Tja, en jij roddelt nu over Aaf..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:33 schreef angeljacky het volgende:
Ja hoor en Aaf weer ff lekker aan de roddel, jammer dat zij niet is genomineerd ik zie haar graag gaan.
Stomme Flip .....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
Aafke vind Flip dus echt leuk![]()
Maar ze geeft het geen kans omdat hij zo verliefd is op Jo
Wij hebben commentaar op de streams.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, en jij roddelt nu over Aaf..
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef exify het volgende:
Ik heb echt 't idee dat ik de enige ben die Laura echt niet leuk vind
Inderdaad je hebt helemaal gelijk, maar daar zijn deze cossen ook voor toch??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.
Ik ben Laura-kriebel-hater
Zo niet zal de COS erg leeg zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zo, niet meer incognito, mijn papegaaitjes weer terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?? Ik ben er toch.
Ik ben Laura-kriebel-hater
Nee geen laura dan terug hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat als er iemand anders dan So uit moet die andere een week later terug mag. Want So zet door hoop/denk ik.
Dan een extra nominatie voor de mannen? 1 man wordt er door de mannen uitgestemd en 1 door de vrouwen?quote:
F5quote:
Dat klopt en er meot ook war vet op zitten,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Superkokje toch, je weet toch van goede botten maak je lekker soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |