Ja het was echt droevig en inspiratieloos.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef smegmanus het volgende:
Afgelopen zaterdag nog geweest, kutwedstrijd... gelukkig wel gewonnen.
Gelukkig was er bierquote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja het was echt droevig en inspiratieloos.
We worden helemaal van de mat gespeeld als wij zo spelen als de afgelopen 2/3 maanden en Ajax zoals afgelopen weekend. Hopelijk is er wat meer inspiratie' (alsof een half miljoen salaris niet genoeg is) voor de grotere wedstrijden.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Dos37 het volgende:
@TT
Eigenlijk wel maar als ik op 9 mei en een week later bij de Grolsch Veste sta met een beker en een titel klaag ik niet.
eens! dan ben je dat slechte spel ineens helemaal vergetenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Dos37 het volgende:
@TT
Eigenlijk wel maar als ik op 9 mei en een week later bij de Grolsch Veste sta met een beker en een titel klaag ik niet.
en toen hoorde je die mensen dus niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Goede TT
maar prijzen zijn ook tofen vorig jaar zaten veel mensen ook te zeuren over het slechte spel, en werden we toch maar mooi kampioen
preciesquote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef undissputed het volgende:
Wat zou lijper zijn? landskampioen of de europa league winnen?
Ach laten we gewoon beide winnen.
donderdag een goed resultaat neerzetten is in ieder geval een goed beginquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik ook Europa League maar zo ver zijn we nog lang niet.
Ik denk dat je thuis wel met 3-0 moet winnen om een goede kans te maken op de volgende ronde. Maar we zullen het wel zienquote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donderdag een goed resultaat neerzetten is in ieder geval een goed begin
zeg nooit nooit, ook niet over de uitwedstrijd...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk dat je thuis wel met 3-0 moet winnen om een goede kans te maken op de volgende ronde. Maar we zullen het wel zien
volgens mij geen zwelling, dus dan zou het mee kunnen vallen. en de wedstrijd is alleen op EL te zien volgens mij...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Is er al duidelijkheid over Brama? Las dat hij er donderdag misschien niet bij is?
wel klote dat het weer niet op tv isTv Oost ook niet?
Owkej, thx.. dan weet ik wel waar ik moet zoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij geen zwelling, dus dan zou het mee kunnen vallen. en de wedstrijd is alleen op EL te zien volgens mij...
precies, de bekende 'stromen'quote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owkej, thx.. dan weet ik wel waar ik moet zoeken
Die spelen 4-4-1-1 ofzo dus er is geen plek voor hem binnen het team las ik ergens. Dus zijn frustratie is wel iets beter te begrijpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Is er al duidelijkheid over Brama? Las dat hij er donderdag misschien niet bij is?
wel klote dat het weer niet op tv isTv Oost ook niet?
Onze voormalige sterspeler Miroslav Stoch is ook uit de selectie geflikkerd bij Fenerbahce. Volgens mij deed hij een ElHamdouietje ofzo
Bij glasgow rangers missen 8 spelers de wedstrijdquote:Zenit St. Petersburg zal het in de achtste finales van de Europa League tegen FC Twente moeten stellen zonder Sergei Semak. De middenvelder heeft zondag zijn voet gebroken in de door Zenit gewonnen wedstrijd tegen CSKA Moskou om de Russische Supercup en is vermoedelijk zes weken uit de roulatie.
Vorige week werd al bekend dat de kampioen van Rusland, die donderdag op bezoek is in Enschede, ook Vladimir Bystrov moet missen. De aanvaller staat een half jaar aan de kant wegens een ernstige knieblessure.
Probleem
Mogelijk ontbreken ook de aanvallers Aleksandr Kerzjakov en Danko Lazovic, de oud-PSV'er, tijdens het eerste duel. De twee zijn evenmin fit en komen mogelijk ook komend weekeinde bij de start van de Russische competitie nog niet in actie.
"We hebben echt een probleem voor de komende wedstrijden", oordeelde trainer Luciano Spalletti. De Italiaan, die de club vorig seizoen naar de 'dubbel' leidde, heeft bij het bestuur daarom ook aangedrongen op versterking. De transfermarkt in Rusland sluit donderdag om twaalf uur 's nachts.
quote:FC Twente heeft drie fans van de club een stadionverbod van anderhalf jaar opgelegd. Dat maakten de Tukkers vandaag bekend op de eigen website. De supporters hadden de regels overtreden door bij de wedstrijd tussen Twente en NEC vuurwerk af te steken.
Het trio werd door het gebruik van camerabeelden geïdentificeerd. Ze moeten ook een boete van 450 euro betalen. Naar andere daders wordt nog gezocht.
Bron: Sportdome
Geen kritische aaitjes omdat hij de club wel benadeeld heeft?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef smegmanus het volgende:
Wel lachen dat Douglas zaterdag naderhand nog even in het home kwam.
Kreeg aardig wat aaitjes over zijn bol
nou, gezien het spandoek van "wij begrijpen jou wel" lijken het positieve aaitjes te zijn geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen kritische aaitjes omdat hij de club wel benadeeld heeft?
Nee hoor, hij werd met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen kritische aaitjes omdat hij de club wel benadeeld heeft?
Ah mooi voor de Twente fans zonder Eredivisie live, sterker nog Sporza > Eredivisie live. Beter commentaar en geen reclames in de rust.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef nirvana het volgende:
Belgen brengen Twente live op televisie
De Belgische televisiezender Canvas zal donderdagavond live aandacht besteden voor de Europa League-wedstrijd tussen FC Twente en Zenit Sint-Petersburg. In Nederland is het duel niet te zien op het open net.
RTL7 geeft komende donderdag de voorkeur aan Ajax en PSV, die respectievelijk Spartak Moskou en Glasgow Rangers treffen. Wel zal er later op de avond een samenvatting van Twente worden uitgezonden. De Tukkers zijn in Nederland overigens wel live te zien op de betaalzender Eredivisie Live.
Ook Canvas heeft besloten om Twente live uit te zenden. De Belgen hebben daarvoor gekozen omdat er geen clubs uit eigen land meer actief zijn in de Europa League. Bovendien spelen bij Twente Nacer Chadli en Bart Buysse, terwijl Michel Preud'homme er trainer is.
Roberto Rosales en Bryan Ruiz hebben eveneens een verleden in België.
je vindt Brama niks?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het al eerder gezegd, maar ik vind Brama echt niet wat.
Hij doet veel ondankbaar loopwerk, zal er eens op letten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het al eerder gezegd, maar ik vind Brama echt niet wat.
Hij doet veel ondankbaar loopwerk, zal er eens op letten.
Dat is wat anders.quote:
Neuh, men zit hier Brama op te hemelen. Is dat omdat ze puur niks anders hebben? Of omdat ze hem echt goed vinden en evt. Oranje kan halen voor vast?quote:
Ja gek hé. Brama is gewoon heel belangrijk voor Twente. Dat zie jij niet, of je wilt het niet zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh, men zit hier Brama op te hemelen. Is dat omdat ze puur niks anders hebben? Of omdat ze hem echt goed vinden en evt. Oranje kan halen voor vast?
quote:
Preud'homme noemde hem, toen het bericht kwam met twijfel over de wedstrijd van overmorgen, onvervangbaar in de huidige opstelling; dat lijkt me toch duidelijk!! en gezien het feit dat De Jong en Janssen normaal samen met hem op het middenveld staan, zorgt hij voor de balans daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh, men zit hier Brama op te hemelen. Is dat omdat ze puur niks anders hebben? Of omdat ze hem echt goed vinden en evt. Oranje kan halen voor vast?
een speler kan ook goed zijn zonder Oranje te spelen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb elke wedstrijd nog gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja gek hé. Brama is gewoon heel belangrijk voor Twente. Dat zie jij niet, of je wilt het niet zien.
Kijk je überhaupt wel eens naar een wedstrijd van Twente of zuig je dit nu uit je duim?
Ik denk dat ik voor iedere Twente fan kan spreken : Brama is een goede speler.
Maar smaken verschillen, al heeft dat niets met het feit te maken of iemand echt goed is of niet.
Ja daarom zei ik ook: Ik ga daar de volgende wedstrijd eens op letten, want ik vind hem aan de bal niet bijzonder ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
een speler kan ook goed zijn zonder Oranje te spelen....
Brama is gewoon een uitstekend voetballer omdat hij goed mee draait met het team en ook veel werk verricht op het veld, al zie je dat niet altijd
200% mee eens!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Brama is de stofzuiger van Twenteman of the match wordt meestal een doelpuntenmaker, maar Brama verdient deze rol bij een hele hoop wedstrijden imo
hij was afgelopen zaterdag niet bestquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:05 schreef Dos37 het volgende:
Brama is één van de weinigen die dit seizoen constant op een hoog niveau voetbalt.
vind hem meer 'mindere' wedstrijden hebben dan bijvoorbeeld een Brama... en de laatste tijd is hij inderdaad niet heel super!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar ik heb bij Theo dit seizoen (eigenlijk dit kalender jaar) dat ie nog beter kan.
Inderdaad hij lijkt met zijn hoofd bij de randzaken te zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind hem meer 'mindere' wedstrijden hebben dan bijvoorbeeld een Brama... en de laatste tijd is hij inderdaad niet heel super!
al moet je wel toegeven dat heel Twente niet super speelt sinds de winterstopquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad hij lijkt met zijn hoofd bij de randzaken te zitten.
En wie er bij komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd wie er allemaal weggaan in de zomer.
Dan heb je niet opgelet.quote:
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jou?quote:
Beetje tegengas en dan krijg je ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef Jojoortje het volgende:
Vind je het moeilijk als mensen een andere mening hebben dan jou?
Jawel. En nu?quote:Of kun je niet lezen wat ik hierboven heb verkondigd?
Wat zeg ik nou dan? Ik kijk nooit de samenvattingen. Ik kijk altijd de hele wedstrijd. En zit zelf geregeld in het stadionquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje tegengas en dan krijg je dit
Nee hoor. Mijn mening jouw mening, prima toch.
Let de volgende wedstrijd nu maar eens op.
Misschien handig om ook naar het stadion zelf te gaan i.p.v. een samenvatting te kijken
[..]
Jawel. En nu?
Zal er wel overheen lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou dan? Ik kijk nooit de samenvattingen. Ik kijk altijd de hele wedstrijd. En zit zelf geregeld in het stadion
Twente kennende hebben ze juist in zo'n wedstrijd (te) lastig met de tegenstander...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
^
Brama heeft zondag niks te doen. VVV Venlo
quote:
zodat jij zondag na de wedstrijd kunt zeggen dat Brama z'n man de hele tijd liet lopen en dus niet zoveel bijdraagt aan de ploeg?quote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente kennende hebben ze juist in zo'n wedstrijd (te) lastig met de tegenstander...
[..]
[..]
zodat jij zondag na de wedstrijd kunt zeggen dat Brama z'n man de hele tijd liet lopen en dus niet zoveel bijdraagt aan de ploeg?![]()
een hele aderlatingquote:
Ruiz is op zich nog niet heel erg, de wedstrijden die hij laatst speelde waren niet echt je van het....quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een hele aderlatingdan waarschijnlijk zondag weer! Tiendalli is er morgen wel bij...
Luuk! Luuk! Luuk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE ook, tekent voor achterin de nul houden en zelf 1 keer scoren
Jeugdspeler of toch stiekem Ruiz?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Landzaat is ziek, dus twijfelgeval; http://www.voetbalprimeur(...)eval_voor_Zenit.html
benieuwd wie Preud'homme dan op het middenveld (en rechtsbuiten) gaat zetten...
geen van beide gok ikquote:
Twente zou Huntelaar volgen? Wissikniequote:edit: leer lezen Frutsel
uhmm, heb je goed gelezen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twente zou Huntelaar volgen? Wissiknie
Brama en Janssen middenveld, Luuk of Chadli op 10, en Bajrami, Janko en Luuk/Chadli op de flanken, afhankelijk van wie er op 10 staat. Zelfde als in de competitie dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen van beide gok ikmaar wat dan wel de oplossing is, geen idee; zien we vanavond wel
Goeie zaak!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uhmm, heb je goed gelezen?WK Zuid-Afrika was vorig jaar en inmiddels speelt Klaas-Jan al een tijdje bij Schalke
verder nooit wat gelezen over dat ze hem nog steeds volgen, dus denk dat dat onderwerp niet echt actueel meer is...
dat had ik ook al zitten bedenken, maar denk dat Preud'homme liever met Landzaat speelt om zodoende niet al te aanvallend in het veld te staan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Brama en Janssen middenveld, Luuk of Chadli op 10, en Bajrami, Janko en Luuk/Chadli op de flanken, afhankelijk van wie er op 10 staat. Zelfde als in de competitie dus
precies, zij zijn echt echt echt (zo goed als) onmisbaar in de opstellingquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:33 schreef -AnneX- het volgende:
.,,Zij hebben het zwaar, maar we hebben geen tweede Wout of Theo, zegt Michel Preud'homme.
Mooie woorden
Toch zullen ze vanavond het spel weer moeten verdelen
Mja, kan me voorstellen, maar ik vind Landzaat niet echt super spelen ofzo. Hij is inderdaad verdedigend beter dan Chadli of de Jong, maar hij is ook een stuk trager dan deze twee spelers, en vaak is het zo dat in de omschakelijk, Landzaat ervoor zorgt dat het spel weer stil komt te liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik ook al zitten bedenken, maar denk dat Preud'homme liever met Landzaat speelt om zodoende niet al te aanvallend in het veld te staan!
[..]
precies, zij zijn echt echt echt (zo goed als) onmisbaar in de opstellingafwachten in hoeverre hun spel vanavond uit de verf komt...
owja, dat zou ook nog kunnen; dan kan Buysse ook op links blijven staanquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Of, aangezien Tiendalli weer mee kan doen, Tiendalli op rechts en Rosales op middenveld. Hebben we ook al eerder gezien.
Onyewu nog steeds geblesseerd dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, dat zou ook nog kunnen; dan kan Buysse ook op links blijven staan
ook vergeten; Douglas kan meedoenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Onyewu nog steeds geblesseerd dan?
Niet dat die van mij erin moet, ik vond Buysse beter afgelopen weekend.
Je bent wel goed wakkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook vergeten; Douglas kan meedoendan hoop ik dat Preud'homme gewoon Buysse laat staan!
kan Buysse wel op rechts dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je bent wel goed wakker
Precies, van mij mag het zo:
Mihaylov
Buysse - Douglas - Wisgerhof - Tiendalli
Brama - Janssen - Rosales
Chadli - Janko - Bajrami
De Jong mag ook, maar die vind ik de laatste tijd ook niet echt goed spelen, dus die kan dan nog als aanjager evt, of als vervanger van Bajrami. En als Tiendalli niet een hele wedstrijd mee kan spelen, dan Rosales gewoon rechtsback, en dan zal het De Jong op 10 worden geloof ik, al wisselen hij en Chadli nog wel eens af.
Ik tel vanaf linksquote:
dan zou het kunnen zoals jij zegt, maar gok dat hij De Jong wel in de basis heeft staan...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik tel vanaf links
behalve op het middenveld, daar gooi ik ze door elkaar
Dat denk ik ook wel. Dan zou De Jong op rechts en Bajrami als reserve kunnen, maar aangezien Bajrami behoorlijk snelheid heeft, zou ik het wel leuk vinden om hem in de basis te zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zou het kunnen zoals jij zegt, maar gok dat hij De Jong wel in de basis heeft staan...
Naar mijn weten zijn er nog kaarten te koop.quote:
denk 't toch maar niet. voort klein rondje met de motor rijden en dan maar in de bank FCT kijken (met belgisch commentaarquote:
tjah, beter dan nietsquote:
Twente doet nog op 3 fronten mee he, je moet toch kiezen als supporter. Toch weer 20 euro, ik zit nu ook lekker op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:13 schreef Shivo het volgende:
Waarom is zo'n wedstrijd niet uiverkocht?
Mwa, jullie mogen de EL, Ajax de beker en wij kampioenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie EL, Ajax beker en wij champion?
Ik niet, hij past mooi bij Twentequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind Theo echt passen bij een Engelse subtopper zoals Everton
Niks verdelen, alle drie zijn voor Twente!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax kampioen, Twente de beker en PSV de EL lijkt me beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet mee eens. Ajax wordt sowieso (weer) geen kampioen dit jaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax kampioen, Twente de beker en PSV de EL lijkt me beter.
PSV moet nog uit naar Twente, Feyenoord en Groningen, en thuis tegen o.a. Heerenveen en Utrecht. En Twente ontvangt dus nog PSV en moet uit naar ons. Het is nog niet beslist.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax wordt sowieso (weer) geen kampioen dit jaar
Waar moet Ajax dan zoal nog tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar Twente, Feyenoord en Groningen, en thuis tegen o.a. Heerenveen en Utrecht. En Twente ontvangt dus nog PSV en moet uit naar ons. Het is nog niet beslist.
Ik brulde zo hard toen de 3-0 viel dat m'n vriendin bij wijze van spreken uit bed viel en verhaal kwam halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Holy shit man
Zo'n topwedstrijd om bij te zijnik blijf volgens mij nog 4 dagen stuiteren
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk dat je thuis wel met 3-0 moet winnen om een goede kans te maken op de volgende ronde. Maar we zullen het wel zien
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik brulde zo hard toen de 3-0 viel dat m'n vriendin bij wijze van spreken uit bed viel en verhaal kwam halen
Whehequote:
Ach, laten we het een beetje verdelen. Ajax had vorig jaar de beker, Twente kampioen .. dus laten we nu:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, jullie mogen de EL, Ajax de beker en wij kampioen
Alleen lullig voor PSV dat de bekerfinale Ajax - Twente isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, laten we het een beetje verdelen. Ajax had vorig jaar de beker, Twente kampioen .. dus laten we nu:
1. Ajax - Kampioen
2. PSV - Beker
3. Twente - EL
Probleem opgelost
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen lullig voor PSV dat de bekerfinale Ajax - Twente is
Maakt niet uit, kan geregeld worden ..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen lullig voor PSV dat de bekerfinale Ajax - Twente is
Bedek me net... had Heerenveen vorig jaar de beker niet? Of ben ik (o.a. door m'n ziekte) in de war?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, laten we het een beetje verdelen. Ajax had vorig jaar de beker, Twente kampioen .. dus laten we nu:
1. Ajax - Kampioen
2. PSV - Beker
3. Twente - EL
Probleem opgelost
Twee jaar terug. Vorig jaar was Ajax tegen Feyenoord waardoor er 2 bekerfinales werden gespeeld. Twente heeft immers begin dit seizoen de Johan Cruyff-schaal gewonnen van Ajaxquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedek me net... had Heerenveen vorig jaar de beker niet? Of ben ik (o.a. door m'n ziekte) in de war?
Zeg, kan ik eindelijk es indruk maken met mn voetbalkennis, ontneem je me die kansquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zeg, kan ik eindelijk es indruk maken met mn voetbalkennis, ontneem je me die kans![]()
![]()
Als je de laatste weken de Eredivisie volgt moet je Heerenveen en Groningen niet in dat rijtje plaatsen. Ook Feyenoord doet het pas de laatste paar wedstrijden goed dus daar is ook niks zeker. PSV heeft met 10 man in Utrecht gewonnen dus thuis moet het ook te doen zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV moet nog uit naar Twente, Feyenoord en Groningen, en thuis tegen o.a. Heerenveen en Utrecht. En Twente ontvangt dus nog PSV en moet uit naar ons. Het is nog niet beslist.
Ja en nu in deze vorm tegen Ajax, volgende weekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey, ADO doet het altijd goed tegen AjaxWonnen ze laatst niet in Amsterdam?
Ja, toen ik op een gegeven moment '30 miljoen' hoorde, dacht ik ook dat het een grapje was. Die koop je ook voor 3. (ton)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:03 schreef d1ce het volgende:
Wat een bedragen heeft Zenit voor die spelers betaald zeg
Prijzen verdelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is een Twentetopic, dus eigenlijk moet dat Ajaxgeneuzel maar ergens anders plaatsvinden... Ajacieden raus! /hitlermsiley
ja, en vol spanning dat die russen d'r nog een paar zouden scorenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik begon pas bij het derde doelpunt te juichen. Bij de eerste 2 zat ik vol ongeloof op de bank
Uhuquote:
en, hoe vond je hem vandaag spelen?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik meld me even hier, want Wout Brama heeft gescoord en is man of the match.
Begin van nu.nl. Wat een zeikerds zeg, schema is loodzwaar en toch wordt er vooral gewonnen..quote:Voor FC Twente levert momenteel vrijwel elke wedstrijd problemen op
Die quote had ook van toepassing kunnen zijn op Ajaxquote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Begin van nu.nl. Wat een zeikerds zeg, schema is loodzwaar en toch wordt er vooral gewonnen..
We pakken gewoon de dubbel dit jaarquote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef truedestiny het volgende:
Twente moet volgende week winnen van psv. dan heeft Ajax het in eigen hand. kom op twente kom op.
Nope: Excelsior - FC Twentequote:
I was gonna sayquote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgende week Excelsior - Twente
2 april Twente - PSV
Hoppaquote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Skv het volgende:
Twente voor de beker, landskampioen én Europa!
Je vergeet de Europa League.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We pakken gewoon de dubbel dit jaar
Eerst de beker van Ajax afpakken, en vervolgens bij Ajax uit de kampioensschaal ophalen.
Die blijft of bij ons of gaat naar het buitenland, niet naar een concurrentquote:Op zondag 13 maart 2011 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
3 miljoen voor Janssen als jullie slim zijn en hem verkopen
dat kon nog wel eens lastig worden.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens lastig worden.
ik weet niet of EL spul herhaalt.
Studio Sport..?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon nog wel eens lastig worden.
ik weet niet of EL spul herhaalt.
dat wordt niet herhaaltquote:
ik heb geen EL, dus ik zou het niet wetenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Half 9 is toch altijd de wedstrijden op EL?
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb geen EL, dus ik zou het niet weten
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Altijd leuk om nog een keer te zien
Ben een weekendje weg, in zon huisje. Zonder EL.quote:
gelukkig! was een beste klap...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Mama_Mia het volgende:
Waarschijnlijk de knie van Buysse niet kapot
idd, hoe is het met hem?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
vergeleken met dat van Kastrati is dat van Buysse kinderspel
voor zover ik weet buiten levensgevaar, maar de grootte van het letsel is nog onbekend...quote:
quote:Zware nekblessure Kastrati
zondag 13 maart 2011 | 21:23 | Laatst bijgewerkt op: zondag 13 maart 2011 | 21:24
Tekstgrootte
Kastrati op archiefbeeld in actie voor FC Twente in een oefenwedstrijd. Foto: Wouter Borre
ENSCHEDE/ COTTBUS - FC Twente-huurling Flamur Kastrati is ernstig gewond geraakt aan zijn hoofd en nek. De speler van VFL Osnabruck kwam tijdens de wedstrijd tegen Energie Cottbus in botsing met verdediger Markus Brzenska. De Noor greep naar zijn hoofd, voordat hij in elkaar zakte.
Langs de kant van het veld werd met ingehouden adem toegekeken hoe de dokter van de club Kastrati behandelde. De wedstrijd lag twaalf minuten stil, daarna werd de 19-jarige speler opgehaald met de ambulance en met spoed naar het ziekenhuis gebracht. ,,Een exacte diagnose is er nog niet, maar Flamur is niet in levensgevaar'', zei een woordvoerder van de club. De wedstrijd ging daarna gewoon door, maar er was geen speler meer die er zin in had.
Kastrati is sinds dit seizoen verhuurd aan de Duitse club, daarvoor doorliep hij een deel van de jeugdopleiding bij FC Twente.
quote:Schedel-, hersen- en ruggengraattrauma Kastrati
De toestand van FC Twente-huurling Flamur Kastrati is stabiel. Dat meldde de Carl-Thiem Kliniek in Cottbus maandag. De Noor heeft een opgelopen.
"Hij heeft een klap op het achterhoofd gehad en was in de lucht al bewusteloos", vertelt VfL Osnabrück-trainer Karsten Baumann aan Kicker. De middenvelder is door FC Twente verhuurd aan de club uit de Tweede Bundesliga. De negentienjarige Noor botste zondag hard met het hoofd tegen verdediger Markus Brzenska.
Lothar Gans, manager van Osnabrück, verklaarde direct na de wedstrijd tegen Energie Cottbus dat Kastrati een halswervelblessure opgelopen had. Na onderzoek in het ziekenhuis werd duidelijk dat alle vitale organen van de jongeling functioneerden.
Maandag deelde Osnabrück op de eigen website mee dat Kastrati een schedel-, hersen- en ruggengraattrauma opgelopen heeft. De behandelende artsen zijn optimistisch over de voetballer, die bij kennis in het ziekenhuis ligt. Volgens de doktoren zal hij weer herstellen.
Kastrati bleef na de botsing op het veld liggen en werd ruim tien minuten behandeld. Na de hervatting weigerden beide elftallen verder te spelen. Osnabrück en Cottbus speelden elkaar gewillig de bal toe, tot het laatste fluitsignaal.
ja, zo ging dat bij mij ookquote:Op maandag 14 maart 2011 14:01 schreef Dos37 het volgende:
Eerst schelden waarom Jansen de bal op Rosales speelt daarna de ontlading
Zit je soms achter mij in het stadion?quote:
ik heb geen SCC en zat gisteren ook niet via m'n CC in de Vestequote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zit je soms achter mij in het stadion?die man zat ook enorm te zeiken, en toen werd het heel stil bij de 2-1
Waar zit jij dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zit je soms achter mij in het stadion?die man zat ook enorm te zeiken, en toen werd het heel stil bij de 2-1
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
besef me net dat ik donderdag maar 1 helft kan zien, want training + ledenvergadering
Ok nee dan ken ik je nietquote:
je kunt helemaal niks (live) zien?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]besef me net dat uit eten gaan met mn moeder niet zo praktisch is op dat tijdstip. Ach ja, dan maar een keer niet voor de tv
Wedstrijd om 7 uur, dan zouden we vroeg moeten gaan eten, maar is misschien te doen. Ik ga het wel even overleggen, ik vind het ook tof om gezellig met mn moeder hapje te gaan eten, en dan niet van schiet op schiet op Twente moet voetballenquote:
samenvatting komt pas na 11-en, dus die kun je dan eventueel kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wedstrijd om 7 uur, dan zouden we vroeg moeten gaan eten, maar is misschien te doen. Ik ga het wel even overleggen, ik vind het ook tof om gezellig met mn moeder hapje te gaan eten, en dan niet van schiet op schiet op Twente moet voetballen
Preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
samenvatting komt pas na 11-en, dus die kun je dan eventueel kijken
Dus veel talenten onze kant op?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Frutsel het volgende:
Goed nieuws weer bij VI voor Twente
Manchester United gaat flink "investeren " in de club
Hoppaquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Frutsel het volgende:
Goed nieuws weer bij VI voor Twente
Manchester United gaat flink "investeren " in de club
Als dat echt zo is... SICK!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We gingen elk jaar CL spelen, aldus ManUtd
Komt straks in VItv.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als dat echt zo is... SICK!
edit: valt die zooi nog ergens te lezen, bron enzo?
Heb het sinds 21:25 opstaan, nog niks gehoordquote:
(Sportdome)quote:'FC Twente sluit samenwerkingsverband met Manchester United'
Gepubliceerd op 14-03-2011, 21:01 door Mart van Gemeren.
FC Twente wil meerdere samenwerkingsverbanden sluiten met andere clubs. De meest in het oog springende is een samenwerkingsverband met Manchester United. Dat meldt Voetbal International. De Engelse topclub zou Braziliaanse toptalenten willen stallen in Enschede, zodat ze bij Twente kunnen aantonen over exceptionele kwaliteiten te beschikken. Mocht dat het geval zijn, krijgt de speler een werkvergunning en zal de speler getransfereerd worden naar Manchester. Is dat niet het geval, wordt de speler eigendom van Twente. De spelers zijn afkomsting van het Braziliaanse Desportivo Brasil, waar een specifieke Manchester United-opleiding is gestart.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Frutsel het volgende:
Het was op VI RTL 7... een gast die dan aan de bar zit vertelde wat over de samenwerking, die had dat gezegdik dacht ergens rond 20.45-21.00 uur
[..]
(Sportdome)
Waarom wordt Tiendalli geen nieuw contract aangeboden?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lees nu net dat Cornelisse van Utreg onze kant op komt, als eventuele vervanger van Tiendalli:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)en-bij-FC-Twente.htm
Tiendalli wil zelf niet bijtekenen voor zover bekendquote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom wordt Tiendalli geen nieuw contract aangeboden?![]()
Heb ik altijd een redelijk goede linksback gevonden.
Mja, volgens de media biedt Twente niks nieuws aan (zgn. volgens Tiendalli zelf).quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Tiendalli wil zelf niet bijtekenen voor zover bekend
Geweldig artikel om te lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Voor Jojoortje:
http://www.vi.nl/Speler-v(...)an-van-FC-Twente.htm
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Voor Jojoortje:
BAM!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Voor Jojoortje:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef Plasterk het volgende:
Komt de wedstrijd weer op Canvas, nog nergens kunnen lezen nml.
volgens hun website zenden ze donderdag Liverpool - Braga uit...quote:
hier net andersomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:07 schreef andre347 het volgende:
[..]
Jammer. RTL7-streampje met Ajax en Twente op de TV
Ze gingen het deze week nog overleggen hadden ze het vorige week over, dus heel misschien komt het toch nog? Anders heb ik misschien ook pech, mijn EL houdt 17 of 18 maart opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
volgens hun website zenden ze donderdag Liverpool - Braga uit...
[..]
hier net andersomwant geen EL meer, dus streampje voor Twente
jij ging toch uit eten met je moeder?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ze gingen het deze week nog overleggen hadden ze het vorige week over, dus heel misschien komt het toch nog? Anders heb ik misschien ook pech, mijn EL houdt 17 of 18 maart op
Balen héquote:
Ja iddquote:
Half 6 uit eten, 7 uur weer thuis werkt ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij ging toch uit eten met je moeder?
goed bedachtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Half 6 uit eten, 7 uur weer thuis werkt ook![]()
Een griepjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
je kan ook afhaal bestellen.
Ik hoor net va mijn zus dat ze op 2 april haar afstudeerborrel gaat houden. Tijdens fc twente - psv. Nou ik heb dan dus een griepje
idd, direct duidelijk maken dat je liever met makkers bier gaat zuipen tijdens de wedstrijd dan dat je bier gaat zuipen op haar afstudeerfeestjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een griepje
Zeg gewoon tegen je zus dat je dan mooi in het stadion zit
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
mooi een fitte Ruiz aan de aftrap a.s. zondag
goed dat ze hem hebben thuisgelaten, in verband met de lange reis en de omstandigheden daar!quote:
Omstandigheden zijn niet slecht toch? Geloof dat het daar nu rond het vriespunt is, maar niet meer -20quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed dat ze hem hebben thuisgelaten, in verband met de lange reis en de omstandigheden daar!
ze nemen gewoon geen risicoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn niet slecht toch? Geloof dat het daar nu rond het vriespunt is, maar niet meer -20
Meestal levert zo'n samenwerking drie keer niks op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
Ben superbenieuwd wat voor talenten we uit zuidamerika zullen krijgen.
Waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie kijkt er trouwens nog meer naar Bayern - Inter? Ik denk soms "hasj, coke en pillen" en "goa stoan aj veur Twente bint" te horen
Ik hoorde de hele tijd 'come on utrecht!'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie kijkt er trouwens nog meer naar Bayern - Inter? Ik denk soms "hasj, coke en pillen" en "goa stoan aj veur Twente bint" te horen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dat had ik dus ook, dacht de hele tijd dat de wedstrijd in de Veste gespeeld werdquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde de hele tijd 'come on utrecht!'
Kufoquote:N'Kufo vertrekt bij Seattle Sounders
SEATTLE - Seattle Sounders heeft afscheid genomen van Blaise N'Kufo. De 35-jarige spits kwam vorig jaar zomer over van FC Twente, waarmee hij de landstitel had veroverd. N'Kufo maakte afgelopen seizoen vijf doelpunten voor Seattle Sounders.
De Amerikaanse club maakte het vertrek van N'Kufo een paar uur voor de eerste competitiewedstrijd van het seizoen bekend.
Het besluit om uit elkaar te gaan is volgens de Sounders in onderling overleg genomen. In de Major League Soccer hebben clubs te maken met een maximaal bedrag dat ze aan salarissen mogen besteden. N'Kufo was één van de grootverdieners.
''We willen Blaise bedanken voor zijn bijdrage afgelopen seizoen'', aldus algemeen directeur Adrian Hanauer. ''Blaise is een goed mens en we wensen hem het beste.''
Scout
De Zwitserse international, geboren in Congo, zou aan zijn laatste jaar als profvoetballer beginnen. Het is onduidelijk of N'Kufo op zoek gaat naar een nieuwe werkgever.
Onlangs sprak N'Kufo tegenover NUsport al zijn twijfels uit over een verlenging van zijn loopbaan. In de toekomst hoopt hij als scout voor FC Twente aan de slag te gaan.
N'Kufo verhuisde vorig jaar naar Noord-Amerika omdat hij zich met zijn familie in Canada wilde vestigen. De spits is met 114 doelpunten topscorer aller tijden van FC Twente.
St Petersburg ligt wel 800 km van Moskou af hequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
het is nu 2 graden in Moskou, warm vergeleken met een paar weken terug
owja, ik bedoelde natuurlijk St. Petersburgquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
St Petersburg ligt wel 800 km van Moskou af he
Daar is het nu -1 en morgen +1 volgens weer.nl
fukdeduk zegquote:Zenit-doelman speelt niet na tragisch verlies
Zenit Sint-Petersburg neemt het donderdagavond in de Europa League tegen FC Twente op zonder doelman Vyacheslav Malafeev. De vrouw van de 31-jarige doelverdediger is donderdagochtend overleden en dus doet de ervaren goalie niet mee tegen de Tukkers.
Zijn echtgenote kwam om bij een verkeersongeluk in Sint-Petersburg en laat naast haar man ook twee kinderen achter. Het is voor Malafeev niet de eerste maal dat hij een dierbare verliest. Volgens De Telegraaf overleed vorig jaar de vader van de doelman. Malafeev krijgt van de Russische topclub alle tijd om het verlies te verwerken.
Het duel tussen de beide ploegen zal donderdagavond 'gewoon' om 19:00 uur aanvangen. De eerste ontmoeting eindigde vorige week in een 3-0 overwinning voor de ploeg van trainer Michel Preud'homme en dus heeft de huidige nummer twee van de Eredivisie een goede kans om de kwartfinales te bereiken.
een andere doelman voor Zenith dus vanavond; ze hadden ook om uitstel gevraagd, maar dat is geweigerd...quote:
Door..?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een andere doelman voor Zenith dus vanavond; ze hadden ook om uitstel gevraagd, maar dat is geweigerd...
denk niet dat FCT het ziet zitten om nu onverrichter zake weer naar huis te vliegen en volgende week dan weer naar Rusland te moetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:33 schreef Skv het volgende:
Ik doelde meer op over hoe FCT tegenover die situatie staat.
dan blijkbaar toch niet, je las eerst overal (zie mijn eerder post) dat het uitstel geweigerd was...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:07 schreef -AnneX- het volgende:
Zenit had juist niet om uitstel gevraagd toch?
http://www.tctubantia.nl/(...)feev-verongelukt.ece
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |