Jaaaaaah!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dus sofia naar huis en volgende week die nicht
Guido?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dan zijn we het in ieder geval ergens over eens deze keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Aafke echt vréselijk oninteressant.:')
ehm... waar precies? ik zie het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Sofia krijgt ook steeds meer kleur op haar gezicht..
[ afbeelding ]
ik hoop zo die Sofia, die heeft nog niet een keer gedrukt, heeft al 3x een 24 aangevraagd. totaal geen zak aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Fack tering tyfus Bommie wat maak je me nouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier op het forum hoorde ik van niet, dat had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Blue Thunder het volgende:
maarem.. hebben mo en maik nog geneukt?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Haar wallen en zenuwvlekken bedoel je...?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk, Karim heeft een rode broek aan, best wel origineel!Zie je niet vaak, rode broeken!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
wel knap van karim stoppen met roken....zo nu eerst een javaanse jongen pret sigaret opsteken!
Genomineerdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Waarom SL op 1 en 2! er is toch niemand in de kamer
Leuke tijd was dat , met Bagwanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk, Karim heeft een rode broek aan, best wel origineel!Zie je niet vaak, rode broeken!
Wat?quote:
Dan zijn ze iets aan het voorbereiden of er moet zo iemand naar de KvdW.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Waarom SL op 1 en 2! er is toch niemand in de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |