Nou ja, om aan te geven dat niet alle verse dingen goed zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom nou weer poep, ik had al geen trek.
Ow, en de glitters die ervoor zorgen dat je weken als een discobal rondloopt niet vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Die is best nice trouwens, alleen die klodders die achterblijven.
Oh ja, die waren kut. Het blauwe bad had daardoor een goud tintje gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, en de glitters die ervoor zorgen dat je weken als een discobal rondloopt niet vergeten.
Niet leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Ener-G het volgende:
Sinds wanneer hebben ze geen quarter pounders meer bij de mac in het centrum? Ik was zwaar ontdaan.
En ik dacht dat de burgerking op het station tot 2 uur 's nachts geopend was, stond ik vrijdag om half 1 mooi voor een dichte deur
Goed he?quote:
Wou je ook komen?quote:
Nee, van acht tot acht is veel relaxter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Van zeven tot zeven weg zijn ben ik niet gewend.
En dan ook nog zulk mooi weer buiten kan je er niet eens van genietenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
De crux zit 'm in het gewend zijn.
En na alleen maar zitten luisteren is iedereen toe aan vegeteren.
Ayca is onder de 18, verder niemand dacht ik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef Mishu het volgende:
Zijn er nog Alkmaarders jonger dan 18 die even een enquete voor mij willen invullen voor school?
Bijna 2 keerquote:Op woensdag 9 maart 2011 07:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ayca is onder de 18, verder niemand dacht ik?
2x 14 is ook 28 zeg ik altijd maarquote:
Volgens mij is hij al leegquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand of het failliete It's aan de Noorderkade nog met een leegverkoop komt of is die al geweest?
WTFquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
In Amsterdam was het vandaag één grote chaos:
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_It_s__.html?p=2,1
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef Bart het volgende:
Geen probleem, doe ik gewoon ff voor een mede-Alkmaarder!
Dat is natuurlijk gewoon een dwarsdoorsnede van de Amsterdamse bevolking hequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja het zijn wel erg veel koopjesjagers, opvallend veel hoofddoekjes trouwens...
Je dank is zeker zo groot dat het niet in geld is uit te drukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Mijn dank is groot Bart, maar Alkmaar is groter!
En dat al tientallen jaren, er wonen 'maar' 200 verschillende nationaliteiten dus dat valt toch reuze mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon een dwarsdoorsnede van de Amsterdamse bevolking he.
Niet echt, maar als ik dan toch een bedrag moeten noemen; ¤1 triljard...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je dank is zeker zo groot dat het niet in geld is uit te drukken.
Nou ja, ook zat marokkanen enzo hoor, zoals die ene die zich tegen die boom had doodgereden met zijn scooter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En dat al tientallen jaren, er wonen 'maar' 200 verschillende nationaliteiten dus dat valt toch reuze mee?
Wat Alkmaar betreft is het goed toeven, alleen die Polen hč...
Nou, dan ben je nog wel even aan het afbetalenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ik dan toch een bedrag moeten noemen; ¤1 triljard...
Doe eens een stekkiequote:Op donderdag 10 maart 2011 16:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een geldboom in mijn tuin dus afbetalen is geen probleem...
No problem, heb net een stekkie van de fuck-fuck-fucksiaboom geknipt en laat 'm voor je groeien:quote:
Niet naast een taxus planten he, dan ben je alles kwijt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
No problem, heb net een stekkie van de fuck-fuck-fucksiaboom geknipt en laat 'm voor je groeien:
[ afbeelding ]
Ik ga het stekkie in LovelyLady's tuin planten maar dan moet ze 'm wel regelmatig besproeien met EuroPokon...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet naast een taxus planten he, dan ben je alles kwijt.
Wat ontzettend liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
No problem, heb net een stekkie van de fuck-fuck-fucksiaboom geknipt en laat 'm voor je groeien:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ga het stekkie in LovelyLady's tuin planten maar dan moet ze 'm wel regelmatig besproeien met EuroPokon...
Breaking News; het college van B&W is gevallen!
http://www.noordhollandsd(...)ar-valt-%28update%29
Shocking!
Dat was het hart-longcentrumquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef lynda het volgende:
Daar waar ruimte is.
HHW is kut![]()
Trouwens ze zijn nog geen 2 jaar geleden verbouwd, waar is dat dan voor nodig geweest
Ow en de bloedprikdienst in ziekenhuis is veul beter en rustiger.
Gewoon de hoogte in natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, waar in Alkmaar dan? Ik zit nu verdorie met 9 collega's te werken in een ruimte van nog geen 30m2. Lekker knus joh!
Geef een link erbij danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:42 schreef Mishu het volgende:
Allemaal effe de Facebook pagina van Just Eat Citydeals Alkmaar liken dan kunnen we straks voor 5 euro een pizza krijgen hier.
Jonguh, geef gewoon die linkquote:
Toch maar wel even.quote:
Ach, hebben al die HHW'ers die zichzelf een 'stad' noemen ook ff lol. kutdorpquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:14 schreef lynda het volgende:
Daar waar ruimte is.
HHW is kut![]()
Trouwens ze zijn nog geen 2 jaar geleden verbouwd, waar is dat dan voor nodig geweest
Ow en de bloedprikdienst in ziekenhuis is veul beter en rustiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |