Hoezo? Staat alle relevante informatie altijd achteraan dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Fraulein het volgende:
ja maar als je wat wil opzoeken ofzo dan moet je helemaal naar de achterste pagina gaan
en helemaal gelezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toen was het nog lang niet bekend dat roken ongezond is, hij was dus onbewust een klojo.
heel verhaal
![]()
Ja, die post viel een beetje groter uit dan ik dacht.quote:
de mijne soms ook wel eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die post viel een beetje groter uit dan ik dacht.
Maar hij gaat echt wel eerder dicht als je op het knopje drukt hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef bonke het volgende:
het knoppie in een lift om de deur dicht te doen werkt niet![]()
de deur gaat altijd automatisch dicht
Ja, echt een enorm verschil met naar de eerste pagina gaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:33 schreef Fraulein het volgende:
ja maar als je wat wil opzoeken ofzo dan moet je helemaal naar de achterste pagina gaan
Vin Diesel = I End Lives.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:52 schreef YeahYeahYeah het volgende:
[..]
Clint Eastwood anagramt (?) naar Old West Action (blijf ik me over verbazen)
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijf het toch altijd prachtig vinden dat er eigenlijk 'redelijk dichtbij' zulke dingen ontdekt zijn die zo normaal voor ons zijn. Gek om te lezen dat het eerste vliegtuig werd uitgevonden en jaren later terwijl één van de uitvinders nog in leven was er al atoombommen mee werden gegooid. Of dat de man die de beeldbuis heeft uitgevonden waar wij de halve dag naar lopen te staren slechts 40 jaar geleden overleed..
En het sluit als een busquote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Klopt als een bus bloedende vinger.
De bronstijd duurde van ca. 3000 tot 800 voor Christus. Jij hebt het over de bronsttijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gelukkig duurt de bronstijd maar 5 tot 8 dagen
sorry heur... t-tje vergetenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
De bronstijd duurde van ca. 3000 tot 800 voor Christus. Jij hebt het over de bronsttijd.
Ja, ik sou bijna segge Godsammelaserus soek een andere hobbyquote:
80.000? Dat is wel veel ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik sou bijna segge Godsammelaserus soek een andere hobby![]()
De Nederlandse taal bestaat uit zo'n 80.000 woorden trouwens
In het Nederlands zijn er denk ik meer woorden dan in het Engels.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef PiRANiA het volgende:
Hoeveel woorden zijn er in het Nederlands?
De schattingen lopen sterk uiteen. Piet van Sterkenburg, directeur van het Instituut voor Nederlandse Lexicologie in Leiden, schat het aantal Nederlandse woorden 'voorzichtig' op meer dan 1 miljoen. De voormalige hoofdredacteur van Van Dale schreef in het voorwoord tot de tiende druk dat er volgens hem 2 tot 5 miljoen woorden ooit gebruikt zijn in het Nederlands. De Taaldatabank, een computer waarin alle woorden en woordvormen - lezen: lees, leest, las, lazen... - worden opgeslagen die in nieuwe teksten worden aangetroffen, bevat al meer dan 60 miljoen woorden.
http://taalunieversum.org/taal/vragen/antwoord/9/
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
80.000? Dat is wel veel ja.
Het Hawaiiaanse alfabet heeft twaalf letters.
Lazarus was een Bijbels figuur met lepra dus is volgens mij Hebreeuws of Latijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Godsammelaserus wel onder de streektalen wordt gezien trouwens.
de grote albatros heeft een spanwijdte tot 324 cmquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
De Andescondor heeft toch net even ietsje meer (280 tot 320 cm) ten opzichte van de grootste albatros variant (200 tot 240 cm).
Albatrossen zijn wel geniale beesten trouwens.
Haha. Dus zo is Anne Frank gepakt.. KlopKlop op de kast. Wie is het?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef henkde_j het volgende:
De bedenker van het spel 'Wie is het?' heeft bij Anne Frank in de klas gezeten.
Awesome, wist ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Aether het volgende:
Een ton (geld) heet zo omdat een gulden indertijd precies 10 gram woog.
Een 100.000 gulden woog dan 1000 kg = 1 ton.
Vandaar dat ze daar Mandarijn spreken.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Aether het volgende:
De Sinaasappel komt oorspronkelijk uit China.
De naam komt van ‘china-appel’ wat uiteindelijk sinaas-appel werd.
vetquote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Aether het volgende:
De Sinaasappel komt oorspronkelijk uit China.
De naam komt van ‘china-appel’ wat uiteindelijk sinaas-appel werd.
Nicequote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Vandaar dat ze daar Mandarijn spreken.
Is dat ooit aangetoond door middel van een andere kleur lap?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Sinceria het volgende:
Stieren zijn vrijwel kleurenblind, de kleur van de lap die de torero hen voorhoudt maakt dus niet uit.
Dat weet ik niet. Ik meen me te herinneren dat ze puur reageren op de beweging van de lap en dat ze zo reageren omdat ze van tevoren behoorlijk pissig gemaakt zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat ooit aangetoond door middel van een andere kleur lap?
Hun balzak wordt soms afgekneld met een strakke riem zodat ze bij elke beweging bozer en bozer worden. Dat komt bij rodeo's ook veel voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik meen me te herinneren dat ze puur reageren op de beweging van de lap en dat ze zo reageren omdat ze van tevoren behoorlijk pissig gemaakt zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hun balzak wordt soms afgekneld met een strakke riem zodat ze bij elke beweging bozer en bozer worden. Dat komt bij rodeo's ook veel voor.
Oe, dat maakt mij ook gekquote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hun balzak wordt soms afgekneld met een strakke riem zodat ze bij elke beweging bozer en bozer worden. Dat komt bij rodeo's ook veel voor.
mythbusters hebben dat een keer onderzochtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat ooit aangetoond door middel van een andere kleur lap?
Echt weetje.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Aether het volgende:
Dit is nou een leuk weetje, heb je daar toevallig een bron oid van?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Aether het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou wel wat vaker bronnen willen zien.
In Korea wordt je naam in het rood weergegeven indien je overleden bent. Een aantal mensen zijn zich doodgeschrokken (quote:Op maandag 14 maart 2011 09:14 schreef Id_do_her het volgende:
Vier klinkt in het Japans als 'dood' en negen als 'pijn' of 'marteling', acht is het geluksgetal.
Er zijn geen stoelen met stoelnummer vier, negen en dertien bij Nippon Airways.
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
In Korea wordt je naam in het rood weergegeven indien je overleden bent. Een aantal mensen zijn zich doodgeschrokken () toen ze hun nieuwe visitekaartjes kregen opgestuurd vanuit Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |