een van de weinige die hetniet doetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is aan het eten, die jongen kan niet 2 dingen tegelijk.
haha ik heb het net gegetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ej, dat is wel fakking lekker hoor die fakking shoarma van de fakking appie!
Dan ben je hoog begaafdquote:
Nou gisteren heb ik daar zo om moeten lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is aan het eten, die jongen kan niet 2 dingen tegelijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
met fakking knoflook saus toch wel?
Ik had het over de vorige minuten, toen opgemerkt werd dat hij zo stil was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
een van de weinige die hetniet doet
ze begint het nu toch wel een beetje warm te krijgen gloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
zal Laura ervan overtuigd zijn weer niet eruitgekickt te worden?
Géén idee om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef markvanrinsum het volgende:
allemaal bordje leeg
![]()
[ link | afbeelding ]
wie heeft er gekookt ??????
Denk het niet. Heb net weer beltegoed dus help haar welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
De laatste moet afwassenquote:
volgens mij stervio en sherriequote:
En vies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Aafke echt vréselijk oninteressant.:')
Lol, idd, het leek net of hij al die tijd op rantsoen had gestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou gisteren heb ik daar zo om moeten lachen.
Maik pas terug in het huis, hop op de rode bank, bord eten op zijn schoot en schuiven maar. Zijn ogen haast steeds op het bord gericht.
Leek wel of die uitgehongerd was, was geen gezicht, maar dat was die toch al niet
Ik hoop het, om dan die blik te zien als ze er wel uit moetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Misschien valt er een Lock te regelen voor je telefoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Denk het niet. Heb net weer beltegoed dus help haar wel
Ze heeft wel vaak gezegt dat ze weet dat ze nooit meer 50% krijgt, en ze er wel bang voor is nu ze geen geheim meer heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef wieweetwatt het volgende:
quote:
Hoop ik ook.... maar.. maar wie moet Guido dan kriebelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop het, om dan die blik te zien als ze er wel uit moet
Priceless
Een nietszeggend smerige uit de klei getrokken viespeukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Misschien valt er een Lock te regelen voor je telefoon
Sservio natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Hoop ik ook.... maar.. maar wie moet Guido dan kriebelen?
0113.325 Sofiaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kluisinhoud in de OP klopt niet meer, denk ik
Servioquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef markvanrinsum het volgende:
allemaal bordje leeg
![]()
[ link | afbeelding ]
wie heeft er gekookt ??????
ja...zo krijg je meestál melkquote:
misschien kunnen ze wat luizen het huis in brengen zodat ze nóg harder kan gaan kriebelen want kennelijk denkt ze dat ze daarmee punten scoortquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft wel vaak gezegt dat ze weet dat ze nooit meer 50% krijgt, en ze er wel bang voor is nu ze geen geheim meer heeft.
huh? Guido en Laura hebben toch ook die 1000 euro van vanmiddag? Of is dat er nog niet bij?quote:
nee hoor cynthia en jurrien niet meerquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor cynthia en jurrien niet meer
Wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
Op Cynthia en Jurien na.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
volgens mij moet er nog 1000 bij
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
die kale en die neger-omdat-het-moet
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef wieweetwatt het volgende:
Moest Mo ook janken toen ze niet genomineerd was?
Jaaaaaah!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dus sofia naar huis en volgende week die nicht
Guido?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Dan zijn we het in ieder geval ergens over eens deze keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef Arcee het volgende:
ehm... waar precies? ik zie het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
Sofia krijgt ook steeds meer kleur op haar gezicht..
[ afbeelding ]
ik hoop zo die Sofia, die heeft nog niet een keer gedrukt, heeft al 3x een 24 aangevraagd. totaal geen zak aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Darklight het volgende:
Fack tering tyfus Bommie wat maak je me nouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier op het forum hoorde ik van niet, dat had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Blue Thunder het volgende:
maarem.. hebben mo en maik nog geneukt?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Haar wallen en zenuwvlekken bedoel je...?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk, Karim heeft een rode broek aan, best wel origineel!Zie je niet vaak, rode broeken!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
wel knap van karim stoppen met roken....zo nu eerst een javaanse jongen pret sigaret opsteken!
Genomineerdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Waarom SL op 1 en 2! er is toch niemand in de kamer
Leuke tijd was dat , met Bagwanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
Trouwens ook leuk, Karim heeft een rode broek aan, best wel origineel!Zie je niet vaak, rode broeken!
Wat?quote:
Dan zijn ze iets aan het voorbereiden of er moet zo iemand naar de KvdW.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef Niki.P het volgende:
Waarom SL op 1 en 2! er is toch niemand in de kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |