Hij lijkt er zelfs opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was een kruising tussen Kooten en de Bie's vieze man en Freddy Kruger
Ik las iets over een geheime opdracht om 12 uur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
Gaat er nog iets spannends gebeuren vanavond?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan jouw UI. Ik denk steeds dat jij mij bent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
ja om 12 uur portugese tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Darklight het volgende:
Nominatiefilmpjes staan op de officiele SST-sitequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef sjaakspark het volgende:
Wie heeft op wie gestemd. Is dat bij iemand bekend.
indd ze houd het bestek vast als een boerquote:
Ja, rijst met saus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ze eten toch gewoon rijst met kip kerrie ofzo?
ja maar als zemoeten kauwen zijn ze zeker alle kijkers kwijt vandaar dit recept van fonsjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik wel. maar dit ziet er uit als een slobberbak
kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIPquote:
hahahahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dat rode pakje van Jo zaterdag op sloeg
Ik heb begrepen Marilyn Monroequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
Fietsen ze nog?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
moet zeggen was best spannund met Jo, Die tot 4 uur portugeese tijd met een waxine lichtje zat te spelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe lang kijk je al?
hahaha iets spannends in SST
Vlees, het meest veelzijdig stuk kip VISquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIP
Net5 heeft een grote lading uit Duitsland goedkoop op de kop kunnen tikken.quote:
Damn die-hardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef mYsca het volgende:
[..]
moet zeggen was best spannund met Jo, Die tot 4 uur portugeese tijd met een waxine lichtje zat te spelen.
Makkelijk en snel voor grotere groepenquote:
Gewoon Portugese Lidl.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Ifa het volgende:
[..]
![]()
Net5 heeft een grote lading uit Duitsland goedkoop op de kop kunnen tikken.
Hij is aan het eten, die jongen kan niet 2 dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef TimeJumper het volgende:
Hej Maik is gestopt met veel praten, gisteren kon ie er wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |