Op zich wel apart; je wilt graag mensen ontmoeten die je lekker liggen, waar je mee over je shit zou kunnen praten. Máár, je ziet er erg tegenop om je verhaal weer helemaal uit te moeten leggen... En iemand ontmoeten die je verhaal nu enigszins weet wil je eigenlijk óók niet, want dan weet je er niet mee om te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:04 schreef lipper het volgende:
Ik sta er voor open hoor.
Maar weet niet hoe ik me zou moeten gedragen zeg maar.
Normaal probeer ik over te komen alsof ik gewoon alles heb.
Het liefst morgen wakker worden, zonder verleden. Leuke vriendin etc. Dat gaat nu eenmaal niet. Je moet dat trouwens ook niet verheerlijken want een ander kan jouw problemen niet oplossen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef lipper het volgende:
Nee dat is het nou juist.
Ik wil die shit niet vertellen. Maar wil ook niet liegen. Ik raak helemaal in de knoop met wat ik wel of niet wil zeggen.
Ik moet er teveel over nadenken en afwegen of het wel de juiste is om tegen te vertellen.
Wat ik zou willen is gewoon een lieve vriendin. Gewoon leuke dingen doen.
Het is heel standaard eigenlijk
Dat is goed van je om te doen. Misschien een idee om je hele verhaal op te schrijven, tien kantjes terugbrengen naar twee a-4tjes en dat meenemen voor als je misschien dichtslaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef lipper het volgende:
Ja ik heb me doorverwijzing, ben alleen laatst verhuisd en moet eerst hier een dokter regelen en dan de doorverwijzing daarheen sturen. En dan sturen hun me weer door. Dus zal volgende week geregeld zijn.
Het erover praten ging bijna niet, de traanen branden achter me ogen.
Heb hem toen de mails maar laten lezen.
Leg uit?????quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Of dit topic. Nee, geen grapje.
Geeft meteen een beeld van je interactie met mensen
Nou stel, je kunt bij je intakegesprek met een professional je woorden niet vinden om kort uit te leggen wat het is dat je dwars zit, dan zou je dit topic kunnen uitprinten en meenemen. Hier staat het tenslotte al zwart op wit. In plaats van dat je op dat moment alles ineens moet samenvatten, heb je hier teksten staan waar je al over nagedacht hebt.quote:
Goede tipquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Of dit topic. Nee, geen grapje.
Geeft meteen een beeld van je interactie met mensen
Zover ik weet is de verwijzing direct bruikbaar hoor, gewoon alvast GGZ bellen en vragen om het fax nummer mbt de aanmelding dit nummer aan de verwijzende huisarts doorgeven en vragen om de verwijsbrief per fax naar het te GGZ sturen. Vaak kan het nog lang duren eer je voor een 1st intake kan komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef lipper het volgende:
Ja ik heb me doorverwijzing, ben alleen laatst verhuisd en moet eerst hier een dokter regelen en dan de doorverwijzing daarheen sturen. En dan sturen hun me weer door. Dus zal volgende week geregeld zijn.
Het erover praten ging bijna niet, de traanen branden achter me ogen.
Heb hem toen de mails maar laten lezen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:34 schreef lipper het volgende:
Vorige week ging het redelijk goed.
Maar ik wacht nou al weer een 2 weken op antwoord van me broer waneer hij wil afspreken.
Volgens mij ga ik niks meer horen.
En nu is dat alleen op de wereld gevoel weer terug. En dan hoor ik me collega's weer die van alles gaan doen, en ik zit te wachten tot het weekend over is. En weer kan werken.
Ik wil ook weer verhuizen, ik woon in een kleine studio van 25m. Maar heb geen flauw idee waar ik moet gaan wonen.
Ik ging in alphen wonen omdat me ouders er vlakbij wonen. Maar toen waren ze al naar Spanje verhuisd.
En contact willen ze ook niet meer.
Het contactet mensen is ook helemaal niks meer. Op me werk zit ik vaak 60 of 70 meter hoog, en de communicatie gaat via de portofoon of armsingalen.
En dan alleen hijsen of zakken.
In mijn werk is het normaal om heel de de op je plek te blijven zitten. Nou Dan zeg ik nog hallo en dag tegen de cassiere en Thats it.
Het feit dat er niemand geen fuck om me geeft maakt me nogal onzeker.
Last moest ik iets in vullen naar wie het geld van de verzekering ging als er iets op me werk gebeurd. En dan kan ik Niemand invullen.
Ja ik blijf eraan werken. Maar nu me broer niks laat horen. Word ik weer met me neus op de feiten gedruktquote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik zit te huilen bij dit topic, voor het eerst in mijn tijd op FOK, pfff. Raakt me echt enorm, de eenzaamheid is voelbaar. Ik heb geen wijze woorden TS, ik hoop dat je vindt wat je nodig hebt. Dat je krijgt wat je verdient.
Het versterkt ook je lemming!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blowen werkt averechts, hè. Het versterkt je stemming.
Slecht idee dus.
Het was inderdaad een flauwe grap. Maar wel een leukequote:
Ik heb een lieve vriendin.quote:
Heb je het verhaal met je ouders nu een plaatsje gegeven of komt het doordat je externe omstandigheden je gelukkig maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik heb een lieve vriendin.
Ik ga volgend jaar weer naar school.
En ik ben totaal niet meer eenzaam of ongelukkig.
Maar ik heb dan ook precies gekregen wat wik wou
Het heeft even geduurd voordat ik snapte dat het me me ouders niks ging worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je het verhaal met je ouders nu een plaatsje gegeven of komt het doordat je externe omstandigheden je gelukkig maken?
En hoe is je dat gelukt? Kun je achteraf aanwijzen waar voor jou de ommekeer zat, vanaf welk punt het voor jou de goede kant op ging?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik heb een lieve vriendin.
Ik ga volgend jaar weer naar school.
En ik ben totaal niet meer eenzaam of ongelukkig.
Maar ik heb dan ook precies gekregen wat wik wou
Nee soms een mailtje, maar er is weinig intresse van zijn kant.quote:
Jammer, zelf wel al eens aangestuurd om eens te gaan meeten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee soms een mailtje, maar er is weinig intresse van zijn kant.
Ik denk ook niet dat dat nog goedkomt.
Ja maar zodra ik het voorstel hoor ik niks meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jammer, zelf wel al eens aangestuurd om eens te gaan meeten?
Ik hoop toegelaten te worden op de opleiding maritiem officierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef Ms.Wiggles het volgende:
Fijn dat je iemand gevonden hebt! Wat ga je studeren volgend jaar?
Beetje jammer, maar dan kun je het beter laten gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja maar zodra ik het voorstel hoor ik niks meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |