ik vind het wel lekker die rustquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
jij tiept het , ik dacht het. jeetje wat een saaie stille boel daar
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ah, daar moeten ze truien van breien voor de genomineerden
Ik weet niet hoor, je zou denken dat ze blij zouden zijn dat ze een leuke opdracht krijgen waarbij ze zichzelf kunnen profileren en de eventuele stemmers over te kunnen halen toch vooral op hen te stemmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
[..]
jij tiept het , ik dacht het. jeetje wat een saaie stille boel daar
Dag maatje!!! Klikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ff weg voor de echte roddels en bitchfights beginnen wil ik wel even shit gaan halen bij de patatboer op de hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering nu mot ik ook de vetpan aan gaan zettenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ff weg voor de echte roddels en bitchfights beginnen wil ik wel even shit gaan halen bij de patatboer op de hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
knippen en plakken, collage makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef minzo het volgende:
Ben weer terug van eten, wat zijn de genomineerde aan het doen?
Lol, smakelijk dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tossowquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je denken inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je zou denken dat ze blij zouden zijn dat ze een leuke opdracht krijgen waarbij ze zichzelf kunnen profileren en de eventuele stemmers over te kunnen halen toch vooral op hen te stemmen.
guido gunde hem de kluisinhoudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een nichtenstreek ook weer van sterviolaura gunde hem de kluisinhoud en hij nomineert haar ?
![]()
![]()
walgelijk.
ja daar zit wel weer wat in!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een nichtenstreek ook weer van sterviolaura gunde hem de kluisinhoud en hij nomineert haar ?
![]()
![]()
walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |