Lazarus was een Bijbels figuur met lepra dus is volgens mij Hebreeuws of Latijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Godsammelaserus wel onder de streektalen wordt gezien trouwens.
de grote albatros heeft een spanwijdte tot 324 cmquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
De Andescondor heeft toch net even ietsje meer (280 tot 320 cm) ten opzichte van de grootste albatros variant (200 tot 240 cm).
Albatrossen zijn wel geniale beesten trouwens.
Haha. Dus zo is Anne Frank gepakt.. KlopKlop op de kast. Wie is het?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:26 schreef henkde_j het volgende:
De bedenker van het spel 'Wie is het?' heeft bij Anne Frank in de klas gezeten.
Awesome, wist ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Aether het volgende:
Een ton (geld) heet zo omdat een gulden indertijd precies 10 gram woog.
Een 100.000 gulden woog dan 1000 kg = 1 ton.
Vandaar dat ze daar Mandarijn spreken.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Aether het volgende:
De Sinaasappel komt oorspronkelijk uit China.
De naam komt van ‘china-appel’ wat uiteindelijk sinaas-appel werd.
vetquote:Op maandag 21 maart 2011 12:05 schreef Aether het volgende:
De Sinaasappel komt oorspronkelijk uit China.
De naam komt van ‘china-appel’ wat uiteindelijk sinaas-appel werd.
Nicequote:Op maandag 21 maart 2011 12:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Vandaar dat ze daar Mandarijn spreken.
Is dat ooit aangetoond door middel van een andere kleur lap?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Sinceria het volgende:
Stieren zijn vrijwel kleurenblind, de kleur van de lap die de torero hen voorhoudt maakt dus niet uit.
Dat weet ik niet. Ik meen me te herinneren dat ze puur reageren op de beweging van de lap en dat ze zo reageren omdat ze van tevoren behoorlijk pissig gemaakt zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat ooit aangetoond door middel van een andere kleur lap?
Hun balzak wordt soms afgekneld met een strakke riem zodat ze bij elke beweging bozer en bozer worden. Dat komt bij rodeo's ook veel voor.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik meen me te herinneren dat ze puur reageren op de beweging van de lap en dat ze zo reageren omdat ze van tevoren behoorlijk pissig gemaakt zijn.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hun balzak wordt soms afgekneld met een strakke riem zodat ze bij elke beweging bozer en bozer worden. Dat komt bij rodeo's ook veel voor.
Oe, dat maakt mij ook gekquote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hun balzak wordt soms afgekneld met een strakke riem zodat ze bij elke beweging bozer en bozer worden. Dat komt bij rodeo's ook veel voor.
mythbusters hebben dat een keer onderzochtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is dat ooit aangetoond door middel van een andere kleur lap?
Echt weetje.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:59 schreef Aether het volgende:
Een ton (geld) heet zo omdat een gulden indertijd precies 10 gram woog.
Een 100.000 gulden woog dan 1000 kg = 1 ton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |