lolquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
Alex brengt weer het knuffelen tussen Laura en Guido ter sprake, dat ze dat nog steeds doen. Hij voegt er wel snel aan toe dat iedereen met elkaar doet.
Kortom, dat knuffelen zit hem dwars. Hij laat weer duidelijk merken dat ie jaloers is.
Heeft iemand een lijstje van wie/wie precies heeft genomineerd??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef sjaakspark het volgende:
Potvd. Sofia wou toch naar huis 24 uur aangevraagd en toch willen ze dat we weer gaan sms'en. Laat Sofia gewoon opzouten.
Precies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zou je denken inderdaad.
Volgens mij zijn ze zo met hunzelf bezig dat ze daaraan al helemaal niet meer denken.
Dit is de tijd om stoere verhalen te vertellen of wat dan ook.
Tsja mensenkennis fout van Laura, je moet een relnicht geen kluisinhoud gunnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een nichtenstreek ook weer van sterviolaura gunde hem de kluisinhoud en hij nomineert haar ?
![]()
![]()
walgelijk.
Inderdaad hij heeft het er de hele tijd over, dus tja zit hem echt wel dwarsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
Alex brengt weer het knuffelen tussen Laura en Guido ter sprake, dat ze dat nog steeds doen. Hij voegt er wel snel aan toe dat iedereen met elkaar doet.
Kortom, dat knuffelen zit hem dwars. Hij laat weer duidelijk merken dat ie jaloers is.
heb de pan net weer uit lekker he vlammetjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ben ff weg voor de echte roddels en bitchfights beginnen wil ik wel even shit gaan halen bij de patatboer op de hoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF echt weer een nichtenstreek. Afschieten die ventquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een nichtenstreek ook weer van sterviolaura gunde hem de kluisinhoud en hij nomineert haar ?
![]()
![]()
walgelijk.
gefoelug persoon, hout van humoor gezallichquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura alweer aan het schrijven, ben benieuwd....
Het staat op de officiele site...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heeft iemand een lijstje van wie/wie precies heeft genomineerd??
Ja maar toch op een iets nettere manier als die Aafquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Mylene het volgende:
Alex brengt weer het knuffelen tussen Laura en Guido ter sprake, dat ze dat nog steeds doen. Hij voegt er wel snel aan toe dat iedereen het met elkaar doet.
Ik cha nar hiusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura alweer aan het schrijven, ben benieuwd....
quote:
quote:
Je vergeet: Sponttaan en lekkur chek!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gefoelug persoon, hout van humoor gezallich
ztom! sorie!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je vergeet: Sponttaan en lekkur chek!
en ik hep cheen grensenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je vergeet: Sponttaan en lekkur chek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |