus ook niet het iets netter doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Wat is het verschil .... roddelen blijft roddelen
weet je zeker dat ie dood was dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
Sie had een dooie hond op der hoofd liggen
Karim: Laura en Sofiaquote:
En wat heeft een hond? Nou? Inderdaad, echt haar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
Aha, hessup, echt kokkie dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb nog wel een HACCP leerboek liggen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie dood was dan?
het stonk volgens mij welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie dood was dan?
Een siewawwaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die had een dooie hond op der hoofd liggen
Had verwacht dat Philip, Sofia had in de plaats van Sharon..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Karim: Laura en Sofia
Guido:Sharon en Sofia
Philip:Laura en Sharon
Alex:Sofia en Aafke
Gerard:Sofia en Joanna
Servio:Laura en Sharon
Maik heeft niet genomineerd.
Zo, ga even Gerard uit mijn top 5 gooien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Stranger het volgende:
Gerard Laura niet genomineerd?
Onze tacticus
Zijn schoothondje Alex moet niet geisoleerd komen te staan hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Stranger het volgende:
Gerard Laura niet genomineerd?
Onze tacticus
Hij verslaapt zich vastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Mylene het volgende:
Philip is al benieuwd hoe er een maandag genomineerd gaat worden.
Philip wist wel dat de anderen op haar zouden stemmen dus hij heeft gewoon gekozen zoals hij sowieso zou doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Had verwacht dat Philip, Sofia had in de plaats van Sharon..
Thxquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je geheim heb ik geraden, je kluisinhoud is voor mij. Ik zal je zo effe mijn rekeningnummer DMmenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef exify het volgende:
Zat Sofia nou aan dr kut en rook ze daarna aan dr vingers?! IeuW!!!!
niet doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef exify het volgende:
Zat Sofia nou aan dr kut en rook ze daarna aan dr vingers?! IeuW!!!!
I.R. Baboonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef sjampoeh het volgende:
ieeeuw soof zat met dr hand in dr broek en rook toen an dr vinger
Wat is daar dan weer niet fris aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef Tamaartje het volgende:
Zat Sofia nou aan dr doos te krabben en daarna aan dr vingers te ruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |